Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kijk daar ook nog best weleens. Net als mn bevallingsverhaal, toevallig vanochtend nog gelezen.
De datum van S van GM onthoud ik trouwens wel
Tof is dat he!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef ingee het volgende:
Update topic goed idee! Al weer 11 jongere baby's dan ons bloemetje zie ik.
En ik was mooi ingehaald door alle februari mama's.
Mijn dochter volgt keurig het sprongetjesschema van Oei ik Groei, afgelipen zaterdag 5 weken, voor het weekend huilerig en nu huilt ze met natte ogen, lacht ze en probeert ons na te ah-en en euh-en
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
![]()
Laatst in de auto ging dat gespetter zeker 10 minuten heen en weer, vergezeld van heel veel gegiechel. Zegt E. op een gegeven moment heel belerend: En nu is het klaar hoor Su.ze, ik wil niet meer pffflrt doen. Suus: pfflrt
![]()
boerenkoolquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef BlueEyes het volgende:
Morgen even lang uit als in de buikAfgelopen zondag 9 maanden oud alweer
En CB was vandaag ook weer dikke pret
77cm (ik vermoed te enthousiast gemeten) en 9610 gram
En bij deze probeer ik weer aan te haken!
Why? Ik bedoel, ik weet dat ze leuk is maarruh..quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kijk daar ook nog best weleens. Net als mn bevallingsverhaal, toevallig vanochtend nog gelezen.
De datum van S van GM onthoud ik trouwens wel
Wij zijn met Djenna 1,5 week na haar geboorte terecht gekomen bij de osteopaat ivm geboorte zuignap. Hij begon toen over Orthiflor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef NotTheSame het volgende:
Wie begon er hier aan die probiotica voor baby's?
Draak heeft een tijd lang baat gehad bij Orthiflor. Darmkrampen werden er echt een stuk minder heftig van.
Foto maken! Ik zag dat bij Chanty ook voorbij komen op Facebook. Super leuke herinnering!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef BlueEyes het volgende:
Morgen even lang uit als in de buikAfgelopen zondag 9 maanden oud alweer
En CB was vandaag ook weer dikke pret
77cm (ik vermoed te enthousiast gemeten) en 9610 gram
En bij deze probeer ik weer aan te haken!
Jahmaar zo mooi als bij Chanty gaat hier niet worden hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Foto maken! Ik zag dat bij Chanty ook voorbij komen op Facebook. Super leuke herinnering!
31 juli is ook mijn favoriete dag van het jaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Why? Ik bedoel, ik weet dat ze leuk is maarruh..Ben je dan zelf jarig?
Edit: net mn bevaltopic terug gelezen, zie dat saar idd haar verjaardag deelt met jou en E. Van soesa..prachtige dag die 31 juli he...
![]()
Nou, wat dat betreft loopt jouw M weer aardig voor op SuzyQ want die wil echt nog geen fruit of groentequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
sterkte NTS
ik vind t zo leuk om te lezen wat de suusjes en mauwtje doen, want ik weet dat M dan niet veel later zal volgen
hij zit officieel nog in de sprong maar is gelukkig niet hangerig of huilerig meer. we zijn nu wel al aan twee hapjes per dag op thuisdagen. hij geniet er zo van, en het begint echt te helpen om hem op 4/5 flessen van 200cc te houden. hit van vandaag was geprakte broccoli met een beetje wortel (hakve portie, over ma het verdelen over bakkies) vanmiddag weer happen!.
m. is inmiddels wel bereid overal aan te likken. Maar bij bijna alles schrikt ze elke keer zo hard dat het bijna zielig isquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft loopt jouw M weer aardig voor op SuzyQ want die wil echt nog geen fruit of groente. We proberen het elke dag even om te laten proeven maar ze kijkt nog steeds alsof ik haar ik weet niet wat voorschotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |