Een emo.gif met een underscore en een uitroepteken volstaat in dat geval. Ga ik geen woorden aan vuilmaken.quote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja, geef daar vooral je mening over, kan niet wachten.
Zo had ik het niet bekeken, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann die weggaat is alleen maar reden voor vreugde toch
ok doeiquote:Op zondag 5 april 2015 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een emo.gif met een underscore en een uitroepteken volstaat in dat geval. Ga ik geen woorden aan vuilmaken.
Bier en Ditaquote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann die weggaat is alleen maar reden voor vreugde toch
Goed hoorquote:Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bier en Dita
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.glamour.com/images/fashion/2014/03/dita-von-teese-lingerie-traingle-bra-h724.jpg[/iimg]
[img]http://www.glamour.com/images/fashion/2014/03/dita-von-teese-lingerie-black-pink-h724.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
teen cleavagequote:Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bier en Dita
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas op hoor, soms rent hij midden op straat ineens heel hard weg zonder dat mensen dat zien omg omg zo onrealistisch.quote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef TheWeeknd het volgende:
newsflash: ik ben gestopt met arrow en begin nu aan the flash
ohhh nooquote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind heel subtiele teen cleavage bij hoge hakken met een puntneus wel mooi ;$
Voetenquote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind heel subtiele teen cleavage bij hoge hakken met een puntneus wel mooi ;$
ach ik ren ook zovaak naar de bus toequote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pas op hoor, soms rent hij midden op straat ineens heel hard weg zonder dat mensen dat zien omg omg zo onrealistisch.
Past prima bij jou dan. Met je buitenaardse verschijning.quote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die vrouw is zo buitenaards mooiik zou mijn hele leven opgeven voor haar
nog liever die sara danquote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens kom op, Dita is gewoon kk lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |