Dat denk ik ookquote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen geven de BMC en Sky boys nog even gas en dan zijn ze er zo bij.
Dat klagen over AGR is ook belachelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Toch ook veel draaien en keren in deze koers.
En dan zijn de belgen aan het klagen over de AGR.
lijkt wel een soapquote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Zodadelijk weer overtal situatie voor Etixx-QS.
Inderdaad. Stybar gaat het nog wel proberen denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik Stybar was, dan zou ik toch mee werken. Ik moet nog maar zien of Terpstra Kristoff kan lossen.
Dat gaat ie dan ook niet doen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Als Niki hem op de Patersberg er niet af krijgt heeft het geen zin meer om op kop te komen.
Ze moeten wel echt parkeren op de Pater om nog bijgehaald te worden.quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Syntix het volgende:
Beetje tempo erop houden en bij de paterberg gewoon weer proberen
Aldus Spartacustwitter:TrekFactory twitterde op zondag 05-04-2015 om 16:47:58will be the race over....to much single leaders in the back.... reageer retweet
Dat gaat ie niet doen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef marcodej het volgende:
Het gevaar is nu nog dat Kristoff zijn poten stil gaat houden.
to muchquote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef franklop het volgende:
Aldus Spartacustwitter:TrekFactory twitterde op zondag 05-04-2015 om 16:47:58will be the race over....to much single leaders in the back.... reageer retweet
Dit dus of wachten op Stybar.quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Alles geven op de Paterberg voor Nikki en mocht het niet lukken dan alleen maar in het wiel blijven hangen van Kristoff.
Paterberg is kort, dat moet Kristoff wel aankunnen, als sprinter.quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Alles geven op de Paterberg voor Nikki en mocht het niet lukken dan alleen maar in het wiel blijven hangen van Kristoff.
Waarom zou 'ie?quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef marcodej het volgende:
Het gevaar is nu nog dat Kristoff zijn poten stil gaat houden.
Reactief en die demarrage was laf.quote:
Dit.quote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beter in een groep dan alleen met Kristoff.
Ik vind Krek wel een sprinter ja, als je Sagan ook een sprinter noemt.quote:
'Sprinter'quote:
Iddquote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is geen 17 seconden, denk ik.
Lars rijdt z'n beste RvV ooit, had ik niet verwacht
Mollema heeft ook ooit de sprinttrui in Spanje gewonnen...dat maakt je geen sprinter...quote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Krek wel een sprinter ja, als je Sagan ook een sprinter noemt.
Blauw.quote:
Nou, niet echt. Nr. 1 + 2 zijn bekend.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is wel spannend! Kan nog alle kanten op
Die mag gezien z'n leeftijd nog prima Olvarit eten!quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benoot, dat is echt absurd eigenlijk.
Zijn ze allebei niet. Kristoff wint massasprints,Sagan al een tijdje niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Krek wel een sprinter ja, als je Sagan ook een sprinter noemt.
Als het goed is gaat Terpstra nog wel z'n benen stil houden. De gsee achtervolgers zouden er nog bij kunnen komenquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Nr. 1 + 2 zijn bekend.
Schijnbaar. Aan Stybar heb je ook niets, die is niet goed genoeg vandaag. Dus dan maar 2e worden.quote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Terpstra gaan rijden voor plek 2?
En miss omdat hij in PR dan wel enig kopman zal worden?quote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Terpstra gaan rijden voor plek 2?
Dat is zijn enige hoop (+ pech voor Kristoff)quote:Op zondag 5 april 2015 16:57 schreef marcodej het volgende:
Misschien is het stiekem wel hopen dat Krek en Sagan erbij komen voor Niki. Dan kan ie in het wiel.
Die won zelfs in de afgelopen Tirreno nog een massasprint ... (waar hij Ciolek klopte)quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn ze allebei niet. Kristoff wint massasprints,Sagan al een tijdje niet meer
Met babyvoeding weten ze in belgie wel om te gaan.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die mag gezien z'n leeftijd nog prima Olvarit eten!
Stybar kraakte hard op de Pater ja, die had het echt net niet.quote:Op zondag 5 april 2015 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uiteindelijk was Stybar ook gewoon niet goed genoeg. Iedereen wilde mee met Greg en Sagan
Zo rolt Krek.quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef Zelva het volgende:
Want als ie nu niet in de achtervolging ging zou hij hoger eindigen?
6 electriciteitspalenquote:
Niet.quote:
Niet zo bijdehand doen jongenquote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik gok op Terpstra of Kristoff op dit moment.
Beter voor de Prono inderdaad.quote:
NSB'er! Nep-Nederlander!quote:
quote:
Terpstra is in de positie om te gaan gokken.quote:Op zondag 5 april 2015 17:02 schreef Pedroso het volgende:
Ben je blij met plek 2 of doe je alles voor de overwinning, desnoods 4e worden. That's the question.
Op zich ook wel een gewaagde uitspraak nuquote:Op zondag 5 april 2015 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen jongen
Ik bedoelde de eerste volgende Nederlandse winnaar.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Terpstra wint wint er een halve Belg. Liever niet dus.
Sowieso die truien van Tinkoff.quote:Op zondag 5 april 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Slowaakse trui is echt afschuwelijk.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso die truien van Tinkoff.
Pas maar op. Wuyts vindt ook nog wel een manier om Kristoff tot halve Belg te promoten.quote:Op zondag 5 april 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Terpstra wint wint er een halve Belg. Liever niet dus.
En bij Katuscha is het in Rusland het symbool van de schone sport.quote:
Terpstra rijdt voluit?quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Kan nog spannend worden, Terpstra en Greg rijden voluit.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:06 schreef Evertjan het volgende:
Niki KOM OP VOOR VOLK EN VADERLAND!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |