FTFYquote:
Ik probeerde ook chagrijnig te doen.quote:
Past bij mijn internet hooliganschap.quote:Ze gedragen zich non-conformistisch en soms zelfs rebellerend.
Misschien moet je een paar posts van Fylax gaan lezen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde ook chagrijnig te doen.
Maar ik geloof dat het niet zo bij me past.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar posts van Fylax gaan lezen.
Dat is meer irritatie.quote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar posts van Fylax gaan lezen.
Ja, maar dat moet maanden opbouwen, pas in juli weer ofzo.quote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat werkt bij Uccie als een rode lap voor een stier weet ik toevallig.
Hmmm, misschien wordt #TeamOpzij wel ergens belachelijk gemaakt? Wekt dat dan wel chagrijn op?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde ook chagrijnig te doen.
Maar ik geloof dat het niet zo bij me past.
Ik heb het gewoon niet zo in me.quote:Op maandag 6 april 2015 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien wordt #TeamOpzij wel ergens belachelijk gemaakt? Wekt dat dan wel chagrijn op?
Oh jij...ja dat helpt wel.quote:
Ja, dat effect hebben zijn posts bij meerdere mensenquote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat werkt bij Uccie als een rode lap voor een stier weet ik toevallig.
Ik word chagrijnig als mensen insinueren dat Jessica Alba een jongetjeslichaam heeft, maar ik denk dat ik daar uniek in ben.quote:Op maandag 6 april 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo in me.
[..]
Oh jij...ja dat helpt wel.
Als hij geen crew was had ik een abonnement genomen om hem te negerenquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat effect hebben zijn posts bij meerdere mensen
ik ga vanavond allemaal kerstliederen ter gehore brengenquote:Op maandag 6 april 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo in me.
[..]
Oh jij...ja dat helpt wel.
Gelukkig zijn we hier in de kinderhaat SC.quote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat effect hebben zijn posts bij meerdere mensen
Daar loopt Danny dus een hoop geld mis.quote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als hij geen crew was had ik een abonnement genomen om hem te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |