Met Quintana lijkt me dat redelijk kansloos.quote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Voor de top 10 en witte trui lijkt me. Als ze dat lukt hebben ze het goed gedaan.
Oh ja. Dacht/hoopte dat hij al 25 wasquote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Quintana lijkt me dat redelijk kansloos.
Zo spreekt Martijn Ducrot het altijd uitquote:
Bos, heeft die ook al een uitslag gereden dit seizoen?quote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef Pedroso het volgende:
De 2e groep sluit ook weer aan. Jammer dat Theo Bos niet meedoet, die had ze in de sprint er allemaal opgelegd.
Met Langeveld. Geen goed teken dus.quote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef franklop het volgende:
Boom in het tweede groepje dat nu aansluit
Allebei natuurlijk ook wel met een prutvoorbereidingquote:
Belooft ook weinig goeds voor volgende week...zonde, dit was wel het seizoen waar hij een grote Klassieker kon winnen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef franklop het volgende:
Boom in het tweede groepje dat nu aansluit
Ach, morgen een briefje en zondag vlammen. Niks mis mee.quote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Belooft ook weinig goeds voor volgende week...zonde, dit was wel het seizoen waar hij een grote Klassieker kon winnen.
nee hoor, 38,8 nogquote:
En een type Posthumaquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotto En El mist Djos van Emden.
Hij is een vogel voor de kat.quote:Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Bij Crack is denk ik ook het vet een beetje van de soep. Enorme grimas.
*Boerquote:
Sep is heel rustig want Nico roept tegenwoordig geen hop hop hop meer.quote:
Nog even alles geven en dan ribbedebie.quote:Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Bij Crack is denk ik ook het vet een beetje van de soep. Enorme grimas.
En op deze manier weet je ook zeker dat je ploegmaten in de Tour 100% voor je gaan werken.quote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie volgende week ook zo rijdt, dan heeft 'ie best kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |