dat klopt wel, maar ik heb hier nog nooit een slechte gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er wel beetje aan waar je ze haalt. Sommige hebben van die blauwe eieren erin
Wat heb je gehad dan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag echt overdreven veel gegeten
Even die goede paar gangen lunchquote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je gehad dan?
Ik heb net vies veel gegeten bij het gourmetten.
Ja, teleurstellend.quote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier wel eens een shoarmarol gehad bij de snackbar? Ik niet nml maar ben wel nieuwsgierig.
JR eet liever doorgekookte bloemkool met zoutloze piepers dan pastaquote:
Hmpf was ik al wel beetje bang voor. Heb tijdje terug wel een smulrol gehad, met van dat gehakt erinquote:
Beter calzonequote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier wel eens een shoarmarol gehad bij de snackbar? Ik niet nml maar ben wel nieuwsgierig.
Satékroket wel lekkerquote:
Ze kijken mij bij de snackbar beetje vreemd aan denk ik als ik dat wil bestellen.quote:
Yup. Maar lekkerste kroket blijft een kalfskroket. Zag van de week dat ze hier bij de snackbar nu ook kipkerrie kroketten hebben, ga ik ook binnenkort eens proberen.quote:
goulashkroketquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup. Maar lekkerste kroket blijft een kalfskroket. Zag van de week dat ze hier bij de snackbar nu ook kipkerrie kroketten hebben, ga ik ook binnenkort eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |