Ik ook, ik ben voor 1 mm gegaan.quote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Gisteren weer de tondeuze over het hoofd gedaan. 3 mm. Kale koooen niet tr stoppen
Ik ben ook onderweg naar huis. Als ik thuis ben ga ik veel drinken, heb zoveel dorst.quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
En als volgende spannende inzending wil ik graag de volgende mededeling doen. Ik ben onderweg naar huis en als ik zo thuis ben ga ik echt schijten tot het plafond, wat moet ik nodig
Ik ben gewoon vergeten Droomhuis Gezocht te kijkenquote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie oog om oog gekeken met Abdel Karin Honing Al Hollandi ofzo?
Waarom zou je dat willen kijken?quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vergeten Droomhuis Gezocht te kijken
Dennis?quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Omdat dat leuk isquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:
Gewoon een paardenlul.quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof het. Het is een apart figuur.
Hij zit regelmatig bij Pauwquote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof het. Het is een apart figuur.
Hij is nu weer back to normal, sort of. Hij heeft geen problemen met homo-moslims en travesties-moslims zei die net.quote:
PVV vindt dat ook een leuk grapje...quote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Islamietje.
Marianne vindt dit een leuk grapje van een Turkse cabaretier.
In plaats daarvan hang je nu rond in NWS-SC. Een groot verschil, inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig zit de hel die verplichte gezelligheid heet er in ieder geval weer op. Feestdagen
Ja, hij is ge-deradicaliseerd en wil de AIVD gaan helpen oid.quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is nu weer back to normal, sort of. Hij heeft geen problemen met homo-moslims en travesties-moslims zei die net.
Weet je wat ook leuk isquote:
Gelukkig gaan dan niet bij iedereen de alarmbellen af.quote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hij is ge-deradicaliseerd en wil de AIVD gaan helpen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |