Maar ook al 18 zeges, toch best aardige cijfers begin april.quote:Op maandag 6 april 2015 17:50 schreef franklop het volgende:
De 21e tweede plaats voor Quick step al dit jaar
Als ze zo doorgaan dan komen ze in de buurt van Lotto NL Jumbo.quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ook al 18 zeges, toch best aardige cijfers begin april.
Ik begin het gewoon oprecht sneu te vinden.quote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
74 KEIZER, Martijn TLJ + 03′ 09″
78 BENNETT, George TLJ + 03′ 09″
116 LINDEMAN, Bertjan TLJ + 07′ 44″
120 VAN DER LIJKE, Nick TLJ + 08′ 42″
125 BULGAC, Brian TLJ + 10′ 05″
135 ROOSEN, Timo TLJ + 10′ 05″
136 DE WEERT, Kevin TLJ + 10′ 05″
148 TEUNISSEN, Mike TLJ + 26′ 00″
#samenwinnen #ridethefuture
Het begint wat een gênante vertoning te worden.quote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
74 KEIZER, Martijn TLJ + 03′ 09″
78 BENNETT, George TLJ + 03′ 09″
116 LINDEMAN, Bertjan TLJ + 07′ 44″
120 VAN DER LIJKE, Nick TLJ + 08′ 42″
125 BULGAC, Brian TLJ + 10′ 05″
135 ROOSEN, Timo TLJ + 10′ 05″
136 DE WEERT, Kevin TLJ + 10′ 05″
148 TEUNISSEN, Mike TLJ + 26′ 00″
#samenwinnen #ridethefuture
Onzin, als gasten als Vakoc, Reza, Bagot, Rossetto, Poljanski en noem ze allemaal maar op er al aan kunnen blijven hangen, dan moeten zeker Keizer en Lindeman dat ook gewoon kunnen en niet binnenkomen in de derde/vierde groep.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Met zo'n ploeg kun je toch ook niet meer verwachten? Alleen Bennett moet normaal gesproken in de 1ste groep kunnen blijven
Tja, Nieve, Betancur, Schleck, Monfort, Coppel, Kiserlovski en Weening werden ook gewoon gelost bijvoorbeeld.. Natuurlijk lijkt het seizoen helemaal nergens op van Lotto-Jumbo en hadden een aantal renners er best bij mogen zitten, maar ik vind het wat overdreven zo.quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Onzin, als gasten als Vakoc, Reza, Bagot, Rossetto, Poljanski en noem ze allemaal maar op er al aan kunnen blijven hangen, dan moeten zeker Keizer en Lindeman dat ook gewoon kunnen en niet binnenkomen in de derde/vierde groep.
Dat heb je altijd met renners van ploegen, maar zelden álle renners. Zo'n Weening heeft natuurlijk gewoon gewerkt voor Matthews.quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, Nieve, Betancur, Schleck, Monfort, Coppel, Kiserlovski en Weening werden ook gewoon gelost bijvoorbeeld.. Natuurlijk lijkt het seizoen helemaal nergens op van Lotto-Jumbo en hadden een aantal renners er best bij mogen zitten, maar ik vind het wat overdreven zo.
Buiten de tijdslimiet dus.twitter:MikeTeunissen twitterde op maandag 06-04-2015 om 20:43:19Gave it a shot, aaaaand didn't make it.. Suffered too much, hand and hip are still not good enough.. Hopefully I'm fully recovered soon reageer retweet
Weening zou dan kunnen ja, maar de rest zou er normaal ook gewoon bij moeten zitten. Het is vrij bedroevend dat dat bij Lotto bij iedereen gebeurt ja, maar ze rijden hier ook zonder de 3 renners die hier normaal gesproken de kopmannen waren geweest. Dan had het niet zoveel uitgemaakt dat de rest er wel afgereden was..quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met renners van ploegen, maar zelden álle renners. Zo'n Weening heeft natuurlijk gewoon gewerkt voor Matthews.
Dat is ook wel wat een zwaktebod...dacht zelfs dat het verplicht is om bij WT-koersen met een volledig team aan de start te komen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Marcoss het volgende:
Dan had je gewoon met 7 moeten starten ja
Nee, in Vlaanderen reden ook een aantal ploegen met 7, Cofidis is in Baskenland met 7 gestart. Teunissen was blijkbaar echt niet fit, dan kun je hem beter volledig laten herstellen, lijkt me. Maar misschien had hij zelf ook gedacht dat hij er beter aan toe was..quote:Op maandag 6 april 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat een zwaktebod...dacht zelfs dat het verplicht is om bij WT-koersen met een volledig team aan de start te komen.
Dan heeft het idd weinig zin om hem op te stellen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, in Vlaanderen reden ook een aantal ploegen met 7, Cofidis is in Baskenland met 7 gestart. Teunissen was blijkbaar echt niet fit, dan kun je hem beter volledig laten herstellen, lijkt me. Maar misschien had hij zelf ook gedacht dat hij er beter aan toe was..
twitter:BMCProTeam twitterde op maandag 06-04-2015 om 23:00:33#Itzulia crash injuries for @peterstetina: broken right leg, kneecap and four broken ribs. http://t.co/K8c4yMTnGY http://t.co/5jlXhQh3L4 reageer retweet
twitter:AdamYates7 twitterde op maandag 06-04-2015 om 22:35:43No more Basque for me! Absolutely gutted! Not sure about the road furniture in the finish straight tho! 😤😤😱 http://t.co/isuNmwQtKL reageer retweet
twitter:LottoJumbo_road twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:58:00“Brian has given us visibility in the race", @edekker1970 says about today's stage in Basque Country. Read more: http://t.co/BFBQ41T6xv reageer retweet
de media stagair bedoel jequote:Op maandag 6 april 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met de persoon die na elke etappe weer een lulverhaal moet typen voor de website.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:42 schreef tong80 het volgende:
De openingsetappe van de Ronde van het Baskenland (WorldTour) is maandag ontsierd door een zware valpartij in de slotkilometer. Blijkbaar waren paaltjes op het parcours de boosdoener, vijf renners liepen verwondingen op.
De Amerikaan Peter Stetina (BMC) brak bij de valpartij zijn rechterknieschijf en ook vier ribben. De Fransman Pierre-Henri Lecuisinier (FDJ) liep een elleboogbreuk op en moet bij zijn terugkeer in Frankrijk onder het mes. De Spanjaard Sergio Pardilla (Caja Rural) heeft een hersenschudding en een polsbreuk, de Brit Adam Yates (Orica) een gebroken vinger en de Fransman Nicolas Edet (Cofidis) vermoedelijk een sleutelbeenbreuk.
Na de aankomst regende het verontwaardigde reacties in het peloton, onder andere Philippe Gilbert was not amused. ,,Ik had vandaag een klein sterretje boven mijn hoofd, want ben op 10 cm van het paaltje gereden. Dit is een zware fout van de organisatie, dit is onvergeeflijk", twitterde de ex-wereldkampioen, die vandaag in Bilbao als 28ste over de streep kwam.
twitter:lieuwewestra twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 08:41:42Je moet je ogen goed openhouden in #PaisVasco 😳voor je het weet lig je op een paal!! Kan echt niet !!! http://t.co/FzvnDxY1Pp reageer retweet
De containers die daar tussen staan hebben ze nog wel even aan de kant gezet om het éxtra duidelijk te maken...quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:58 schreef sportfreak het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:lieuwewestra twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 08:41:42Je moet je ogen goed openhouden in #PaisVasco 😳voor je het weet lig je op een paal!! Kan echt niet !!! http://t.co/FzvnDxY1Pp reageer retweet
Op 500 meter van de finish.
Luitenant in de bergen voor Gesink.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, De Weert moet al lossen. Topaanwinst.
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de koplopers niet vooruit blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |