ik heb hem net nog gecheckt, de babywiki. mind blown.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:
Misschien moeten we iets met een lijstje in de OP![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef AwayTL het volgende:
Neee L van JM is geboren op dierendag.. Dat weet ik dan nog. Dat Mauw daar dan snel achter aan komt is niet verenigbaar in mijn hoofd en tussen Mauw en Melba zit dan weer een half jaar. Lou was daar weer na, dat klopt in mijn hoofd.
Daarna een grote leegte..
Toen Frans..
Alles daarvoor is voornamelijk heel erg oud. Die zijn al dreumes..
Ja, dat wel ook bij mij! Zijn ze dat dan niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]mauw en toastje zijn in mijn hoofd juist bijna even oud.
Ommegot (dat zegt mijn peuterquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef kwakz0r het volgende:
oktober '14
04 - JufMariska - L ♂
04 - Loj - Js ♂
08 - Spees - S
09 - Stormqueen - M ♀
11 - Hilmo - R ♂
15 - Skittles - M ♀
24 - Kwakz0r - toastje ♂
november '14
12 - DevilsAndDust - I ♂
13 - Krijgerrtje - S ♀
18 - AwayTL - M ♂
24 - LadyTagliatelle - E ♀
29 - Radyhyn - V ♂
Haha, wij zeiden ook net tegen elkaar: het kan nu echt niet lang meer duren voordat ze zelf blijft zitten he! 10 minuten later, jahoor, ze doet hetquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:32 schreef Phaidra het volgende:
Haha, het cliché dat het zo hard gaat is echt waar hè!.
Hier alweer bijna 2 maanden en straks de eerste prikjes.
Krijgerr wat rot dat het juist nu zo lastig gaat. Sterkte!
Away ook voor jou, ik hoopdat Frans snel beter in z'n vel zit.
Zittende S en tijgerende A!Ik weet nog dat I. ook lang omkukelde en dat we 's ochtends nog tegen elkaar zeiden dat hij het echt nog niet snapte dat hij zijn handen als steun kon gebruiken en hij het 's middags opeens deed!
Trollbaby in actie...
Tijgeren, kruipen en staan ging bij I in 2 weken tijd achter elkaar door. Het mag bij A echt wat minder rap gaan hoor!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef kwakz0r het volgende:
oktober '14
04 - JufMariska - L ♂
04 - Loj - Js ♂
08 - Spees - S
09 - Stormqueen - M ♀
11 - Hilmo - R ♂
15 - Skittles - M ♀
24 - Kwakz0r - toastje ♂
november '14
12 - DevilsAndDust - I ♂
13 - Krijgerrtje - S ♀
18 - AwayTL - M ♂
24 - LadyTagliatelle - E ♀
29 - Radyhyn - V ♂
Ja, dat van die laatste tentamens heb ik ook ooit gedacht...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef krijgerrtje het volgende:
Ja ik ben ook in de war met die babiesdat lijstje is best handig soms! I van DaD vind ik heel makkelijk te onthouden, haha!
Vandaag krijgt S in ieder geval een flesje KV, want na weer een hele ochtend aan de borst kreeg ik er niks meer uitZe was verder wel tevreden, en elke andere dag zou ik best even een paar daagjes gaan clusteren en dealen met de zware avonden, maar wil die laatste twee tentamens van m'n hele leven (!!!!) nu gewoon echt eens halen. Als ik vanmiddag weer thuis ben krijgt ze weer bv
En daarna zien we wel. Vind het in ieder geval al een rustgevend idee dat ik het in ieder geval in huis héb voor als ik het echt nodig heb. Daar baalde ik gisteren echt van
![]()
(Half uur op school en ik voel me direct weer opgeladen*aan de studie gaat*)
Doe ik ook vaak ja. En dan klik ik toch best regelmatig nog even op mijn eigen update, om dat topic weer te lezen en terug te denken aan de geboorte van kuiken...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gluur daarom nog weleens in het update-topic als ik wil weten wanneer een baby ook al weer geboren is
I. van Phaidra is ook al wel wat ouder.. A. daarentegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef NotTheSame het volgende:
Piranha valt wat dat betreft een beetje in niemandsland, er zit volgens mij een maand tussen W. van Crumpette en Piranha, en daarna een maand naar I. van Phaidra.
Piranha staat ook niet in de Wiki, weet ook niet of ik het wil eigenlijk ivm herkenbaarheid.
Verder gaat het hier z'n gangetje. Overdag een modelbaby, 's avonds bezeten door de duivel (uuuuuren huilen) en 's nachts 2 nachtvoedingen maar dat is binnen 20 minuten klaar.
Wie begon er hier aan die probiotica voor baby's?
Draak heeft een tijd lang baat gehad bij Orthiflor. Darmkrampen werden er echt een stuk minder heftig van.
Goffer... Ik moet ook geen 6 dingen tegelijk willen doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
I. van Phaidra is ook al wel wat ouder.. A. daarentegen..
Ik ben bezig met de probiotica! Volgensmij hebben wij die ook. Met maatscheppie. Was eigenlijk op zoek naar ABC Dophilus, maar die hadden ze al maanden niet meer, want de bacterien voldeden niet (en een hoop blabla, terwijl mijn gedachten alleen denken: ' ja tof, dit is net zo goed? Prima, doei' )
+1quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja. En dan klik ik toch best regelmatig nog even op mijn eigen update, om dat topic weer te lezen en terug te denken aan de geboorte van kuiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |