Wij spreken jou over 7 weken wel weer, met je heel langquote:Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef Cholula het volgende:
Ik kijk echt niet uit naar het moment dat ik moet werken. Mijn wekker gaat dan rond 4.45, gelukkig kan ik Frits na een voeding weer in bed leggen en regelt mijn man dan de rest. Het duurt natuurlijk nog heel lang voor ik moet gaan werken, dus ik ga dat nog zeven weken negeren ofzo.
Ik zal het eens in de gaten houdenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:22 schreef Moppert het volgende:
[..]
In de ochtend zo rond 7 uur is het vaak weer aangevuld.
Ik zit heel hard na te denken wat I. rond die leeftijd deed. Volgens mij was dat ook een periode dat hij veel 'entertainment' nodig had. Steeds omrollen maar dat niet lang leuk vinden, willen zitten maar het net nog niet kunnen... Maar ja, dan heb je er maar 1, dus niet zo erg. Met 3 kinderen toch lastiger. Kunnen ze in een wipstoeltje? Of misschien 1 van de baby's, zodat je op dat moment je handen iets meer vrij hebt voor baby die rolt en soms spuugt?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef Zoë23 het volgende:
Nog een vraag
Wat doen jullie allemaal met de baby? Ik heb 2 baby's en een peuter te vermaken. Peuter red zich prima maar 2 babys die willen rollen, kruipen enz zijn toch wat lastiger.. Want ze spugen veel als ze op de buik liggen.
Zitten mag maar heel erg kort.
Dus..wat is goede entertainment voor babys van 5/6mnd?
Die veel op de buik liggen..
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Liedjes zingen en dansen, kietelen en kriebelen, kiekeboe, hop hop paardje, vliegtuigje, kind zichzelf laten vermaken, buiten wandelen, de poes aaien, knuffelen
Ja precies.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zit heel hard na te denken wat I. rond die leeftijd deed. Volgens mij was dat ook een periode dat hij veel 'entertainment' nodig had. Steeds omrollen maar dat niet lang leuk vinden, willen zitten maar het net nog niet kunnen... Maar ja, dan heb je er maar 1, dus niet zo erg. Met 3 kinderen toch lastiger. Kunnen ze in een wipstoeltje? Of misschien 1 van de baby's, zodat je op dat moment je handen iets meer vrij hebt voor baby die rolt en soms spuugt?
Kan een virusje zijn, maar misschien is je productie ook gewoon wat hoger geworden en drinkt R daardoor iets te gulzig / enthousiast. Bij peuter hadden we dat heel erg toen hij rond de 3 maanden opeens door ging slapen. Bij de ochtendvoeding dronk hij beide borsten leeg, maar standaard kwam de helft weer terug net als ik me klaarmaakte om hem naar het kdv te brengen (dat was vervolgens ook mijn enige ervaring met doorslapen tot peuter een peuter was, zeg maarquote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef ingee het volgende:
Seks? Wasda?
Zielig van de prikjes, die zijn hier ook bijna aan de buurt, kijk er niet naar uit.
Cholula 4:45![]()
R is zielig de laatste dagen, projectielspugen bij het boeren, veel de hik, krampjes na elke voeding. Kan dat een virusje zijn? Ze was namelijk helemaal geen spuger hiervoor.
Mijn productie komt uit een pakje van de Kruidvatquote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan een virusje zijn, maar misschien is je productie ook gewoon wat hoger geworden en drinkt R daardoor iets te gulzig / enthousiast. Bij peuter hadden we dat heel erg toen hij rond de 3 maanden opeens door ging slapen. Bij de ochtendvoeding dronk hij beide borsten leeg, maar standaard kwam de helft weer terug net als ik me klaarmaakte om hem naar het kdv te brengen (dat was vervolgens ook mijn enige ervaring met doorslapen tot peuter een peuter was, zeg maar).
het kan ook aan de speen liggen dat t te snel gaat? ik zou zelf wel op hongersignalen blijven letten... bij M gaat het van "taalt er niet naar" naar "hongerpaniek" in ongeveer twee secondenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Mijn productie komt uit een pakje van de Kruidvat.
Maar ik bedacht me al wel dat ze erg gulzig drinkt en ik ga eens proberen om de fles te geven als ze er nog niet om vraagt, misschien helpt wat vaker wat minder drinken.
Rady: Waar werken jullie? Toch niet in E-L he, dat je weer terug kan rijden?
Oh sorry! Ik twijfelde al een beetjequote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Mijn productie komt uit een pakje van de Kruidvat.
Maar ik bedacht me al wel dat ze erg gulzig drinkt en ik ga eens proberen om de fles te geven als ze er nog niet om vraagt, misschien helpt wat vaker wat minder drinken.
Rady: Waar werken jullie? Toch niet in E-L he, dat je weer terug kan rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merk dat ik nu erg weinig echt 'doe' met A. Bij I. speelde ik op deze leeftijd al regelmatig met hem, op schoot met een speeltje, liedjes zingen, etc. Nu is het voeden, in draagdoek of even in de box, terwijl speeltijd eigenlijk meer voor peuter is. Op dagen dat peuter er niet is, gaat er meer tijd in huishouden zitten. Arm kind.
Venus in pocketformaat
© loveli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |