Als de batterij maar niet te snel leeg isquote:Op zondag 5 april 2015 13:29 schreef DeeBee het volgende:
Motortje gaat zo nog aan in de fietsen van Sky, geen paniek jongons.
Man, wat was de Condor toch goed in die periode.quote:
Uiteraard wordt het Big John Degenkolb.quote:
Hij vergelijkt dit nu ook met de Pyreneënquote:Op zondag 5 april 2015 13:33 schreef OProg het volgende:
Iemand moet Wuyts uitleggen wat een selfie is.
Dat zou ik alleen doen als het Mart is.quote:Op zondag 5 april 2015 13:34 schreef Szura het volgende:
U kunt nu ook schakelen naar Herbert en Maarten
Hij moest pissenquote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef Wombcat het volgende:
Wiggins alweer op achterstand, waardoor kwam 't nu?
Originele fiets weer terug (met schokbreker)quote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef Wombcat het volgende:
Wiggins alweer op achterstand, waardoor kwam 't nu?
Die zit in een vroege mid-life crisis. Heeft ook al z'n vrouw en kinderen laten staan voor een of andere blonde bimbo ...quote:
We genieten met je mee Evertjan. Ook jij een zalig pasen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:44 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijk toch die beelden van die heuveltjes met kasseien
quote:
twitter:hetiskoers twitterde op zondag 05-04-2015 om 13:43:23Wat een fantastische naam voor een sausje op de chasse patate! Preben van Hecke. Met ajuin alstublieft. #RVV reageer retweet
jij ook kerel neem je een pintje als extra als Terpstra wint?quote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
We genieten met je mee Evertjan. Ook jij een zalig pasen.
nee, het zit onder het zadelquote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Evertjan het volgende:
Rijden ze bij Sky met speciale voorvorken?
"Tiesj"quote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van rare voornamen hebben Vlamingen wel meer last van.
Vlaams bier idem ditoquote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Andere kant is het vlaams een stuk mooier dan het harde Nederlands.
Tram ipv Trem bv
Vlaams
Jaja.quote:Op zondag 5 april 2015 13:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Vlaams gesproken door een vrouw:![]()
Vlaams gesproken door een man:
Gebeurt regelmatig, maar vaak met weinig erg.quote:Op zondag 5 april 2015 13:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verbaas me dat daar niet meer ongelukken mee gebeuren.
Windenergie denk ik.quote:
Veel blikschade ja, maar dat zonder erg verbaast me.quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig, maar vaak met weinig erg.
We beginne het langzaamaan wel weer te leren in Nederland, bier brouwen. Nu nog een wielerkoers leuk in beeld brengen met niet al te onnozel commentaar.quote:
Mwah zo hard rijdt men niet. En men heeft vrij baanquote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Veel blikschade ja, maar dat zonder erg verbaast me.
VLC was gisteren prima te doen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef thettes het volgende:
[..]
We beginne het langzaamaan wel weer te leren in Nederland, bier brouwen. Nu nog een wielerkoers leuk in beeld brengen met niet al te onnozel commentaar.
Da's ook weer zo jaquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Maar dat was L1, dus geen Hollanders.
Dat is waar, 40 km/h ~ 60 km/h is in een auto niet veel.quote:Op zondag 5 april 2015 14:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Mwah zo hard rijdt men niet. En men heeft vrij baan
Inderdaad. Heb ik (en veel Limburgers ) een hekel aan. Wordt je in buitenland aangesproken als 'Hollander'. We zijn Nederlanders, desnoods halve belgen of reserve duitsers. maar GEEN HOLLANDERquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Maar dat was L1, dus geen Hollanders.
Even naar teletekst 818 dan.quote:Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De nos is veilig. Commentaarverbinding is verbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Brabo ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik (en veel Limburgers ) een hekel aan. Wordt je in buitenland aangesproken als 'Hollander'. We zijn Nederlanders, desnoods halve belgen of reserve duitsers. maar GEEN HOLLANDER
quote:Op zondag 5 april 2015 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even naar teletekst 818 dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Die blinde paniek WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA?quote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
In de Tour zijn D&D wel vermakelijk, maar in het voorjaar toch maar Sporza kijken...
quote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had altijd al een dikkige kop.quote:Op zondag 5 april 2015 13:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is ook wel een.paar kilo aangekomen sinds hij gestopt is
Dat is toch geweldig dat geg(e)il bij Menchov.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die blinde paniek WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA?
![]()
![]()
Straks komen daar Gesink en Kelderman nog bij.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die blinde paniek WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA?
![]()
![]()
Een geluk voor Herbert is dat Gesink nauwelijks nog aan fietsen toekomt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:11 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Straks komen daar Gesink en Kelderman nog bij.
Er zijn destijds ook plannen geweest om NK naar roermond te halen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:12 schreef Tommeke het volgende:
Die tijdrit in Roermond heb ik ook gereden, als ploegentijdrit. Behoorlijk zwaar. Daar win je gewoon als je de beste bent. Punt.
Dan toch liever een NK in Zuid-Limburg...quote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er zijn destijds ook plannen geweest om NK naar roermond te halen.
Kan rondom die Maasplassen hier nog best veel wind staan.
Alles beter dan die NK's in Rotterdamquote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan toch liever een NK in Zuid-Limburg...
De profieletjes die ze van dat parcours maken zijn dan wel altijd aardig spectaculair.quote:Op zondag 5 april 2015 14:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alles beter dan die NK's in Rotterdam
Dat was die van vorig jaar toch ook wel?quote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De profieletjes die ze van dat parcours maken zijn dan wel altijd aardig spectaculair.
In Ootmarsum met dat veredeld vals plat waar ze een bergritprofiel van makenquote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was die van vorig jaar toch ook wel?
Elk jaar een heuvelprofiel gaat ook vervelen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan toch liever een NK in Zuid-Limburg...
die van in Roermond was ook aardig met Terpstra in de regenquote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was die van vorig jaar toch ook wel?
quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Ootmarsum met dat veredeld vals plat waar ze een bergritprofiel van maken
De Hennie Kuiper bergquote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Ootmarsum met dat veredeld vals plat waar ze een bergritprofiel van maken
Prachtig joh, zo'n houten windmolen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
Wat een lelijke windmolens hebben ze daar.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Ootmarsum met dat veredeld vals plat waar ze een bergritprofiel van maken
Nee.quote:Op zondag 5 april 2015 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Nog wat spectaculairs gebeurd tot dusver ?
Ja dat zou mooi zijn! D'r zijn ook wel wat klimmetjes daarzo. Zaten in die tijdrit twee pukkeltjes.quote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er zijn destijds ook plannen geweest om NK naar roermond te halen.
Kan rondom die Maasplassen hier nog best veel wind staan.
Neenquote:Op zondag 5 april 2015 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Nog wat spectaculairs gebeurd tot dusver ?
Greipel viel aan.quote:Op zondag 5 april 2015 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Nog wat spectaculairs gebeurd tot dusver ?
Meer bij gebrek aan andere renners.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Jason22 het volgende:
LottoNL zal Vanmarcke en Wynants wel weer meenemen naar de Tour met die kasseienetappe denk ik.
Brand new? Lijkt wel een 3e hands frame.twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 05-04-2015 om 12:03:32This brand new custom Infinito CV is @sepvanmarcke's partner in crime today. Tough couple! http://t.co/Enc0apHaRm
reageer retweet
klimmetjes? de maasbrug noem ik niet echt een klimmetje. dichtsbijzijnde klim is de grensovergangquote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn! D'r zijn ook wel wat klimmetjes daarzo. Zaten in die tijdrit twee pukkeltjes.
inb4 de discussie Kwaremo vs Kwaremontquote:Op zondag 5 april 2015 14:28 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
9 op 10 Belgen zeggen ook Patersberg.
Desondanks Ducrot
Vrij boeiend vandaag..quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Jason22 het volgende:
LottoNL zal Vanmarcke en Wynants wel weer meenemen naar de Tour met die kasseienetappe denk ik.
Moet eerst iemand anders van Etixx aanvallen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou Stijn VDB breek de koers eens open.
Gelukkig geen prikkeldraad.quote:Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef baggerbaas het volgende:
Sergent onderuit door die Shimano auto?
Maar die zat er toch een stukje voor?quote:Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef baggerbaas het volgende:
Sergent onderuit door die Shimano auto?
ja dusquote:Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef baggerbaas het volgende:
Sergent onderuit door die Shimano auto?
doe het maar eens. Auto treft geen blaam zie ik nu,. Kon geen kant op. Links een erg hoge stoeprand,quote:Op zondag 5 april 2015 14:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is dezeleer rijden met een auto
Remmen?quote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
doe het maar eens. Auto treft geen blaam zie ik nu,. Kon geen kant op
Meestal komen ze er ook luid toeterend langs. En net voor deze auto ging er ook eentje langs.quote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
doe het maar eens. Auto treft geen blaam zie ik nu,. Kon geen kant op
Voordat hij gas gaf maakte de groep al een beweging de andere kant op/quote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
doe het maar eens. Auto treft geen blaam zie ik nu,. Kon geen kant op. Links een erg hoge stoeprand,
Dat hij dan een beetje wacht om voorbij te stekenquote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
doe het maar eens. Auto treft geen blaam zie ik nu,. Kon geen kant op. Links een erg hoge stoeprand,
Inhalen in een bocht terwijl er al heel weinig ruimte was, wel degelijk een grove foutquote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
doe het maar eens. Auto treft geen blaam zie ik nu,. Kon geen kant op
Alvast een geel kentekenquote:Op zondag 5 april 2015 14:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mogen we een gok van het geslacht achter het stuur doen of...
Die advocaat begon er alleen zelf iets teveel in te geloven, maar dan was 'ie bij Savio aan het verkeerde adres.quote:Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Johnny heeft dankzij dat incident zijn zakken goed kunnen vullen. Hopelijk heeft Sergent dezelfde advocaat.
Ik ben daar toch echt over twee pukkeltjes gefietst haha.quote:Op zondag 5 april 2015 14:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
klimmetjes? de maasbrug noem ik niet echt een klimmetje. dichtsbijzijnde klim is de grensovergang
Snel zappen, enige waarin ze gelijk hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 14:35 schreef Jason22 het volgende:
Jaaaaa! de kleinere ploegen discussie bij de NOS.
Met 6 man/ploeg wordt deze koers idd 100 keer aantrekkelijker.quote:Op zondag 5 april 2015 14:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Snel zappen, enige waarin ze gelijk hebben.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 6 man/ploeg wordt deze koers idd 100 keer aantrekkelijker.
Minder renners zou denk ik wel een goede stap zijn. Resulteert toch in minder controle over de koers.quote:Op zondag 5 april 2015 14:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Snel zappen, enige waarin ze gelijk hebben.
Klopt maar dan wel met een paar ploegen extra aan de start.quote:Op zondag 5 april 2015 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 6 man/ploeg wordt deze koers idd 100 keer aantrekkelijker.
30 ploegen kan danquote:Op zondag 5 april 2015 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt maar dan wel met een paar ploegen extra aan de start.
24 ploegen * 6 renners is een mooi peloton jaquote:Op zondag 5 april 2015 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt maar dan wel met een paar ploegen extra aan de start.
Dat kan, maar dan wel veilig ipv iemand aanrijden in een bocht waar al geen ruimte wasquote:Op zondag 5 april 2015 14:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
hij kan ook door jury gedwongen worden om in te halen
http://www.sport.be/eneco(...)cours/kaart_rit4.gifquote:Op zondag 5 april 2015 14:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben daar toch echt over twee pukkeltjes gefietst haha.
30x6=180 Dat moet wel kunnen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
30 is wel erg veel.
Gewoon het aantal gelijk houden met nu.
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
30 is wel erg veel.
Gewoon het aantal gelijk houden met nu.
Nee, het voordeel van kleinere ploegen is dat het minder goed te controleren is. Dat voordeel maak je dan dus nog groterquote:Op zondag 5 april 2015 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hef je dan niet enigzins het voordeel van kleinere ploegen op?
Die beveiliging is toch wel nodig? Stel dat het niet goed vastgedraaid zit?quote:Op zondag 5 april 2015 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het overigens te gek voor woorden dat voorwiel wisselen tegenwoordig zo lang duurt, omdat ze die uitvalbeveiliging hebben op de voorvork (die nergens voor nodig is).
Nee, die is niet nodig. Behalve als je een domme amerikaan bent.quote:Op zondag 5 april 2015 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die beveiliging is toch wel nodig? Stel dat het niet goed vastgedraaid zit?
Oh okquote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die is niet nodig. Behalve als je een domme amerikaan bent.
Dit dus; met 60 ploegen a 3 renners haal je nog meer de controle eruit. Maar dat is misschien een stap te ver.quote:Op zondag 5 april 2015 14:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, het voordeel van kleinere ploegen is dat het minder goed te controleren is. Dat voordeel maak je dan dus nog groter
twitter:NicoMattan twitterde op zondag 05-04-2015 om 14:27:52Steene Molen bear is a house bear of Winkel koerse horses race on the street begin octobre 7.5 % alcool #rvv2015 @BriSmithy @Mattbrammeier85 reageer retweet
Ik fiets al 25 jaar en mijn voorwiel is er nog nooit uitgevallen, zonder die beveiligingsnokjes.quote:
Hier kan ik echt helemaal niets van maken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:NicoMattan twitterde op zondag 05-04-2015 om 14:27:52Steene Molen bear is a house bear of Winkel koerse horses race on the street begin octobre 7.5 % alcool #rvv2015 @BriSmithy @Mattbrammeier85 reageer retweet
Maar is het verplicht door de UCI?quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik fiets al 25 jaar en mijn voorwiel is er nog nooit uitgevallen, zonder die beveiligingsnokjes.
Die zijn er pas gekomen toen amerikaanse fabrikanten fietsen gingen maken.
Ja, je mag geen aanpassingen doen aan de fiets, en tegenwoordig zitten die nokjes er standaard op (ik heb ze er bij mijn fiets wel afgevijld).quote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is het verplicht door de UCI?
bear = bier (duurde even voor dat het kwartje vielquote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niets van maken.
Ik denk vooral aan die schandalige GW die Mattan wonquote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niets van maken.
Maar als een fabrikant een vork levert zonder nokjes? Of mag dat niet van de UCI of EU?quote:Op zondag 5 april 2015 14:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, je mag geen aanpassingen doen aan de fiets, en tegenwoordig zitten die nokjes er standaard op (ik heb ze er bij mijn fiets wel afgevijld).
Die overwinning was een wonder hoorde ik vorige week.quote:Op zondag 5 april 2015 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan die schandalige GW die Mattan won
Da's een goeie, dat weet ik niet. Maar volgens mij zijn tegenwoordig alle vorken met nokjes. Zal wel een of andere suffe veiligheidsmaatregel van de VS of de EU zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als een fabrikant een vork levert zonder nokjes? Of mag dat niet van de UCI of EU?
Volgens mij is Cance per ongeluk ingelogd op de Twitter van Mattan.twitter:TrekFactory twitterde op zondag 05-04-2015 om 14:47:53#RVV: reminder we have @f_cancellara in charge of our twitter for the last part of the race today, with around 60kms to go. reageer retweet
Wuyts stond toen in de trollstand.quote:Op zondag 5 april 2015 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die overwinning was een wonder hoorde ik vorige week.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef baggerbaas het volgende:
Volgens mij is Cance per ongeluk ingelogd op de Twitter van Mattan.twitter:TrekFactory twitterde op zondag 05-04-2015 om 14:47:53#RVV: reminder we have @f_cancellara in charge of our twitter for the last part of the race today, with around 60kms to go. reageer retweet
Dat klopt toch ook? Het was idd een wonder dat al die motoren er tussen mochten rijden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die overwinning was een wonder hoorde ik vorige week.
Bedoel je daarmee dat je nu ook aan de andere kant moet draaien om het wiel los te krijgen? Nu je het zegt, had ik bij mijn oude fiets niet, en nu wel.quote:Op zondag 5 april 2015 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het overigens te gek voor woorden dat voorwiel wisselen tegenwoordig zo lang duurt, omdat ze die uitvalbeveiliging hebben op de voorvork (die nergens voor nodig is).
Ik had niet de indruk dat men met "een wonder" de motoren bedoelde.quote:Op zondag 5 april 2015 14:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Het was idd een wonder dat al die motoren er tussen mochten rijden.
Yep. Vroegah deed je gewoon de uitvalnaaf open en kon je het wiel eruit trekken. Tegenwoordig zitten er nog nokjes op je voorvork die dan je wiel tegenhouden, dus moet je alsnog gaan zwengelen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef Reljem het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat je nu ook aan de andere kant moet draaien om het wiel los te krijgen? Nu je het zegt, had ik bij mijn oude fiets niet, en nu wel.
http://neutraleservice.nl/quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef marcodej het volgende:
De OTO had een Nederlands kenteken.
http://nos.nl/video/20286(...)-neutrale-wagen.html
De koers moet ook nog beginnen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Team Sky maar eerst Kristoff eraf rijden...die heeft nog geen centje pijn geleden.
Die Shimano auto's worden ook vanuit Nederland geregeld. In het verleden was Cees Priem daar verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef marcodej het volgende:
De OTO had een Nederlands kenteken.
http://nos.nl/video/20286(...)-neutrale-wagen.html
Oude ambulances van een kinderziekenhuis?quote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Shimano auto's worden ook vanuit Nederland geregeld. In het verleden was Cees Priem daar verantwoordelijk voor.
Ik snap daar ook niks van. Zeker in het profpeloton waarbij elke seconde telt bij een wielwissel.quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yep. Vroegah deed je gewoon de uitvalnaaf open en kon je het wiel eruit trekken. Tegenwoordig zitten er nog nokjes op je voorvork die dan je wiel tegenhouden, dus moet je alsnog gaan zwengelen.
rond 16;45/17;00quote:Op zondag 5 april 2015 14:55 schreef poiuytr het volgende:
Al meer nieuws over de verwachtte aankomst?
Waarschijnlijk komen ze vandaag nog binnen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:55 schreef poiuytr het volgende:
Al meer nieuws over de verwachtte aankomst?
Michailov had wel het hart op de goede plaats.quote:Op zondag 5 april 2015 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oude ambulances van een kinderziekenhuis?
want?quote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik bid honderd keer per dag dat dat niet gebeurt.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oude ambulances van een kinderziekenhuis?
Sinds een jaar of 2-3 is het verboden om de nokjes er af te vijlen. Echt bizar.quote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Reljem het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niks van. Zeker in het profpeloton waarbij elke seconde telt bij een wielwissel.
Zo ver ik weet worden die Skoda's opgelapt en gewoon verkocht. Doen ze ook met die uit de tour.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Misschien gaan de afgeragde auto's na het seizoen richting het oosten.
Nee is op moment van koers geen openbare weg. Is in feite 1 langgerekte collonne van voorrijder tot bezemwagenquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zal er nu gebeuren? IS dit net zoals een aanrijding op de openbare weg? of wordt dat anders geregeld?
Dan is hij zeker op tijd voor de finishquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze moeten nog 90 km, daar gaan ze echt wel langer over doen dan 2 uur.
Zijn leaseauto's volgens mij. Zullen ook wel de nodige km's per jaar rijden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo ver ik weet worden die Skoda's opgelapt en gewoon verkocht. Doen ze ook met die uit de tour.
Gaat ook niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Team Sky maar eerst Kristoff eraf rijden...die heeft nog geen centje pijn geleden.
Jip. Skoda heeft ook een mobiele garage bij zich mocht er wat kapot gaan.quote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zijn leaseauto's volgens mij. Zullen ook wel de nodige km's per jaar rijden.
slecht argument.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Om nog een beetje geloof in een schoon wielrennen te houden.
Ergens tussen 17:10 en 17:20, denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die renners komen maar rond 18u binnen zeker?
Denk toch dat het uiteindelijk te zwaar voor hem is. Maar we gaan het zienquote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Team Sky maar eerst Kristoff eraf rijden...die heeft nog geen centje pijn geleden.
Het is wel met een goede reden denk ik. Vroeger als andere een renner met zijn fiets tegen je snelspanner aanreed kon hij in één keer losraken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 2-3 is het verboden om de nokjes er af te vijlen. Echt bizar.
Ze hebben wel veel pechquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef baggerbaas het volgende:
Morgen eens even een cursus sturen voor die van Roompot.
Nee, die kans is minimaal.quote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel met een goede reden denk ik. Vroeger als andere een renner met zijn fiets tegen je snelspanner aanreed kon hij in één keer losraken.
Vorig jaar acht seconden achter de eerste vier, tien seconden voor Terpstra, 27 seconden voor Boonen, 29 seconden voor Thomas...quote:Op zondag 5 april 2015 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk toch dat het uiteindelijk te zwaar voor hem is. Maar we gaan het zien
Ik ken veel amateurs die 'm afvijlen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het overigens te gek voor woorden dat voorwiel wisselen tegenwoordig zo lang duurt, omdat ze die uitvalbeveiliging hebben op de voorvork (die nergens voor nodig is).
Ik ben meer geinteresseerd in de mannen, maar hartstikke goed van haar.quote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef franklop het volgende:
Elisa Longo Borghini wint bij de vrouwen, voor de liefhebbers
Het valt me op dat Belgen sowieso slecht zijn in schrift. Ik heb door m'n werk vaak contact met Belgische klanten en dat is soms echt om te janken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niets van maken.
Koers van niks.quote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Ereinion het volgende:
Nu 25 km tussenstuk naar de Kwaremont. Met dit tempo zullen veel rennersnog fris zitten in de finale.
Terug naar het oude parcours aub.quote:
Aan het uiteinde van de voorvork zitten een soort nokjes, die er voor zorgen dat je voorwiel in de vork blijft zitten als de snelspanner open gaat staan.quote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat is het dan precies? hoe zit het er uit?
Qua engels bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het valt me op dat Belgen sowieso slecht zijn in schrift. Ik heb door m'n werk vaak contact met Belgische klanten en dat is soms echt om te janken.
Deze koers zonder de Muur van Geraardsbergen kan ik nog steeds niet serieus nemen.quote:
Qua Nederlands.quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Qua engels bedoel je?
Dacht juist dat Vlamingen qua taal beter zijn dan de Nederlanders (zie bv 10 voor taal).
belgen zijn dan ook iets meer gericht op 'La France'
Dit dus...jammer dat ze voor het geld zijn gezwicht.quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze koers zonder de Muur van Geraardsbergen kan ik nog steeds niet serieus nemen.
Mwah. In principe kun je hier een leuke finale tekenen. Probleem is dat de verschillen in het peloton tegenwoordig te klein zijn en dat er lang wordt gekeken.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...jammer dat ze voor het geld zijn gezwicht.
Ik ook eigenlijk. Sinds het nieuwe parcours heeft de Ronde voor mij wel glans verloren.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de een of andere manier kijk ik liever naar Parijs roubaix .
Ok, valt bijna niet eens op, zo klein.quote:Op zondag 5 april 2015 15:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Aan het uiteinde van de voorvork zitten een soort nokjes, die er voor zorgen dat je voorwiel in de vork blijft zitten als de snelspanner open gaat staan.
Edit: De kleine uitsteekseltjes zie je op onderstaande foto zitten.
[ afbeelding ]
Zeker als het regent met +3 graden Celcius en een Noordenwind.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de een of andere manier kijk ik liever naar Parijs roubaix .
Daarom: kleinere ploegen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Sinds het nieuwe parcours heeft de Ronde voor mij wel glans verloren.
Het is tot nu toe ook een doodsaaie koers.
Ja. Bij LBL probeerden ze nog meer kleurrijke heuvels aan het sowieso al iconische parcours toe te voegen en het wordt alleen maar saaier.quote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. In principe kun je hier een leuke finale tekenen. Probleem is dat de verschillen in het peloton tegenwoordig te klein zijn en dat er lang wordt gekeken.
En dat de finale wat te zwaar wordt, waardoor iedereen daarop gaat wachten. Maar anders is het parkoers weer te licht.
Vanwege de aanloop in afgelopen weken en aandacht in Vlaamse media is RvV mooi, maar puur de koers zelf vind ik P-R veel mooier.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de een of andere manier kijk ik liever naar Parijs roubaix .
RVV en PR zijn wat dat betreft de uitzonderingen. In de heuvelkoersen is alleen de laatste 15km interessant. Het zal wel met de nivellering, de controle en de wattagemeters te maken hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarom: kleinere ploegen.
De meeste profkoersen zijn trouwens best wel saai de afgelopen jaren.
Kleinere ploegen, grote niveauverschillen tussen de ploegen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Hel van het Mergelland > Ronde van Vlaanderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |