Goed geregeld!quote:Op maandag 6 april 2015 19:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jep, vrijdag ook. Maar dan kan ik weer een halve dag vrij nemen.
Mooi leven.
Top! Zolang ik hier maar weg benquote:Op maandag 6 april 2015 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik doen kerel. Als wat hoor, bij mijn bedrijf of ergens anders geef ik het door.
quote:
Als ze nog ICT projectmanagers nodig hebben hoor ik het welquote:Op maandag 6 april 2015 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik doen kerel. Als wat hoor, bij mijn bedrijf of ergens anders geef ik het door.
En weg is dr optimismequote:
Wat is er aan de hand op je werk?quote:Op maandag 6 april 2015 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Goed geregeld!
[..]
Top! Zolang ik hier maar weg ben
Wat moet je met Grieks op Malta?quote:Op maandag 6 april 2015 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
Als ze nog journalisten nodig hebben hoor ik het ook wel. Kan alleen geen Grieks, maar ja.
Daar schiet je ook weinig mee op daarquote:Op maandag 6 april 2015 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
Als ze nog journalisten nodig hebben hoor ik het ook wel. Kan alleen geen Grieks, maar ja.
Dan moet je wel naar Stockholmquote:Op maandag 6 april 2015 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze nog ICT projectmanagers nodig hebben hoor ik het wel.
Dat is echt heel fijn hoor, zonder grappen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weg is dr optimisme.
4:30, de tering, wat een tijd.....
Engels red je het prima mee daar. Grieks...not so muchquote:Op maandag 6 april 2015 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
Mijn contract is niet verlengd waardoor dinsdag mijn laatste werkdag wasquote:
Ik ben een drama 's ochtendsquote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is echt heel fijn hoor, zonder grappen.Bovendien doe ik de eerste twee uur nu vanuit huis.
Alleen is het wel zwaar om dan tot 18:00 door te werken.
Gyrostoko'squote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er wonen vast een aantal Griekse immigranten met een restaurant.
Klopt maar die spreken vast wel Engelsquote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er wonen vast een aantal Griekse immigranten met een restaurant.
Ook best, al prefereer ik Goteborgquote:
Zwaar balen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Engels red je het prima mee daar. Grieks...not so much
[..]
Mijn contract is niet verlengd waardoor dinsdag mijn laatste werkdag was
Oh, ik dacht dat ze daar Grieks spreken. Nog nooit van Maltees gehoord. Blond.quote:
Heel fijn zo op de laatste dag van de maand.quote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
En dat wil dan journalist wordenquote:Op maandag 6 april 2015 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze daar Grieks spreken. Nog nooit van Maltees gehoord. Blond.
Het is je vergevenquote:Op maandag 6 april 2015 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze daar Grieks spreken. Nog nooit van Maltees gehoord. Blond.
JA JA.quote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Willen is iets anders dan kunnen.quote:
Geen Grieks? Malaka! Zo. Dat was mijn Grieks.quote:Op maandag 6 april 2015 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
True, maar dan zit je je tijd wel te verdoen daar nuquote:Op maandag 6 april 2015 19:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Willen is iets anders dan kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |