MAHLquote:Op zondag 5 april 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kortom, jij bent een supersuper lelijk dik wijf.
of het was bij de lidl en ze was te mooiquote:Op zondag 5 april 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
godverquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
120 kilo tochquote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
maar ik voel je wel VB
ik word ook maar niet aangenomenzelfs kassa en vakkenvullen
werd gewoon afgewezen op een sollicitatiegesprek wat perfect ging
en dan zie je een maand later een super lelijk dik wijf aan de kassa
dies niet eens dikquote:
denk het ook broquote:
quote:
Oh ik had tot twee weken terug nog gewoon "dom"werk maar heb daar ontslag genomen want fuck that shit.quote:ik word ook maar niet aangenomenzelfs kassa en vakkenvullen
werd gewoon afgewezen op een sollicitatiegesprek wat perfect ging
en dan zie je een maand later een super lelijk dik wijf aan de kassa
kwam de locatie van Auschwitz misschien voor in het sollicitatiegesprek?quote:Op zondag 5 april 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
denk het ook bro
ze namen een kind met vmbo basis die dik en lelijk is aan maar mij niet :'''')
maar ze zullen vast een goede reden hebben daarvoor
quote:Op zondag 5 april 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
:squote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwam de locatie van Auschwitz misschien voor in het sollicitatiegesprek?
Ik ervaar het beheren van een moestuin van 100 m2 als zwaarder werk dan het telen van 300 hectare aardappels eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 22:12 schreef niels0 het volgende:
Dat lijkt mij nou ook leuk. M'n eigen groenten en kruiden verbouwen. Jammer genoeg te veel weg daarvoor.
Als ik de rest van m'n leven 50 euro per dag zou hebben zou ik een rustig eilandje in ZuidOostAziė uitzoeken en terug naar basic gaan: Beetje groente verbouwen, vissen, dat soort dingen.
nee maar het gesprek ging wel perfectquote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwam de locatie van Auschwitz misschien voor in het sollicitatiegesprek?
Denk dat er genoeg vrouwen zijn die gewoon weten wat hun positie is en dus hun bek houden terwijl de man zoekt naar een dienstmeisje.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef ntm het volgende:
Ik kijk nu Devious Maids, gaat over dienstmeisjes in Beverly Hills. Zouden er echt getrouwde stellen zijn, waarvan de vrouw zegt 'laten we een knappe dienstmeisje in huis nemen'
[ afbeelding ]![]()
Ze vindt het wel lekker om dik genoemd te wordenquote:
hehehquote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg vrouwen zijn die gewoon weten wat hun positie is en dus hun bek houden terwijl de man zoekt naar een dienstmeisje.
Ik welquote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef ntm het volgende:
Ik kijk nu Devious Maids, gaat over dienstmeisjes in Beverly Hills. Zouden er echt getrouwde stellen zijn, waarvan de vrouw zegt 'laten we een knappe dienstmeisje in huis nemen'
[ afbeelding ]![]()
watquote:
daar lijkt ze op te geilenquote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze vindt het wel lekker om dik genoemd te worden
Damn, maar hoe ze dat doen weet ik niet.quote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg vrouwen zijn die gewoon weten wat hun positie is en dus hun bek houden terwijl de man zoekt naar een dienstmeisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |