Het team van PSV heeft al een heel jaar samen gespeeld (wat voor hen al helemaal een dramatisch seizoen was). Voor veel spelers bij Ajax is dit hun eerste echte seizoen, wat wisselvalligheid met zich meebrengt. Op voorwaarde dat er niet veel spelers vertrekken, verwacht ik volgend seizoen een flinke sprong vooruit.quote:Op maandag 6 april 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel heel erg meevallen hoor. Als je ze individueel met elkaar vergelijkt.
Cillesen > Zoet
Van Rhijn = Arias
Veltman > Bruma
Viergever = Rekik
Boilesen < Willems
Klaassen > Wijnaldum
Serero < Guardado
Bazoer > Maher
El Ghazi > Narsingh
Milik < de Jong
Kishna/ Schöne < Depay
Ajax haalt er gewoon te weinig uit naar mijn ogen, en dat is de Boer aan te rekenen.
En Viergever is nou ook niet echt het niveau waar Ajax naartoe moetquote:Op maandag 6 april 2015 15:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Siggy en Boil dus wel, bedankt Frank.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel heel erg meevallen hoor. Als je ze individueel met elkaar vergelijkt.
Cillesen > Zoet
Van Rhijn = Arias
Veltman > Bruma
Viergever = Rekik
Boilesen < Willems
Klaassen > Wijnaldum
Serero < Guardado
Bazoer > Maher
El Ghazi > Narsingh
Milik < de Jong
Kishna/ Schöne < Depay
Ajax haalt er gewoon te weinig uit naar mijn ogen, en dat is de Boer aan te rekenen.
PSV heeft natuurlijk wel wat goede aankopen gedaan dit seizoen om de zwakke plekken op te vullen, zal mij benieuwen of Ajax dat ook luktquote:Op maandag 6 april 2015 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het team van PSV heeft al een heel jaar samen gespeeld (wat voor hen al helemaal een dramatisch seizoen was). Voor veel spelers bij Ajax is dit hun eerste echte seizoen, wat wisselvalligheid met zich meebrengt. Op voorwaarde dat er niet veel spelers vertrekken, verwacht ik volgend seizoen een flinke sprong vooruit.
quote:
Die zijn op zijn minst gelijkwaardig, maar zeker Wijnaldum is verder dan Klaassen op bijna alle fronten.quote:
Dat zagen we bij het Nederlands elftal jaquote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Die zijn op zijn minst gelijkwaardig, maar zeker Wijnaldum is verder dan Klaassen op bijna alle fronten.
1 april is al geweest hoorquote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Die zijn op zijn minst gelijkwaardig, maar zeker Wijnaldum is verder dan Klaassen op bijna alle fronten.
Ja, laten we dat als uitgangspunt nemen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zagen we bij het Nederlands elftal ja
Qua potentie, waarschijnlijk wel beter maar op dit moment nog niet imo. Vind ik een '=-je'.quote:Op maandag 6 april 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
En Bazoer > Maher, wat is daar mis mee?
Klaassen is echt wel een paar klassen beter dan Wijnaldum hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 15:40 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja, laten we dat als uitgangspunt nemen.
Als je zo naar dit rijtje kijkt kun je zeggen Narsingh > El Ghazi want zat bij het Nederlands Elftal.
Wijnaldum heeft veel meer puur voetbaltalent.quote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen is echt wel een paar klassen beter dan Wijnaldum hoor.
Wijnaldum heeft echt niks speciaals, een hele modale voetballer.
Boeiend, wel.quote:Op maandag 6 april 2015 15:43 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft veel meer puur voetbaltalent.
Nee, op beide punten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
En Bazoer speelt 4 wedstrijdjes leuk, maakt hem niet gelijk beter dan Maher.
Wat zie jij als puur voetbaltalent?quote:Op maandag 6 april 2015 15:43 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft veel meer puur voetbaltalent.
Maher en Bazoer vind ik sowieso geen vergelijkbare spelers, maar jij zal het wel beter weten, grote sjeik.quote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Qua potentie, waarschijnlijk wel beter maar op dit moment nog niet imo. Vind ik een '=-je'.
Is ook maar drie jaar ouder. Die geweldige Wijnaldum, die jarenlang als een natte krant heeft gespeeld.quote:Op maandag 6 april 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zie jij als puur voetbaltalent?
Technisch is het maar zozo en Wijnaldum heeft het inzicht van een cornervlag
quote:Op maandag 6 april 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zie jij als puur voetbaltalent?
Technisch is het maar zozo en Wijnaldum heeft het inzicht van een cornervlag
Dat heeft niets met de discussie te maken. Het gaat om het nu, niet om waar Klaassen over 3 jaar eventueel zou zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook maar drie jaar ouder. Die geweldige Wijnaldum, die jarenlang als een natte krant heeft gespeeld.
En dan noem je verdomme Clasie? Hou toch op.quote:Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar eens goed naar Wijnaldum kijken en daarna weer eens naar Klaassen.
Klaassen heeft overigens ook niet het inzicht van een Clasie en Maher. Dat werd bij Oranje ook duidelijk toen hij keer op keer de diepte niet opzocht. Dus dat is ook niet echt een argument om hem beter dan Wijnaldum te achten.
Klaassen heeft nu al meer goede wedstrijden gespeeld in Oranje dan Wijnaldum.quote:Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar eens goed naar Wijnaldum kijken en daarna weer eens naar Klaassen.
Klaassen heeft overigens ook niet het inzicht van een Clasie en Maher. Dat werd bij Oranje ook duidelijk toen hij keer op keer de diepte niet opzocht. Dus dat is ook niet echt een argument om hem beter dan Wijnaldum te achten.
Jawel. Alsof men toen zo te spreken was over het wereldtalent Wijnaldum. Ga eens weg, koekebakkerquote:Op maandag 6 april 2015 15:46 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de discussie te maken. Het gaat om het nu, niet om waar Klaassen over 3 jaar eventueel zou zijn.
Het argument inzicht werd aangehaald, dus gaf ik een voorbeeldje van een speler die dat wél heeft. daar is Clasie inderdaad beter in dan Wijnaldum en Klaassen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan noem je verdomme Clasie? Hou toch op.
Wijnaldum die een basisplek afdwong in Oranje tijdens het WK?quote:Op maandag 6 april 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen heeft nu al meer goede wedstrijden gespeeld in Oranje dan Wijnaldum.
Overigens zag ik Klaassen daarin ook daadwerkelijk mooie ballen naar voren spelen
Uh, nee.quote:Op maandag 6 april 2015 15:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel. Alsof men toen zo te spreken was over het wereldtalent Wijnaldum. Ga eens weg, koekebakker
Kquote:
God mag weten waarom.quote:Op maandag 6 april 2015 15:48 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Wijnaldum die een basisplek afdwong in Oranje tijdens het WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |