Wat hebben die kuikens met het aankopen van scharreleieren te maken? En scharrel betekend dat ze in een grote hal bij elkaar zitten, vrije uitloop of bio is veel beter voor kippenwelzijnquote:Op zondag 5 april 2015 21:16 schreef Robuustheid het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ren-tijdens-paasweek
Hier zou zelfs Mengele kippenvel van hebben gekregen.
Wat is het verschil tussen vrije uitloop of bio?quote:Op maandag 6 april 2015 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hebben die kuikens met het aankopen van scharreleieren te maken? En scharrel betekend dat ze in een grote hal bij elkaar zitten, vrije uitloop of bio is veel beter voor kippenwelzijn
Lijkt mij wel, tenzij biologische hanen wel eieren leggen?quote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef thenxero het volgende:
Als je biologische eieren koopt worden de hanen ook afgemaakt vrees ik.
Of je nu scharrelei of legbatterij-ei eet: de haantjes halen het eind van de dag niet.quote:Op zondag 5 april 2015 21:16 schreef Robuustheid het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ren-tijdens-paasweek
Ja en dan wat?quote:Op zondag 5 april 2015 21:16 schreef Robuustheid het volgende:
Voer, antibiotica, vierkante metersquote:Op maandag 6 april 2015 14:41 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen vrije uitloop of bio?
quote:Op maandag 6 april 2015 15:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen broodje kipkorn meer voor jou dus?
Dit gaat over leg kippen, niet over vleeskippenquote:Op maandag 6 april 2015 15:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt, vandaar mijn vraag ook wat scharrel met sexen te maken heeftquote:Op maandag 6 april 2015 14:49 schreef thenxero het volgende:
Als je biologische eieren koopt worden de hanen ook afgemaakt vrees ik.
De legbatterij is al een paar jaar niet meerquote:Op maandag 6 april 2015 15:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of je nu scharrelei of legbatterij-ei eet: de haantjes halen het eind van de dag niet.
Oké. En?quote:Op maandag 6 april 2015 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit gaat over leg kippen, niet over vleeskippen
Daarbij worden de haantjes niet dezelfde dag na het uitkomen gedoodquote:
Speciaal voor BroodjeKipcornquote:Op maandag 6 april 2015 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarbij worden de haantjes niet dezelfde dag na het uitkomen gedood
Ja, en?quote:Op maandag 6 april 2015 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarbij worden de haantjes niet dezelfde dag na het uitkomen gedood
Boejequote:Op maandag 6 april 2015 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja, en?
Alsof vet gemest worden om daarna opgegeten worden zo leuk is...
Nou ja, ik zeg niet dat het mij helemaal niks boeit, maar we zijn nu eenmaal vleesetende roofdieren helaas. Enige verschil is dat wij wat meer bewustzijn hebben t.o.v. andere roofdieren, waardoor velen van ons wat langer stilstaan bij ons eigen gedrag...quote:Op maandag 6 april 2015 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boeje
Voor iedere vegetarier die hier jankt gooi ik een extra stuk vlees op de grill
quote:Op maandag 6 april 2015 15:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sexen met een scharrelquote:Op maandag 6 april 2015 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, vandaar mijn vraag ook wat scharrel met sexen te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
stoere ventquote:Op maandag 6 april 2015 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boeje
Scharrel of niet heeft geen moer te maken met haan of hen.quote:
Ik zag pas zo'n sticker op de verpakking van AH kip. scharrelkippen zitten alsnog met veel teveel dieren per vierkante meter en worden erg matig behandeld. Eigenlijk zijn alleen de bio-eieren enigszins 'verantwoordelijk'.quote:
Dat verklaart dan die monsterlijk vette pens van jequote:Op maandag 6 april 2015 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boeje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |