als het -1% wordt kun je het verleden inquote:Op zondag 5 april 2015 15:37 schreef TheWeeknd het volgende:
waarom heeft mijn telefoon nu nog steeds 0% terwijl die laadt via pc
BTB nooit hebben zien dansen in een zelfgemaakt jurkjequote:Op zondag 5 april 2015 15:38 schreef TheWeeknd het volgende:
bob kreeg een bad trip en was dus daarom opgenomen en heet daarom ook badtripbob op fok?
of horen zingen zonder gebitquote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
BTB nooit hebben zien dansen in een zelfgemaakt jurkje
ik zag gister zijn topic welquote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
BTB nooit hebben zien dansen in een zelfgemaakt jurkje
new york pizza is beterquote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
welke pizza zal ik straks bij Domino's bestellen, jongens?
tonijn of kaas of kipquote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
Geen pasteitje met ragout?quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had wel paashagel, heb alle eitjes eruit gepikt
Cyaankaliquote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
help mij beter worden ;$quote:Op zondag 5 april 2015 15:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
;s wat moet er ooit nog terecht komen van jou.
quote:Op zondag 5 april 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht even dat dit een echte smaak was
wel randomquote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beste scene uit heel die serie bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
een pizza calamiteitenquote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hallo met Hermann hier, ik wilde graag een pizza cyaankali bestellen
ja waarom nietquote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef Fylax het volgende:
Ik snap je gevoel Der_Mann Wij zijn twee handen op een buik
Jij was toch gestopt? :Squote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef Fylax het volgende:
harteloos dit.quote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al genoeg van dat soort projecten gehad, het houdt niet op, niet vanzelf.
Ben je lekker mee Hermann, het dieptepunt is nu wel bereiktquote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef Fylax het volgende:
mijn dieptepunt was toen DjeDje mijn dumptequote:Op zondag 5 april 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben je lekker mee Hermann, het dieptepunt is nu wel bereikt
Waar is die gebleven eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn dieptepunt was toen DjeDje mijn dumpte
quote:Op zondag 5 april 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk
negeert ons gewoonquote:
chinezen zijn heel gemeenquote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, geef daar vooral je mening over, kan niet wachten.
Hermann die weggaat is alleen maar reden voor vreugde tochquote:Op zondag 5 april 2015 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie het afscheid van Hermann
Een emo.gif met een underscore en een uitroepteken volstaat in dat geval. Ga ik geen woorden aan vuilmaken.quote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja, geef daar vooral je mening over, kan niet wachten.
Zo had ik het niet bekeken, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann die weggaat is alleen maar reden voor vreugde toch
ok doeiquote:Op zondag 5 april 2015 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een emo.gif met een underscore en een uitroepteken volstaat in dat geval. Ga ik geen woorden aan vuilmaken.
Bier en Ditaquote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann die weggaat is alleen maar reden voor vreugde toch
Goed hoorquote:Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bier en Dita
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.glamour.com/images/fashion/2014/03/dita-von-teese-lingerie-traingle-bra-h724.jpg[/iimg]
[img]http://www.glamour.com/images/fashion/2014/03/dita-von-teese-lingerie-black-pink-h724.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
teen cleavagequote:Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bier en Dita
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas op hoor, soms rent hij midden op straat ineens heel hard weg zonder dat mensen dat zien omg omg zo onrealistisch.quote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef TheWeeknd het volgende:
newsflash: ik ben gestopt met arrow en begin nu aan the flash
ohhh nooquote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind heel subtiele teen cleavage bij hoge hakken met een puntneus wel mooi ;$
Voetenquote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind heel subtiele teen cleavage bij hoge hakken met een puntneus wel mooi ;$
ach ik ren ook zovaak naar de bus toequote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pas op hoor, soms rent hij midden op straat ineens heel hard weg zonder dat mensen dat zien omg omg zo onrealistisch.
Past prima bij jou dan. Met je buitenaardse verschijning.quote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die vrouw is zo buitenaards mooiik zou mijn hele leven opgeven voor haar
nog liever die sara danquote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens kom op, Dita is gewoon kk lekker
Ik vind haar niet lekker.quote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens kom op, Dita is gewoon kk lekker
quote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Past prima bij jou dan. Met je buitenaardse verschijning.
o god whyquote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit gaat wel ver
Ik kijk niet naar uiterlijk.quote:
Ik heb haar op mijn tenen en echt hele brede voeten. Net een hobbit, nauwelijks knokig te noemen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij lijkt me wel iemand met van die knokige lelijke voeten
Ga lekker je snor krullenquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt je lesje ook nog niet geleerd he, Boris van der Inham?!
IK BEN NIET HYSTERISCH VANDAAG GODVERDOMMEquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom is iedereen zo hysterisch vandaag
kan toch helemaal niet op pasenquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom is iedereen zo hysterisch vandaag
jezus ookquote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie wat hoort op pasen, ben zandneger
bietje vingerenquote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie wat hoort op pasen, ben zandneger
Anders kijkt men steeds naar die enorme bobbel in mijn broek. Dat is lastig een gesprek voeren dus dan heb ik liever dat men iig ergens op mijn gezicht staart.quote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker je snor krullenmoet je snor van iets anders afleiden ofzo.
tfoe wat zeg jijquote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gaan jullie nu heel spangen opnoemen?
quote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gaan jullie nu heel spangen opnoemen?
pasopquote:Op zondag 5 april 2015 16:20 schreef hoink581 het volgende:
Is dit de lijst van bewoners van het jeugddetentie centrum in Venlo?
neehoorquote:Op zondag 5 april 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er werd wel op aangestuurd ook he
Gelukkig zit de mijne nog vast.quote:Op zondag 5 april 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
Bob heeft een grotere dick dan jullie allemaal vast
Jij hebt donderdag niet goed geluisterd dus.quote:Op zondag 5 april 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
Ja maar dat zijn grote praatjes Hoink.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt donderdag niet goed geluisterd dus.
kloptquote:Op zondag 5 april 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
Weet ik niet zou je eens moeten vragen?quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is het niet haram om als vrouw over dicks te praten? ;s
Heb je een liestumor?quote:Op zondag 5 april 2015 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders kijkt men steeds naar die enorme bobbel in mijn broek. Dat is lastig een gesprek voeren dus dan heb ik liever dat men iig ergens op mijn gezicht staart.
Wel eerst scheren aubquote:
zo groot?quote:Op zondag 5 april 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gewicht van een groot praatje op het bureau ja.
Ga nou even in ONZ stoer doen zeikerdquote:Op zondag 5 april 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gewicht van een groot praatje op het bureau ja.
ja laten we dat doenquote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, zullen we wat leuks zoeken?
Dat hopeloze gehossel hier ook altijdquote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vernomen dat er ruzie is ontstaan na een liefdes driehoek.
IRONISCHquote:Op zondag 5 april 2015 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hopeloze gehossel hier ook altijd
De mijne jeukt nog na.quote:Op zondag 5 april 2015 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaad
Welke vent heeft hier nog niet WCH in z'n anus gehad
Zalig.quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net gegeten. Krieltjes met sperzieboontjes & saucijs. En satésaus en mayonaise.
Waarom zo vroegquote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net gegeten. Krieltjes met sperzieboontjes & saucijs. En satésaus en mayonaise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |