Multitasken is hier zeker geen probleemquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, als het zo af en toe maar gezellig isik ben een beetje aan het rondzappen en lezen...
Assesments zijn ook te trainen. Goeie assesments zijn ook geen momentopname.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Die dingen zijn de reden dat ik een hekel heb aan solliciteren. De gesprekken zelf doe ik altijd prima.Je zou zeggen dat die 10 jaar ervaring genoeg test is ipv zo'n momentopname.
Ik heb ze ook geoefend. 100% score.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Assesments zijn ook te trainen. Goeie assesments zijn ook geen momentopname.
De klok mee laten lopen en onder tijdsdruk je iets uit laten voeren is juist iets wat ze willen meten.
http://www.bol.com/nl/p/assessment-doen/9200000010391393/
Ik werk heel goed onder druk, maar zo'n tikkende tijdbom vind ik ook echt wel irritantquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Assesments zijn ook te trainen. Goeie assesments zijn ook geen momentopname.
De klok mee laten lopen en onder tijdsdruk je iets uit laten voeren is juist iets wat ze willen meten.
http://www.bol.com/nl/p/assessment-doen/9200000010391393/
En dat is ze willen weten. Of je nog kan functioneren onder die druk. Niet of je alles goed hebt maar hoe je er mee omgaat. Sla je dicht of kan je doen wat je mogelijk is gegeven de tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werk heel goed onder druk, maar zo'n tikkende tijdbom vind ik ook echt wel irritant
Ja idd. Ik ook. Er gaat toch ook niet iemand met een stopwatch naast je staan als je aan het werken bent?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werk heel goed onder druk, maar zo'n tikkende tijdbom vind ik ook echt wel irritant
Maar je hebt wel deadlines, en dat is als het ware hetzelfde. De tijd is een keer voorbij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja idd. Ik ook. Er gaat toch ook niet iemand met een stopwatch naast je staan als je aan het werken bent?
In de praktijk kijkt het zelden op 5 minuten meer of minder. Dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is ze willen weten. Of je nog kan functioneren onder die druk. Niet of je alles goed hebt maar hoe je er mee omgaat. Sla je dicht of kan je doen wat je mogelijk is gegeven de tijd.
Ik ervaar dat anders.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel deadlines, en dat is als het ware hetzelfde. De tijd is een keer voorbij.
Dat kan ik dus prima. Maar niet als iemand me constant staat te melden dat het vijf voor 12 is. "Rot op man, dat weet ik. Laat me met rust en me gewoon mijn werk doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is ze willen weten. Of je nog kan functioneren onder die druk. Niet of je alles goed hebt maar hoe je er mee omgaat. Sla je dicht of kan je doen wat je mogelijk is gegeven de tijd.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik dus prima. Maar niet als iemand me constant staat te melden dat het vijf voor 12 is. "Rot op man, dat weet ik. Laat me met rust en me gewoon mijn werk doen"
Dat. En zo'n aftelklok in de hoek van mn scherm ervaar ik als zo iemand die dat continue staat te melden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik dus prima. Maar niet als iemand me constant staat te melden dat het vijf voor 12 is. "Rot op man, dat weet ik. Laat me met rust en me gewoon mijn werk doen"
Precies mijn punt. Heel irritant.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. En zo'n aftelklok in de hoek van mn scherm ervaar ik als zo iemand die dat continue staat te melden.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind van dat soort tests altijd leuk
Gesprekken en rollenspellen enzo vind ik het ergste
En van die rekenopgaves maken met pen en papier. Dat heb ik sinds de middelbare school, 20 jaar geleden niet meer gedaan. Ik ben ICTer. Ik werk met Excel. Daar kan ik alles mee.quote:
Ja en anders klik je op 'start' en typ je 'calc' inquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
En van die rekenopgaves maken met pen en papier. Dat heb ik sinds de middelbare school, 20 jaar geleden niet meer gedaan. Ik ben ICTer. Ik werk met Excel. Daar kan ik alles mee.
Doen ze dat ja? Nooit gehoordquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
En van die rekenopgaves maken met pen en papier. Dat heb ik sinds de middelbare school, 20 jaar geleden niet meer gedaan. Ik ben ICTer. Ik werk met Excel. Daar kan ik alles mee.
Alsof elke ICTér iets kan met excel na het opstartenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat Officequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof elke ICTér iets kan met excel na het opstarten
Ik doe rekenopgaves altijd met pen en papierquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de 5 minuten maar hoe je omgaat met druk en stress. of je het gewoon blijft doen of dat je dicht slaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
In de praktijk kijkt het zelden op 5 minuten meer of minder. Dat maakt het verschil.
Precies.quote:
Precies, ik kan het customizen, uitrollen over de hele organisatie etc, maar hoe het werkt, geen idee. Iedereen die bij systeembeheer aanklopt voor functionele hulp moet je ontslaan want ze hebben gelogen op hun CV met "goed met office etc"quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies.
Als je office hulp wil kan je vaak beter in de organisatie zoeken bij bijvoorbeeld een secetaresse en niet bij een systeem beheerder of functioneel beheerder van applicatie Y
Iig niet met pen en papier. Hell, ik kan tegenwoordig niet eens meer leesbaar schrijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof elke ICTér iets kan met excel na het opstarten
Ik ben de Excel-goeroe hier op kantoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ik kan het customizen, uitrollen over de hele organisatie etc, maar hoe het werkt, geen idee. Iedereen die bij systeembeheer aanklopt voor functionele hulp moet je ontslaan want ze hebben gelogen op hun CV met "goed met office etc".
Ik snap er echt niets vanquote:
Ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind Excel wel relaxed, leuk voor lijstjes, pivot tables en vlookup![]()
Maar op het moment dat er echt templates in gemaakt worden met datarestricties, moet ik ook wat langer zoeken voordat ik het helamaal uitgeplozen heb.
Ik vind dat DE functies van Excel. Gebruik ik het meeste denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar je het over hebt
Idd, perfect voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind Excel wel relaxed, leuk voor lijstjes, pivot tables en vlookup![]()
Maar op het moment dat er echt templates in gemaakt worden met datarestricties, moet ik ook wat langer zoeken voordat ik het helamaal uitgeplozen heb.
Ligt eraan wat voor berekeningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik reken het meeste ook gewoon op kladpapier. Eventueel lastigere dingen doe ik met een rekenmachine er naast. Excel vind ik voor mij te omslachtig. Ik ben sneller met kladpapier.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik reken het meeste ook gewoon op kladpapier. Eventueel lastigere dingen doe ik met een rekenmachine er naast. Excel vind ik voor mij te omslachtig. Ik ben sneller met kladpapier.
Hogerquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het aantal autisten is net zo hoog hier?
Haha dit dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het aantal autisten is net zo hoog hier?
Als ik iets wil opschrijven moet ik eerst een kladblok en pen zoeken, geloof niet dat iemand hier die dingen gebruikt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb wel een blok voor bij meetings, maar verdomme wat een doktershandschriftquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik iets wil opschrijven moet ik eerst een kladblok en pen zoeken, geloof niet dat iemand hier die dingen gebruikt.
Naar Lloret?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
On a more relaxing note: vluchten geboekt
Nou ja, technisch gezien naar Girona, maar 'ja'quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gezien naar Girona, maar 'ja'
Check.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef MissMSX het volgende:
Krijg na drie zinnen schrijven al kramp in m'n vingers
Dat kan niet!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:55 schreef HarveySpecter het volgende:
Ben aan het chatten met iemand van Apple support. Hilarisch![]()
Iphone stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |