Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]900 euro in twee maanden... Daar kun je een flink appartement van huren joh.
In vier bekeuringen ook. Dat is dan ook weleens meer dan 30 te hard geweest waarschijnlijk?
Damn. Dat verdien je dan ook gewoon hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
BBK...?quote:Op zondag 12 april 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.
Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost.
True that. Binnen dus.quote:Op zondag 12 april 2015 21:15 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
BBK...?Dat maakt het niet duidelijker he
Care, dagje België, volledige onkostenvergoeding van de organisatie.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...quote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef CruisinDen het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp dat ook gewoon niet, de tijd tikt toch gewoon door dus waarom overdreven hard rijden? Tuurlijk, 10km op de teller boven de maximum snelheid doen we allemaal wel, een oranje/lichtroodstoplicht een keer ook wel. Maar 4 boetes in 2 maanden.. Nice
Gebruik je geen flitsmeister? Misschien wel een idee? Daarnaast op drukke stukken waar je maar 100 mag op de snelweg gewoon echt 100 rijden. Op de rustige stukken waar je meer vooruit kan kijken kan je dan wel wat harder rijden. Maar aan het bedrag te zien ben jij wel een hardnekkige doorrijder...quote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Kun je ons even precies vertellen waarvoor en hoe hoog de 4 boetes in kwestie zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Wat is de lol van te hard rijden? Ik vind een aantal keer sportief optrekken leuk, maar 150 rijden waar 120 mag kan me echt niet boeien. Laat staan binnen de bebouwde kom te hard rijden, wat ik vaak onverantwoord vind.quote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Doe dat dan vooral. Spekken die staatskas!!!quote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
[..]
En juist altijd op die kutpunten waar het net wél verantwoord is om +-75 te rijden staan ze dan te laseren/flitsen. Welkom in Eindhoven.quote:Op zondag 12 april 2015 21:24 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Wat is de lol van te hard rijden? Ik vind een aantal keer sportief optrekken leuk, maar 150 rijden waar 120 mag kan me echt niet boeien. Laat staan binnen de bebouwde kom te hard rijden, wat ik vaak onverantwoord vind.
Ik vond 225 gemiddeld ook wel ernstig hoog.quote:Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef Ordinateur het volgende:
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft over de waarheid van de 4 boetes twv 900 euro?
Ja dat kan natuurlijk. Toen ik een RCZ R kreeg tijdens een rit ben ik ook 2x naar een tankstation gegaan om het optrekken op de oprit.quote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet hoe je dan nog niet ontslagen zou zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef Ordinateur het volgende:
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft over de waarheid van de 4 boetes twv 900 euro?
Ja en 35 kost al 380 + 7quote:Op zondag 12 april 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.
Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost.
Ik had er laatst een maar bezwaar jwz.quote:Op maandag 13 april 2015 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en 35 kost al 380 + 7
Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden
Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niksVandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
De laatste heb ik in Duitsland gereden afgelopen zomer. Wil eigenlijk eens een jaar zonder boetes halen...quote:Op maandag 13 april 2015 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en 35 kost al 380 + 7
Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden
Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niksVandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
Dit.quote:Op maandag 13 april 2015 09:23 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit een snelheidsboete gehad.
Wat was de afloop van je telefoontje over werk?quote:Op maandag 13 april 2015 09:23 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit een snelheidsboete gehad.
Moet nog bellen, heb nog meer te doen vandaag.quote:Op maandag 13 april 2015 10:20 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Wat was de afloop van je telefoontje over werk?
Deutschlandquote:
Met werkzaamheden zeker? Anders is dat toch niet zo prijzig?quote:Op maandag 13 april 2015 13:13 schreef A_Valbuena het volgende:
Had ooit een boete gehad van net geen 600 eu. 128 km/ph op de A10 waar je max 80 mocht. En ja trajectcontrole uiteraard, had destijds m'n rijbewijs een week of 2 dus deed echt maar wat. Was een dure les, sindsdien dan ook geen snelheidsboetes meer gekregen
Mwoah. Overschrijding van 48 km/hquote:Op maandag 13 april 2015 13:27 schreef qua111 het volgende:
[..]
Met werkzaamheden zeker? Anders is dat toch niet zo prijzig?
hoezo?quote:Op zondag 12 april 2015 00:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Durf je je rijbewijs op het spel te zetten?
dat kan bestquote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat je met 60 over een dijk kan rijden.
Denken dat er dan Brabanders meegaan.quote:Op maandag 13 april 2015 17:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat kan bestvraagt alleen wel veel discipline
Ik ga sowieso niet met jou rijden. Hoef geen losslaande ketting tegen mijn motorfiets.quote:Op maandag 13 april 2015 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat er dan Brabanders meegaan.pls
Ga jij nu maar kijken of je banden wel goed op de velgen zitten.quote:Op maandag 13 april 2015 17:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met jou rijden. Hoef geen losslaande ketting tegen mijn motorfiets.
Zitten ze. En als ze dat niet zaten, was ik er in ieder geval niet op gaan rijden.quote:Op maandag 13 april 2015 18:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga jij nu maar kijken of je banden wel goed op de velgen zitten.
Ik ga echt geen aanhanger regelen omdat er één tandje kapot is. Ik ben niet zo'n control freak als jij.quote:Op maandag 13 april 2015 18:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zitten ze. En als ze dat niet zaten, was ik er in ieder geval niet op gaan rijden.
Het is maar goed dat je van te voren gewaarschuwd was dat je de hele set moest vervangen, en daarna de tegenwoordigheid van geest had om niet op een motor te rijden met een gebroken tandwiel, al helemaal niet harder dan zo'n 30km/h, en dat vervolgens niet je ketting er op de snelweg afvloog, terwijl je zo'n 150km/h reed.quote:Op maandag 13 april 2015 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga echt geen aanhanger regelen omdat er één tandje kapot is. Ik ben niet zo'n control freak als jij.
30 km/u ?quote:Op maandag 13 april 2015 18:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je van te voren gewaarschuwd was dat je de hele set moest vervangen, en daarna de tegenwoordigheid van geest had om niet op een motor te rijden met een gebroken tandwiel, al helemaal niet harder dan zo'n 30km/h, en dat vervolgens niet je ketting er op de snelweg afvloog, terwijl je zo'n 150km/h reed.
Hé ik moet ook naar Almerequote:Op maandag 13 april 2015 16:48 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb werk!
Caddy naar Hapert en dan een Audi van Eindhoven naar Almere. Mijn eerste Audi!
Deutschland is baas.quote:
Laat. Tien uur halen, 2.5uur rijden, uur ov, dan nog naar Almere... Drie, vier uur ofzo?quote:
Daar kijken ze niet naar nee. Als je aan het rijden bent spreken ze gewoon je voicemail in.quote:Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef jevl het volgende:
Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
Hm okeyy, dan is het iedere keer toevalquote:Op maandag 13 april 2015 19:11 schreef trolley het volgende:
[..]
Daar kijken ze niet naar nee. Als je aan het rijden bent spreken ze gewoon je voicemail in.
Ooh dan ben ik alweer wegquote:Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Laat. Tien uur halen, 2.5uur rijden, uur ov, dan nog naar Almere... Drie, vier uur ofzo?
Bellen gewoon onderweg, al s een dagje door mis gelopen hehequote:Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef jevl het volgende:
Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
Daarom, indien mogelijk, mobiel via bluetooth verbindenquote:Op maandag 13 april 2015 22:30 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Bellen gewoon onderweg, al s een dagje door mis gelopen hehe
Ik neem liever een afritje naar parkeerplaats om terug te bellen dan dat ik de moeite neem om mijn telefoon te koppelenquote:Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom, indien mogelijk, mobiel via bluetooth verbinden
Als je de systemen een beetje kent (sommige zijn een hel om te begrijpen zoals Toyotaquote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik neem liever een afritje naar parkeerplaats om terug te bellen dan dat ik de moeite neem om mijn telefoon te koppelen
Dat niet kunnenquote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat je met 60 over een dijk kan rijden.
Fietsenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat niet kunnen![]()
Minder dan 60pk hebben![]()
Met een afgebroken tandwiel gaan rijden_!
en dan zeker dat iedereen die erna de auto gebruikt je 06 nummer kan zien?quote:Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom, indien mogelijk, mobiel via bluetooth verbinden
Nee, want bluetooth pairen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en dan zeker dat iedereen die erna de auto gebruikt je 06 nummer kan zien?
Ik hoop voor je dat ze 'm niet kwijt zijn danquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef Drowzz het volgende:
Eerste auto alweer afgeleverd, nu naar leiden toepassat ophalen
Ik denk dat ik het voortaan zo ga aanpakken:quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Best een geniale oplossing welquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voortaan zo ga aanpakken:
[ afbeelding ]
Hij is afgeleverd, dus was goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze 'm niet kwijt zijn dan![]()
Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Ik had je skoda octavia vanochtend vanuit Franeker, zal wel zelfde zijn als jij er gebracht hebtquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef trolley het volgende:
Ik heb toch geen werk dus die struggles over wel/niet opnemen tijdens rijden heb ik ook nooit last van
Daarom naar Vlaardingen gaan, altijd goed weer jwzquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:47 schreef Sarasi het volgende:
Je weet altijd direct welke posts van Drowzz zijn.![]()
ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde!
Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn.
Hoezo? Haha en was net in Almere en daar was t ook mooi weerquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:47 schreef Sarasi het volgende:
ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde!
Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn.
Ik heb vandaag gewoon de concurrent geholpen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:47 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:16 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Hoezo? Haha en was net in Almere en daar was t ook mooi weer
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:20 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo dat hebben we ook weer eens meegemaakt, chauffeuren in een Fiat Panda...
In Eindhoven gebeurt dat volgens mij vrij veel. Had me ook wel cool geleken maar heb daar maar een jaar gestudeerd dus was de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:46 schreef Sarasi het volgende:
En dan zit je in een bus van Hapert naar Eindhoven waarin de verwarming niet uit kan. Verdomme wat een hitte.Wel een leuk gesprekje met de buschauffeuse gehad. Die vond dat ik m'n busrijbewijs maar moest halen, want buschauffeur zijn was perfect te combineren met een studie, haha. Nu op naar de Audi.
Hier ook, twee zelfs. Kan ze alleen niet allebei uitvoeren hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende:
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende:
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Ik had laatst ook een gejatte Golf die terug was gevondenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef underground1009 het volgende:
Mijn spoedje van vanmiddag had wel een CP met behoorlijk wat pech trouwens, zijn eigen auto, een golf, was gejatInmiddels al wel gevonden maar goed, lullig genoeg alsnog
Ja een nemo, jij ook?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:07 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgen
Denken dat je met een A4 een dikke Audi rijdt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Even een verslagje van de Audi.
Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi!En eigenlijk ben ik teleurgesteld.
![]()
In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI.![]()
Verwachting: comfortabele Giulietta.
Realiteit: handgeschakelde BMW.
![]()
Droom aan diggelen en zulks.
Ik denk dat een A3- of S3 Sportback je beter zou liggen. Maar die laatste is wel vrij duur.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Even een verslagje van de Audi.
Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi!En eigenlijk ben ik teleurgesteld.
![]()
In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI.![]()
Verwachting: comfortabele Giulietta.
Realiteit: handgeschakelde BMW.
![]()
Droom aan diggelen en zulks.
Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat een A3- of S3 Sportback je beter zou liggen. Maar die laatste is wel vrij duur.
Ik had Eindhoven - Groningen - Amsterdam (via NL inderdaad) met resp. een Audi A6 en een Alfa Mito.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.
Nou daar heb ik mindere ervaringen mee. Behalve als ze gloednieuw zijn misschien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |