Kijk uit dat je niet zo veel praatjes hebt tegen je toekomstige man, komt je vader straks in de problemen wanneer die vent zijn geld terug moet hebben en je vader het al heeft uitgegeven.quote:
Ik vond dit niet kunnen en heb een TR gemachtquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef eend112 het volgende:
Wanneer gaat die kk zon nou eens onder dan
nooitquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef eend112 het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beste antwoord, de komende 6 miljard jaar
quote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Net als mensen die zeggen "ik hoop dat de zon schijnt" godverdomme, de zon schijnt altijd hoer... dat ding kan niets anders
Ah okai. Ik drink niet, eigenlijk geen idee waarvan dit me bekend komt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Deens. Kerstbier hebben ze ook. Errug lekker.
het lijkt net alsof jij komt uit je vader en zijn dochterquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet zo veel praatjes hebt tegen je toekomstige man, komt je vader straks in de problemen wanneer die vent zijn geld terug moet hebben en je vader het al heeft uitgegeven.
Projecteer je eigen stamboom dingen niet op mijn familie, ik kan er niks aan doen dat je vader en moeder neef en nicht zijn. Dat is overigens gewoon normaal hoor op sommige plekken, hoef je jezelf niet voor te schamen en je hebt er niks aan over gehouden.quote:Op zondag 5 april 2015 18:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het lijkt net alsof jij komt uit je vader en zijn dochter
Word er ook schijtziek van. Al die 'gezellige' dagjesmensen op straat rot op ik wil slapenquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef eend112 het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond dit niet kunnen en heb een TR gemacht
ik had gelijk dus, bedankt voor je reactiequote:Op zondag 5 april 2015 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Projecteer je eigen stamboom dingen niet op mijn familie, ik kan er niks aan doen dat je vader en moeder neef en nicht zijn. Dat is overigens gewoon normaal hoor op sommige plekken, hoef je jezelf niet voor te schamen en je hebt er niks aan over gehouden.
lol. Moet je hier in Oostende zomers 'ns komen. Staat gewoon een file dan voor de deur.quote:Op zondag 5 april 2015 18:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Word er ook schijtziek van. Al die 'gezellige' dagjesmensen op straat rot op ik wil slapen
Euh.. Ja is goed meisje.quote:Op zondag 5 april 2015 18:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik had gelijk dus, bedankt voor je reactie
wejooooquote:Op zondag 5 april 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Morgen eet ik eend, dat is zeker
en je hoeft voortaan ook niet meer zo cool te doen tegen mijquote:
WOWquote:Op zondag 5 april 2015 18:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
en je hoeft voortaan ook niet meer zo cool te doen tegen mij
doe je maar tegen je eigen soort, hè jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |