quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef remi1986 het volgende:
denk https://play.google.com/s(...)max.preguntados.lite
Je weet dat als je gaat gamen je tot vannacht die shit zit te doen en morgen verdriet hebt he...quote:
heeft ze toch al.quote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet dat als je gaat gamen je tot vannacht die shit zit te doen en morgen verdriet hebt he...
kan je uitzettenquote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan degene die heeft bedacht dat YT automatisch een nieuwe video moet starten niet gewoon aids krijgen ofzo?
Ben al 3 jaar van mijn studie doorgekomen zonder te leren, een extra zal ook nog wel lukken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet dat als je gaat gamen je tot vannacht die shit zit te doen en morgen verdriet hebt he...
Facebook connected. Speel ook met vrienden. En kan anders ook geen levens ontvangen edg.quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Djedje waarom speel je met je volledige naam? Ik wist hem al maar toch
Zozo.quote:Op maandag 6 april 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Facebook connected. Speel ook met vrienden. En kan anders ook geen levens ontvangen edg.
Ik vertrouw jullie wel. Maar als ik het ooit op fok zie....
Eeuwige ban alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Facebook connected. Speel ook met vrienden. En kan anders ook geen levens ontvangen edg.
Ik vertrouw jullie wel. Maar als ik het ooit op fok zie....
Eeuwige ban alles.
is gewoon standaard voor usernamequote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef remi1986 het volgende:
wat hebben ze dat dom gejat trouwens van twitter. Usernames met een @
quote:Op maandag 6 april 2015 21:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zozo.
even stalken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |