Alleenheerser Alexander, heil!quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Turkije kies je de opperbaas nog altijd via een stembus, in Nederland moet je om opperbaas te zijn als eerste uit de juiste vagina komen. Dictatuur!!111!!einznogwatzz1!!
Voor de eerste wereldoorlog werden de Armeniėrs al met tienduizenden uitgemoord, gedoogd door de sultan. Met jouw logica was het vermoorden van 500000 Turken dus terecht.quote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef delapoko het volgende:
Niemand kijkt naar de gebeurtenissen van wat er voor de zogenaamde genocide is geweest. Toen de Turken in oorlog waren met de westerse mogendheden zagen de Russen de kans om Turkije te verdelen. Ze gaven de Armenen het idee om zich af te splitsen. De Armenen, gesteund door Russen (die wapens leverden aan de Armeense inwoners), hebben minimaal 500.000 Turken uitgemoord en duizenden Turkse dorpen platgebrand in het Oosten van Turkije. Het was een chaos. Dit was voordelig voor de Russen. Ook voor de Armenen die een eigen land wilden. Tijdens deze gebeurtenis was Turkije in oorlog met 5 landen tegelijk. En dan kregen ze ook nog de moordende Armeense bendes erbij aan de andere kant van het land.
Waarom wordt er nooit iets over deze 500.000 vermoorde Turken iets geschreven? Ik heb vaak verhalen gehoord van kennissen waarbij hun voorouders werden onthoofd (ook kinderen) en verbrand door de Armeense bendes. Meestal zaten hun eigen Armeense buren erbij. Allemaal verblind door de toezeggingen van de Russen.
Door de slachtpartijen door de Armenen, heeft de overheid de beslissing genomen om mensen te verplaatsen. En ik kan me voorstellen dat je dan de Armenen gaat haten en zelf ook even wat van hen vermoord. Dit kan je geen holocaust of genocide noemen.
Zijn de joden door de nazi's vermoord omdat ze 500.000 Duitsers hebben vermoord en dorpen platgebrand?
Bron?quote:Op maandag 6 april 2015 17:48 schreef delapoko het volgende:
@Twitch: De Armeniers waren het eerste met het uitmoorden mijn vriend.
De Turken/Ottomanen hebben wel keihard teruggeslagen. Het aantal doden aan Armeense kant lag op 1 tot 1,5 miljoen Armeniėrs. Daarbij 500.000 Turken. Een ''kleine'' 2 miljoen doden door alleen deze waanzin al.quote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef delapoko het volgende:
Niemand kijkt naar de gebeurtenissen van wat er voor de zogenaamde genocide is geweest. Toen de Turken in oorlog waren met de westerse mogendheden zagen de Russen de kans om Turkije te verdelen. Ze gaven de Armenen het idee om zich af te splitsen. De Armenen, gesteund door Russen (die wapens leverden aan de Armeense inwoners), hebben minimaal 500.000 Turken uitgemoord en duizenden Turkse dorpen platgebrand in het Oosten van Turkije. Het was een chaos. Dit was voordelig voor de Russen. Ook voor de Armenen die een eigen land wilden. Tijdens deze gebeurtenis was Turkije in oorlog met 5 landen tegelijk. En dan kregen ze ook nog de moordende Armeense bendes erbij aan de andere kant van het land.
Waarom wordt er nooit iets over deze 500.000 vermoorde Turken iets geschreven? Ik heb vaak verhalen gehoord van kennissen waarbij hun voorouders werden onthoofd (ook kinderen) en verbrand door de Armeense bendes. Meestal zaten hun eigen Armeense buren erbij. Allemaal verblind door de toezeggingen van de Russen.
Door de slachtpartijen door de Armenen, heeft de overheid de beslissing genomen om mensen te verplaatsen. En ik kan me voorstellen dat je dan de Armenen gaat haten en zelf ook even wat van hen vermoord. Dit kan je geen holocaust of genocide noemen.
Zijn de joden door de nazi's vermoord omdat ze 500.000 Duitsers hebben vermoord en dorpen platgebrand?
Ik ben je vriend niet maatquote:Op maandag 6 april 2015 17:48 schreef delapoko het volgende:
@Twitch: De Armeniers waren het eerste met het uitmoorden mijn vriend.
Buiten het feit dat de moordenaars Koerden waren: hoe kan iets genocide zijn als er van 2 kanten enorm aantal doden zijn gevallen? Als iets een tegenreactie is van wat er eerder is gebeurd?quote:Op maandag 6 april 2015 17:50 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
De Turken/Ottomanen hebben wel keihard teruggeslagen. Het aantal doden aan Armeense kant lag op 1 tot 1,5 miljoen Armeniėrs. Daarbij 500.000 Turken. Een ''kleine'' 2 miljoen doden door alleen deze waanzin al.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:56 schreef delapoko het volgende:
[..]
Nee ik hoef ook geen Armeense vriend. Jullie zijn verblind door jullie eigen propaganda. Met de dollartekens in je ogen. Je kunt nog lang wa
Ah, je hebt geen bewijs en dan kom je met zo'n lulverhaal, het zal eens niet.quote:Op maandag 6 april 2015 17:52 schreef delapoko het volgende:
Er zijn zat bronnen op het internet te vinden. Maar dit wordt uiteraard niet als waarheid aangenomen, omdat het pro-Turkse sites zijn. Zo schiet je niets op. Deze half miljoen mensen zijn vermoord, voordat de moordpartijen of deportaties plaatsvonden.
Dat was juist de reden van de deportaties.
Maar genoeg hierover. Iedereen is verblind van de Armeense propaganda. Het zal geen zin hebben om hierover te discussiėren
Zeg anders gewoon meteen 6 miljoen?quote:Op maandag 6 april 2015 17:50 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
De Turken/Ottomanen hebben wel keihard teruggeslagen. Het aantal doden aan Armeense kant lag op 1 tot 1,5 miljoen Armeniėrs. Daarbij 500.000 Turken. Een ''kleine'' 2 miljoen doden door alleen deze waanzin al.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:56 schreef delapoko het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de moordenaars Koerden waren: hoe kan iets genocide zijn als er van 2 kanten enorm aantal doden zijn gevallen? Als iets een tegenreactie is van wat er eerder is gebeurd?
De Turken zullen de genocide nooit erkennen. Want dan zouden Armeniers ook de genocide op de 500.000 Turken moeten erkennen.
Het kleine Belgiė op plaats 6. Welgeteld hebben ze 10 miljoen Congolezen de dood ingejaagd. Wie had dat verwacht. Het communisme is de grootste moordenaar van de 20ste eeuw. Veruit. Pakistan heeft ook gewoon even 1,5 miljoen Bengalezen een kopje kleiner gemaakt in minder dan een jaar tijd.quote:Op maandag 6 april 2015 15:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Echt natuurlijk. Net zo echt als verwoestend Belgisch optreden in Congo, verwoestend Nederlands optreden in Indonesiė, en vernietigend Duits optreden in zo'n beetje de halve wereld. (Verre) geschiedenis, maar feiten dienen gewoon genoemd te worden.
Erken de Armeense genocide maar, Turk. Ben helaas voor jou geen Armeenquote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef delapoko het volgende:
Ah Armeense mensen hier
Jullie kunnen nog lang hierover schreeuwen. Ontken de moordpartijen van de Armeense bendes maar. Schiet je veel mee op.
Een lulverhaalquote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen bewijs en dan kom je met zo'n lulverhaal, het zal eens niet.
Iedereen die het niet met jou eens is, die is Armeens idd.quote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef delapoko het volgende:
Ah Armeense mensen hier
Jullie kunnen nog lang hierover schreeuwen. Ontken de moordpartijen van de Armeense bendes maar. Schiet je veel mee op.
Scheelt niet veel.quote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Erken de Armeense genocide maar, Turk. Ben helaas voor jou geen Armeen
goede, betrouwbare bron!quote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef delapoko het volgende:
[..]
Een lulverhaal
Half miljoen Turken vermoord, dorpen platgebrand. Onderzoek dit maar eens op het internet.
Genoeg over dit. Helaas zullen julie Armeentjes dit nooit als waarheid aannemen, omdat jullie hele cultuur is gabaseerd op Turken bashen.
Succes verder
Ik concentreer mij liever op die miljoen Europeanen die jullie ontvoerd hebben om slaaf te worden en die talloze gehersenspoelde Griekse kindsoldaten die jullie de dood in hebben gestuurd tegen andere christenen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef delapoko het volgende:
[..]
Een lulverhaal
Half miljoen Turken vermoord, dorpen platgebrand. Onderzoek dit maar eens op het internet.
Genoeg over dit. Helaas zullen julie Armeentjes dit nooit als waarheid aannemen, omdat jullie hele cultuur is gabaseerd op Turken bashen.
Succes verder
Denken dat ik een nationalistische Turk benquote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Standpunten hetzelfde, geen nuance te bekennen, je had net zo goed Hagop kunnen heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |