Toto ruikt aan het grote geld. Kijk maar uitquote:

Nice.quote:Op zondag 5 april 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al besteld
1x [Snacks] Mexicano, Zonder saus
1x [Snacks] Pikanto, Zonder saus
1x [Warme broodjes] Broodje bal gehakt, Mosterd

Ja alleen barca nog.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jammer man, maar alleen barca nog toch?

Oh wowquote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo?
ik laat jou eten wat jij wil en jij laat mij gaan wat ik wil

Ik zei ook al, je moet straks laten uitbetalen als je wint en weer met 5 euro gaan bettenquote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto ruikt aan het grote geld. Kijk maar uit

Gewoon 440 euro op 3 wedstrijden combo zetten van quotering 10 tochquote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei ook al, je moet straks laten uitbetalen als je wint en weer met 5 euro gaan betten

Niet met 5 euro. Hij heeft als Barca wint iets van 400 euro Ofzo? 150 uitbetalen en met 250 beginnen als BR. En taartmodel toepassen. Toto is daar wel verstandig genoeg voorquote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei ook al, je moet straks laten uitbetalen als je wint en weer met 5 euro gaan betten

iedere keer als ik naar een snackbar ga in grunna, dan zie ik t wel, maar heb ik nooit echt zin in eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je van kroket en ei houdt, ideaal.

440quote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met 5 euro. Hij heeft als Barca wint iets van 400 euro Ofzo? 150 uitbetalen en met 250 beginnen als BR. En taartmodel toepassen. Toto is daar wel verstandig genoeg voor

Taartmodel met kleine bankroll is pure aidsquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met 5 euro. Hij heeft als Barca wint iets van 400 euro Ofzo? 150 uitbetalen en met 250 beginnen als BR. En taartmodel toepassen. Toto is daar wel verstandig genoeg voor

eierbal moet je bij the max halenquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar een snackbar ga in grunna, dan zie ik t wel, maar heb ik nooit echt zin in eigenlijk

gewoon eens doenquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar een snackbar ga in grunna, dan zie ik t wel, maar heb ik nooit echt zin in eigenlijk

Gewoon in units betten i sdat.quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Toto69 het volgende:
wtf is een taartmodel
gooi ik dan een taart in de gezichten van de spelers?

Betaal je 190 uitquote:
 250 is mooi bedrag. Alles wat er boven komt gooi je telkens terug naar je rekening
 250 is mooi bedrag. Alles wat er boven komt gooi je telkens terug naar je rekening

heb jij t weleens gegeten?quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eierbal moet je bij the max halen
johannes johannes_vermeer

Ajax-Fc kut speel je 9/10quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Toto69 het volgende:
wtf is een taartmodel
gooi ik dan een taart in de gezichten van de spelers?

Ah, ja.quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax-Fc kut speel je 9/10
Barca-Real speel je 4/10 want minder zekerheid
1/10 kan 10 euro xijn
Dan is all-in 100 10/10 dus
Man city - palace 1.70 koekoekquote:

Ik wou al zeggen, zet het op Cityquote:Op zondag 5 april 2015 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, ja.
[..]
Man city - palace 1.70 koekoek

Ik had dat sowieso gedaan ja. En winst daarop weer op Twente volgende dagquote:
 dat durft toto niet aan denk ik, en maar goed ook
 dat durft toto niet aan denk ik, en maar goed ook

Groningenquote:Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had dat sowieso gedaan ja. En winst daarop weer op Twente volgende dag
Winst daarop op Groningen.
Maar jadat durft toto niet aan denk ik, en maar goed ook

Ik durf dat best aan, maar of ik het doe is een tweedequote:Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had dat sowieso gedaan ja. En winst daarop weer op Twente volgende dag
Winst daarop op Groningen.
Maar jadat durft toto niet aan denk ik, en maar goed ook

BTS?quote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef McGrath het volgende:
Toto zet die 440 in op Villa tegen QPR dinsdag

Grunn @1.70quote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen
Is de odd al bekend? Excelsior wordt opgerold

Zal wel rond 1.60/1.70 liggen gok ikquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen
Is de odd al bekend? Excelsior wordt opgerold

Nee lijkt me niet chill, doe dan PECquote:Op zondag 5 april 2015 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik ga niet inzetten denk ik, dat kijkt niet heel chill

In rampseizoen elke wedstrijd tegen feyenoord zetten was wel genotquote:Op zondag 5 april 2015 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik ga niet inzetten denk ik, dat kijkt niet heel chill

hoeft toch niet per se winnen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm weet niet of ze zomaar van twente winnen in reguliere speeltijd

Nee, het wordt dan eerder 1-0. QPR is uit op gisteren na nogal slecht en villa is niet het meest scorende.quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Both teams to score.
Hertha gewonnen trouwens, zat ook 2.00 op of zo.

Kastanjes to scorequote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeft toch niet per se winnen?
BTS?
over 2.5?
under?
etc

wat zou je doenquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeft toch niet per se winnen?
BTS?
over 2.5?
under?
etc

ikquote:
under 2.5quote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, het wordt dan eerder 1-0. QPR is uit op gisteren na nogal slecht en villa is niet het meest scorende.

Dan doe je over 2.5quote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die vind ik kut, want dan ben je bij een 2-1 gelijk de lul

jammer dat dat wedtopic op fok zo dood isquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso BTS doen
zie het best zo'n 2-1 of 2-2 match worden

ja inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat dat wedtopic op fok zo dood is
quote:

Was vroeger wel genot, users die tassen gingen stelen om hun gokverslaving te bekostigen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat dat wedtopic op fok zo dood is

watquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was vroeger wel genot, users die tassen gingen stelen om hun gokverslaving te bekostigen.

quote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was vroeger wel genot, users die tassen gingen stelen om hun gokverslaving te bekostigen.

Ohja die gastenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zitten nu allemaal op besloten fora enzo
 WOS.
 WOS. 

Zaten wel paar ziek goede tussen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja die gastenWOS.
Ken daar nog wel paar van ja

quote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wed toppas vroeger waren echt puur en puur genot.

Ligt er wel beetje aan waar je ze haalt. Sommige hebben van die blauwe eieren erinquote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Eierbal is de meest onderschatte snack voor bij de patat

Klopt. hadden ook gewoon paar k als BR.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zaten wel paar ziek goede tussen.
Ook een paar die standaard 100en per dag verloren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |