SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierDeathlift or Die.
wat is dat maandverband?quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Teisseire heeft een nieuwe verpakking, vandaar dat ze blijkbaar uit de schappen zijn. Deze zijn wel ietsje kleiner.
[ afbeelding ]
Idd. In een fucking bodybuiding topic over die wijvendingen praten. We zijn erg diep gezonken.quote:
JIJ BEGON.quote:Op maandag 6 april 2015 15:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. In een fucking bodybuiding topic over die wijvendingen praten. We zijn erg diep gezonken.
Weet je dat zeker?quote:
quote:
quote:
Ik deed slechts een dienstmededeling voor de cuttende medemensen onder ons, omdat er laatst geklaagd werd dat teisseire uit de schappen is. Maar ok. Nee. Geen hulpverlenende c_c meer. Duidelijk.quote:
slimpie, teisseire, crystal clear, cola light. Gewoon in maxen. Goed bezig btw. Ik weet niet hoe je zit in de hoofd department, maar als je straks een respectabel bf% hebt en je je huidcorrectieoperaties hebt gehad, dan vind ik dat ik er wel een keer op mag. No weissman. Ik zie de uitnodiging iig wel! Nou superdoei.quote:Op maandag 6 april 2015 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Awesome. Dag 5 -2.4. Slimpie is de shit.
Max gewoon met water en thee. Slimpie maakt de kwark draaglijk. Is goed hoor, ik zet je op de reservelijst. Groeten aan de kids.quote:Op maandag 6 april 2015 15:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
slimpie, teisseire, crystal clear, cola light. Gewoon in maxen. Goed bezig btw. Ik weet niet hoe je zit in de hoofd department, maar als je straks een respectabel bf% hebt en je je huidcorrectieoperaties hebt gehad, dan vind ik dat ik er wel een keer op mag. No weissman. Ik zie de uitnodiging iig wel! Nou superdoei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |