dat klopt wel, maar ik heb hier nog nooit een slechte gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er wel beetje aan waar je ze haalt. Sommige hebben van die blauwe eieren erin
Wat heb je gehad dan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag echt overdreven veel gegeten
Even die goede paar gangen lunchquote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je gehad dan?
Ik heb net vies veel gegeten bij het gourmetten.
Ja, teleurstellend.quote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier wel eens een shoarmarol gehad bij de snackbar? Ik niet nml maar ben wel nieuwsgierig.
JR eet liever doorgekookte bloemkool met zoutloze piepers dan pastaquote:
Hmpf was ik al wel beetje bang voor. Heb tijdje terug wel een smulrol gehad, met van dat gehakt erinquote:
Beter calzonequote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier wel eens een shoarmarol gehad bij de snackbar? Ik niet nml maar ben wel nieuwsgierig.
Satékroket wel lekkerquote:
Ze kijken mij bij de snackbar beetje vreemd aan denk ik als ik dat wil bestellen.quote:
Yup. Maar lekkerste kroket blijft een kalfskroket. Zag van de week dat ze hier bij de snackbar nu ook kipkerrie kroketten hebben, ga ik ook binnenkort eens proberen.quote:
goulashkroketquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup. Maar lekkerste kroket blijft een kalfskroket. Zag van de week dat ze hier bij de snackbar nu ook kipkerrie kroketten hebben, ga ik ook binnenkort eens proberen.
vind wel lekker bij rijstquote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerrie is echt konko mi konko smerig
waar is die goeie ouwe tijd dat je alleen frikandel en kroket hadquote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Snackbar hier naast verkoopt sowieso vaak nieuwe snacks, best wel chill.
Ik ben echt blij dat het assortiment iedere maand wel wat meer uitbreid bij de snackbar. Naja blij is overdreven maar ik vind het wel fijn dat ze vaak wel weer wat nieuws hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar is die goeie ouwe tijd dat je alleen frikandel en kroket had
quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerrie is echt konko mi konko smerig
doe mij die mexicanoquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
poeh mn gehaktbalbroodje voor de helft op en ik zit vol nu
Meer bestellen dan je maag aankanquote:
hou je smoel nou eensquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer bestellen dan je maag aankanAfrikaanse kinderen hadden een dorp uitgemoord voor jouw snacks
daar worden die dingen ook van gemaakt, afrikaanse kinderen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer bestellen dan je maag aankanAfrikaanse kinderen hadden een dorp uitgemoord voor jouw snacks
Dat is mooi op tijd.quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
zo, gehaktbalbroodje op
zit nu echt propvol en voel me echt 10 kilo dikker geworden
ik ga nu heerlijk in bed uitbuiken en dan slapen
quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar worden die dingen ook van gemaakt, afrikaanse kinderen.
ga danquote:Op zondag 5 april 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zin in chocoladevla
Ik weet dat Paxon een pak in z'n koelkast heeft staan
10 min fietsen.
wel meer salaris eisen nuquote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241681
kan gewoon
Esbjerg zit niet in die comboquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef Toto69 het volgende:
gent wel 1-0 tegen kortrijk
paxcon was kort rijk
xD
hahahaquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vannacht een wedstrijd uit de primera division van argentinie gekeken
wist niet wat ik zag
voorzet, speler maakt hands (aanvaller, dus niet verdediger)
verdediger krijgt rood, en penalty tegen
5 min discussies
verdediger mag terug het veld in
aanvaller krijgt geel
geen penalty...
wow, dan moet je je wel heel erg vervelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vannacht een wedstrijd uit de primera division van argentinie gekeken
wist niet wat ik zag
voorzet, speler maakt hands (aanvaller, dus niet verdediger)
verdediger krijgt rood, en penalty tegen
5 min discussies
verdediger mag terug het veld in
aanvaller krijgt geel
geen penalty...
het was 2.30 of zoquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow, dan moet je je wel heel erg vervelen
oh je hebt vannacht die combo geplaatst?quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was 2.30 of zo
maar 3.30 heb ik die bet gezet, helder he
ja, toen besloot ik dus ook dat ajax en tottenham het zouden verneuken dus draw or win gedaan ipv winquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh je hebt vannacht die combo geplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |