Ik speel dadelijk tegen je mi mangquote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef Toto69 het volgende:
wat een aids app man, direct advertenties
weg ermee
Zit een schuifknopje voor rechtsboven om dat uit te zetten. Gewoon naar links zetten en YouTube-venster herstarten.quote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan degene die heeft bedacht dat YT automatisch een nieuwe video moet starten niet gewoon aids krijgen ofzo?
heb je een vraag fout, komt er een vaag filmpje van een ander spelquote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef Toto69 het volgende:
wat een aids app man, direct advertenties
weg ermee
heb al verwijderdquote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik speel dadelijk tegen je mi mang
ja dat dusquote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
heb je een vraag fout, komt er een vaag filmpje van een ander spel
Dan nog, het staat default aan, wat is dat voor kutzooi dan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zit een schuifknopje voor rechtsboven om dat uit te zetten. Gewoon naar links zetten en YouTube-venster herstarten.
Weet ik, maar helft van de tijd zit ik incognito en dan moet dat steeds opnieuw en dat vergeet ik danquote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zit een schuifknopje voor rechtsboven om dat uit te zetten. Gewoon naar links zetten en YouTube-venster herstarten.
Dit idd.quote:Op maandag 6 april 2015 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog, het staat default aan, wat is dat voor kutzooi dan?
Inderdaad waardeloos. Duurde ook een paar dagen voor ik dat schuifje had ontdekt.quote:Op maandag 6 april 2015 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog, het staat default aan, wat is dat voor kutzooi dan?
Eerst even shockwave downloadenquote:Op maandag 6 april 2015 21:24 schreef Toto69 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
kom meedoen room = FOK!
Ja.quote:
Youtube's excuus: "Ja, dat is handig voor mensen die muziek luisteren via Youtube"quote:Op maandag 6 april 2015 21:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad waardeloos. Duurde ook een paar dagen voor ik dat schuifje had ontdekt.
Dat is je triviantje.quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik zit het ook te spelen. maar ik mag steeds een icoontje uitkiezen ... wat is dat?
Kweenie de meeste dingen kun je toch wel on the spot in elkaar draaien als je alle ingrediënten hebt? Maar inderdaad die sop kerrie djwawaquote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sop kerrie djawa?
Ik moet nog zo veel maken van die vent, maar heel veel moet je een dag van te voren al mee beginnen.
Gewoon een heel erg slap verhaal om indruk te maken dus?quote:Op maandag 6 april 2015 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet wat jij verstaat onder "goede high end verantwoordelijk dit dat zus zo baan", maar je kunt gewoon een studie volgen naast werk, ja. :s
Whehe, die van mij is gelinked met m'n Facebook, wat half FOK! toch al heeftquote:Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Maar eerst ff kijken of ik dat via een android emulator kan, want ik wil mijn identiteit niet met FOK!kers delen.
'sup Tardis?quote:
Z'n gangetje. Hoe bevalt je leven als niet-blauwe?quote:Op maandag 6 april 2015 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, die van mij is gelinked met m'n Facebook, wat half FOK! toch al heeft
[..]
'sup Tardis?
De tyfus hij is niet blauw meerquote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Hoe bevalt je leven als niet-blauwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |