Jij moet niet zo stoer doen tegen TARDIS anders krijg je gewoon een volle kaakslag.quote:
Je moet ook niet ondertussen fokken. Dan mis je de details, en dat maakt de film.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrolijk Pasen eend
gr gr Henk en Ingrid en de kids
En een poot van Pluto
Wow eend je hebt nog nooit lelijk tegen mij gedaan het lijkt wel of je bent veranderd sinds ik terug ben van mijn vakantiequote:Op zondag 5 april 2015 17:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij moet niet zo stoer doen tegen TARDIS anders krijg je gewoon een volle kaakslag.
Ik doe mee ...quote:Op zondag 5 april 2015 17:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij moet niet zo stoer doen tegen TARDIS anders krijg je gewoon een volle kaakslag.
wejooquote:Op zondag 5 april 2015 17:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook niet ondertussen fokken. Dan mis je de details, en dat maakt de film.
#TEAMEENDquote:Op zondag 5 april 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
eend bakent even zijn territorium af
Oke oke dacht dat je het wel lekker vondquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wow eend je hebt nog nooit lelijk tegen mij gedaan het lijkt wel of je bent veranderd sinds ik terug ben van mijn vakantie
quote:
oke doeiquote:Op zondag 5 april 2015 17:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook niet ondertussen fokken. Dan mis je de details, en dat maakt de film.
1,29??? ik heb barca voor 1.42quote:Op zondag 5 april 2015 17:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke oke dacht dat je het wel lekker vond
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Oh misschien is er iemand geblesseerd bij de tegenpartij ofzo?quote:
Dat hoop ikquote:Op zondag 5 april 2015 17:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Oh misschien is er iemand geblesseerd bij de tegenpartij ofzo?
als je wint word je geld dan verdubbeld ofzo?quote:Op zondag 5 april 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik
Geen idee waarom ie zo gezakt is.
Heb m'n bet geplaatst om 03:30 vannacht of zo.
[ afbeelding ] kijk, 1.42
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |