Hardop gelachen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de uitwedstrijd tegen PSV speelde we best goed
Vrouwen zijn sowieso gemener dan mannenquote:Op maandag 6 april 2015 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zaten wel vrouwen in die concentratiekampen . Waren minstens zo gemeen als de mannelijke bewakers
Vrouwen zijn ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 6 april 2015 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso gemener dan mannen
Ik wilde Heerenveen zeggen, maar dat was ook aids in de tweede helft.quote:Op maandag 6 april 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik probeerde net 5 goede wedstrijden van Ajax dit seizoen te bedenken.
Het hield op bij Ajax-APOEL
quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het iets minder opzichtig proberen de volgende keer.
quote:
Deze reactiesquote:
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 6 april 2015 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze reacties![]()
Daar doe je het voor
quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Vermecelli het volgende:
Heeft iemand een goede foto voor een nieuwe OP afbeelding?
quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Vermecelli het volgende:
Heeft iemand een goede foto voor een nieuwe OP afbeelding?
ik zit niet eens meer op de bunniksidequote:Op maandag 6 april 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap wel dat Paul voor Utrecht is
Okquote:Op maandag 6 april 2015 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Het frank de boer effect is uitgewerkt bij ajax
Het wordt tijd voor een nieuwe trainer.
iK HEB uit bronnen dat er achter de schermen gewerkt wordt om Frank Rijkaard te halen als de boer vertrekt.
Goede keuze
quote:Op maandag 6 april 2015 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Het frank de boer effect is uitgewerkt bij ajax
Het wordt tijd voor een nieuwe trainer.
iK HEB uit bronnen dat er achter de schermen gewerkt wordt om Frank Rijkaard te halen als de boer vertrekt.
Goede keuze
Klaasweetnietallesquote:Ajax heeft Frank Rijkaard gepolst voor de eventuele opvolging van trainer Frank de Boer. De club informeerde bij de voormalige trainer van onder meer FC Barcelona of hij interesse zou hebben in de functie indien De Boer volgend seizoen een andere weg zou inslaan. Rijkaard heeft bedankt voor de eer, zo bevestigde Marc Overmars, de technisch directeur van Ajax.
waarom zou je iemand gaan polsen als het onduidelijk is of frank de boer weg gaat of blijft? is dus een lulverhaal. Bovendien is het logisch dat frank rijkaard dan afwijst anders staat die mooi voor lul als sdie blijft. Achter de schermen gebeuren er wel dingen, maar officieel helemaal niets. En dit is een officieel bericht uit een dikke duimquote:
Die 'mening' hebben ze nu eenmaal ingenomen dus blijft ie voor altijd slecht. Zo werkt dat schijnbaar.quote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Derksen en Gijp vinden Veltman slecht. I rest my case.
Zeker niet de slechtste maar heeft niet het niveau wat nodig is voor de ambities van Frankquote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die 'mening' hebben ze nu eenmaal ingenomen dus blijft ie voor altijd slecht. Zo werkt dat schijnbaar.
Geen probleem verder, hij speelt als één van de weinige verdedigers een vrij goed seizoen.
Denk ik wel, Frank zet hem juist altijd als eerste op papier. En terecht.quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeker niet de slechtste maar heeft niet het niveau wat nodig is voor de ambities van Frank
Franks ambities zijn om het Barcelona van Guardiola te kopiëren ...quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeker niet de slechtste maar heeft niet het niveau wat nodig is voor de ambities van Frank
Nja hij wil de kwartfinale/laatste zestien van de CL halen toch? Dat gaat met verdedigers van het kaliber Veltman niet lukken.quote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Franks ambities zijn om het Barcelona van Guardiola te kopiëren ...
Dan mist iedereen niveau daarvoor, zelfs bij Barcelona spelen ze dat nu niet meer
Veltman is wel de laatste die je moet doorselecteren. In mijn ogen de enige verdediger die nog voldoet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja hij wil de kwartfinale/laatste zestien van de CL halen toch? Dat gaat met verdedigers van het kaliber Veltman niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |