Aww wat omschrijf je t lief, ook al klinkt t niet helemaal zo chill voor jou als voor Fransie..quote:Op woensdag 8 april 2015 12:17 schreef AwayTL het volgende:
Frans ligt voornamelijk ergens op de grond een beetje Fransig te chillen.. Af en toe komt er een peuter langs suizen die hem het liefst voor zn ogen langs bij zn oren grijpt en nog even 'Hallo MaxiePaxie' roept met het vaak gevolgde 'Vintie fijn!!' .
ALLES opeten is ook een hobby. 5 keer op een dag je slab verschonen, want zeiknat, geen hobby. Ergens wordt er 10 minuten tegen een babygym gehannest.. En dan vindt meneer het wel weer prima.. Verder vooral gillen want BED IS SATAN!!!!! en gaan 1 a 2 keer per dag een rondje wandelen. Boodschappen. In de wagen is slapen! .. Samen met Frans peuter naar bed brengen. Samen met Frans en peuter koken..
Indien noodzakelijk wordt Frans nog gewassen. Doe ik altijd in de emmer, want te lui om badje te pakken.. en peuter zorgt er dan voor dat de hele vloer in de woonkamer nat wordt, omdat het kan..
En verspreid over de dag worden er dan ook nog flessen getankt.
En met mama spelen, maar dat is ook niet lang leuk, want dat gaat ten koste van chilltijd..
Gaan jullie niet elke dag naar buiten?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
oh over dat "dagschema"... ik vermoed dat hij de fles van 12 uur gaat laten vallen. het is nu 12 uur geweest en hij heeft nog geen enkele hongerindicatie. zometeen zal hij wel al moe worden. denk dat de fruithap tot die tijd wel genoeg is misschien...
enneh, naast wat ik opschreef doen we ook dingen als:
naar buiten
uit t raam kijken
slappe lach hebben om mama's hoofd
kietelen
in de spiegel kijken
rondje door het huis alles bekijken
enzo
niet altijd nee. kijk er ook enorm naar uit om straks niet meer in de stad te wonen, en gewoon beneden, dat naar buiten gaan minder gehannes is en vanzelfsprekender.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaan jullie niet elke dag naar buiten?
Haha is best te doen hoor.. Dat is een beetje evident aan twee kinderen hebben denk ik. Gewoon de hele dag bezig zijn. Trekt als ze ouder zijn wel recht, dan kunnen ze elkaar vermaken en heb ik meer tijd voor mezelf.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Aww wat omschrijf je t lief, ook al klinkt t niet helemaal zo chill voor jou als voor Fransie..
En je peuterVINTIE FIJN!
Emmer is hier ook de sjit, maar M kan al zelf splashen en herinnert zich meestal na 3 minuten in bad dat dat kan en dan gaan er werkelijk liters over de rand heen, dus het vergt wat preparatie/opruimen
sorry voor mijn ongelofelijke dagboekposts van vanmorgen, ik was eigenlijk meer hardop aan t denken op t forum volgens mijsorriez...
Phaidra wat rot dat dat weer niet prettig is, ondanks je betrekkelijk 'lichte' schade... meuh
daar ben ik heel trouw mee uit een potje. t is niet alsof hij nooit buiten komt, overigensquote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Burdie het volgende:
Buiten zijn is ook belangrijk voor de vitamine DMet een tuin is het idd handiger, lekker buiten spelen
.
Ik heb nog geen poging ondernomen hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Phaidra wat rot dat dat weer niet prettig is, ondanks je betrekkelijk 'lichte' schade... meuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |