Als de batterij maar niet te snel leeg isquote:Op zondag 5 april 2015 13:29 schreef DeeBee het volgende:
Motortje gaat zo nog aan in de fietsen van Sky, geen paniek jongons.
Man, wat was de Condor toch goed in die periode.quote:
Uiteraard wordt het Big John Degenkolb.quote:
Hij vergelijkt dit nu ook met de Pyreneënquote:Op zondag 5 april 2015 13:33 schreef OProg het volgende:
Iemand moet Wuyts uitleggen wat een selfie is.
Dat zou ik alleen doen als het Mart is.quote:Op zondag 5 april 2015 13:34 schreef Szura het volgende:
U kunt nu ook schakelen naar Herbert en Maarten
Hij moest pissenquote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef Wombcat het volgende:
Wiggins alweer op achterstand, waardoor kwam 't nu?
Originele fiets weer terug (met schokbreker)quote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef Wombcat het volgende:
Wiggins alweer op achterstand, waardoor kwam 't nu?
Die zit in een vroege mid-life crisis. Heeft ook al z'n vrouw en kinderen laten staan voor een of andere blonde bimbo ...quote:
We genieten met je mee Evertjan. Ook jij een zalig pasen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:44 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijk toch die beelden van die heuveltjes met kasseien
quote:
twitter:hetiskoers twitterde op zondag 05-04-2015 om 13:43:23Wat een fantastische naam voor een sausje op de chasse patate! Preben van Hecke. Met ajuin alstublieft. #RVV reageer retweet
jij ook kerel neem je een pintje als extra als Terpstra wint?quote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
We genieten met je mee Evertjan. Ook jij een zalig pasen.
nee, het zit onder het zadelquote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Evertjan het volgende:
Rijden ze bij Sky met speciale voorvorken?
"Tiesj"quote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van rare voornamen hebben Vlamingen wel meer last van.
Vlaams bier idem ditoquote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Andere kant is het vlaams een stuk mooier dan het harde Nederlands.
Tram ipv Trem bv
Vlaams
Jaja.quote:Op zondag 5 april 2015 13:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Vlaams gesproken door een vrouw:![]()
Vlaams gesproken door een man:
Gebeurt regelmatig, maar vaak met weinig erg.quote:Op zondag 5 april 2015 13:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verbaas me dat daar niet meer ongelukken mee gebeuren.
Windenergie denk ik.quote:
Veel blikschade ja, maar dat zonder erg verbaast me.quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig, maar vaak met weinig erg.
We beginne het langzaamaan wel weer te leren in Nederland, bier brouwen. Nu nog een wielerkoers leuk in beeld brengen met niet al te onnozel commentaar.quote:
Mwah zo hard rijdt men niet. En men heeft vrij baanquote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Veel blikschade ja, maar dat zonder erg verbaast me.
VLC was gisteren prima te doen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef thettes het volgende:
[..]
We beginne het langzaamaan wel weer te leren in Nederland, bier brouwen. Nu nog een wielerkoers leuk in beeld brengen met niet al te onnozel commentaar.
Da's ook weer zo jaquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Maar dat was L1, dus geen Hollanders.
Dat is waar, 40 km/h ~ 60 km/h is in een auto niet veel.quote:Op zondag 5 april 2015 14:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Mwah zo hard rijdt men niet. En men heeft vrij baan
Inderdaad. Heb ik (en veel Limburgers ) een hekel aan. Wordt je in buitenland aangesproken als 'Hollander'. We zijn Nederlanders, desnoods halve belgen of reserve duitsers. maar GEEN HOLLANDERquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Maar dat was L1, dus geen Hollanders.
Even naar teletekst 818 dan.quote:Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De nos is veilig. Commentaarverbinding is verbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Brabo ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik (en veel Limburgers ) een hekel aan. Wordt je in buitenland aangesproken als 'Hollander'. We zijn Nederlanders, desnoods halve belgen of reserve duitsers. maar GEEN HOLLANDER
quote:Op zondag 5 april 2015 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even naar teletekst 818 dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Die blinde paniek WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA?quote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
In de Tour zijn D&D wel vermakelijk, maar in het voorjaar toch maar Sporza kijken...
quote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had altijd al een dikkige kop.quote:Op zondag 5 april 2015 13:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is ook wel een.paar kilo aangekomen sinds hij gestopt is
Dat is toch geweldig dat geg(e)il bij Menchov.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die blinde paniek WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA?
![]()
![]()
Straks komen daar Gesink en Kelderman nog bij.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die blinde paniek WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA? WAAR IS MOLLEMA?
![]()
![]()
Een geluk voor Herbert is dat Gesink nauwelijks nog aan fietsen toekomt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:11 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Straks komen daar Gesink en Kelderman nog bij.
Er zijn destijds ook plannen geweest om NK naar roermond te halen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:12 schreef Tommeke het volgende:
Die tijdrit in Roermond heb ik ook gereden, als ploegentijdrit. Behoorlijk zwaar. Daar win je gewoon als je de beste bent. Punt.
Dan toch liever een NK in Zuid-Limburg...quote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er zijn destijds ook plannen geweest om NK naar roermond te halen.
Kan rondom die Maasplassen hier nog best veel wind staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |