BEFEHL IS BEFEHLquote:Op zondag 5 april 2015 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
UND EIN SCHNITZEL, DAS IST EIN BEFEHL
ja veel succes daarmeequote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga denk gewoon nederlands praten
in de oorlog konden duitsers en nederlanders ook gewoon communiceren
Habben sie Anne gesehen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga denk gewoon nederlands praten
in de oorlog konden duitsers en nederlanders ook gewoon communiceren
quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens zin om 5 lullen tegelijk te zuigen door dit nummer
- Der_Mann 2015
DIT IS TOCH NIET RELEVANT IN DE DISCUSSIEquote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens zin om 5 lullen tegelijk te zuigen door dit nummer
- Der_Mann 2015
Wie heeft dit gepost manquote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Telepatische seksAls ik denk kutje likken dan proef ik ook echt natte kut.
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Telepatische seksAls ik denk kutje likken dan proef ik ook echt natte kut.
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
tuurlijk kan gewoonquote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Habben sie Anne gesehen?
Ja, daar in het achterhuis
ik vond Berlijn eigenlijk wel een saaie stad, alleen dat onze herberg naast een seksshop plaatsvond was wel leukquote:
jaquote:
lijkt mij ook niet zoveel aanquote:Op zondag 5 april 2015 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond Berlijn eigenlijk wel een saaie stad, alleen dat onze herberg naast een seksshop plaatsvond was wel leuk
gvd man... Het is kwestie van tijd voordat hij ook opgenomen wordt in Spanjequote:Op zondag 5 april 2015 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja
Mijn huis is trouwens de enige van deze flats die gwwn ijzeren rolluik heeft voor het balkon en de grote slaapkamer. alleen erg doorzichtige gordijnen . Dus als ik fap zoals nu kunnen overburen gewoon kijken.
Deze woning is bedoeld om bespied te worden.
Van al deze woningen waar allemaal een rolluik zit zit er hier helemaal niks.
Zie ook wel vaker mensen kijken en ook met camera.
Ook als ik gewoon geklewd ben trouwens.
waarom zit hij in spanjequote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd man... Het is kwestie van tijd voordat hij ook opgenomen wordt in Spanje
quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd man... Het is kwestie van tijd voordat hij ook opgenomen wordt in Spanje
we gingen naar een restaurant en iedereen kreeg bier(ik was volgens mij letterlijk de enige die nee zei, straight edge jwz) en na een paar glaasjes ging iedereen helemaal gek doen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet zoveel aan
klasgenoten willen uitgaan..maar iedereen is 16 en school is mee dus succes
hahahahah geweldigquote:Op zondag 5 april 2015 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we gingen naar een restaurant en iedereen kreeg bier(ik was volgens mij letterlijk de enige die nee zei, straight edge jwz) en na een paar glaasjes ging iedereen helemaal gek doen.
bleek dat het gewoon alcoholvrij bier was
doen alsof je dronken bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |