GODVERDOMME, IK BIED HEM AAN, INKOPPER ALLEZquote:Op zondag 5 april 2015 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Te makkelijk, ik ga 'm niet maken
kunnen de leerlingen daar mooi een wandeling van makenquote:Op zondag 5 april 2015 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
TheWeeknd zit er maar 554km naast, dat valt me nog mee
Ligt naast Ausfahrtquote:Op zondag 5 april 2015 15:27 schreef TheWeeknd het volgende:
oke ik beken
ik wist niet zeker dat het ausschitwz heette maar het begon wel met 'aus'
ik ookquote:Op zondag 5 april 2015 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moest er hier te hard om lachen
madchen plsquote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben nooit in duitsland geweest, kan geen duits ook en idc
ik was ook een keer op schoolreis naar Berlijn, hoe ga je dan een braadworst bestellen als je geen duits kunt?quote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben nooit in duitsland geweest, kan geen duits ook en idc
Gewoon gebarenquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was ook een keer op schoolreis naar Berlijn, hoe ga je dan een braadworst bestellen als je geen duits kunt?
EIN BRATWURST BITTE, SCHNELL!quote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was ook een keer op schoolreis naar Berlijn, hoe ga je dan een braadworst bestellen als je geen duits kunt?
weet ik veel waarom mijn school iemand die naar parijs wilt en geen duits heeft indelen bij duitslandquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ich wollen ein bratwurstquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |