Verder per PMquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:08 schreef Cat22 het volgende:
En die lees ik nu pas.Kijk maar, er moet wederzijds qua logistiek en persoonlijke interesse heel wat kloppen voordat ik inbreek in je vakantie.
quote:
En heb je al je spullen al? Of hoef je niks bijzonders mee te nemen? /geenideequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ligt stil nu. Alles is geboekt en betaald. Nu eerst 2 weken naar Wales
Heb 2 GoPro's gekocht en een truckload aan mounts ervoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
En heb je al je spullen al? Of hoef je niks bijzonders mee te nemen? /geenidee
Heb je ergens foto's staan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:01 schreef xpompompomx het volgende:
Spitsbergen is tof! Heb er alweer 2 jaar geleden 3 weekjes door de bergen gelopen
sodemieters man!! Dat is nog eens een reis, ik denk dat je daarmee veel mensen de mond snoert die over hun eigen vakantie lopen te bluffen en zo.. kicke kiekjes. Ik zal er niet snel naar toegaan. Een weekje wildkamperen regio norrbotten of nordland is al mijn maximaal haalbare poolreis. Heb uit nieuwsgierigheid even geklikt op de site van Norwegian en zag dat alle vluchten naar Svalbard al tot twee maanden geleden waren uitverkocht.quote:ben daar in 2010 geweest, zie frontpage: Foto's: reisverslag Arctisch gebied
Prachtig gebied
Als je veel alleen op pad gaat zou ik een DeLorme Inreach SE meenemen. Telenor heeft alleen wat dekking in Longyearbyen en Thuraya heb ik geprobeerd maar dat werkt daar niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb 2 GoPro's gekocht en een truckload aan mounts ervoorVerder ben ik nog niet direct iets bijzonders van plan mee te nemen eigenlijk.
Oh ja die was eerder ook al op de Belgische TV, leukquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Misschien leuk om te kijken, net begonnen: Reizen Waes op NPO3, over Spitsbergen
Ik ga niet anders buiten Longyearbyen dan met georganiseerde dagexcursies. Ik verwacht dus geen problemen met bereikbaarheid of zo. Ben net terug uit Wales waar we de eerste week geen GSM-dekking, de tweede week geen Wifi en de laatste 4 dagen allebei niet hadden. Ga je niet direct dood aanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:56 schreef Heremeteit het volgende:
Als je veel alleen op pad gaat zou ik een DeLorme Inreach SE meenemen. Telenor heeft alleen wat dekking in Longyearbyen en Thuraya heb ik geprobeerd maar dat werkt daar niet.
Daar hoef je je tijdens de zomer natuurlijk niet druk om te maken. Niet dat het lekker weer is, want het is er regenachtig, soms zon, erg vochtig, temperatuur gemiddeld net boven het vriespunt en winderigquote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die was eerder ook al op de Belgische TV, leuk
[..]
Ik ga niet anders buiten Longyearbyen dan met georganiseerde dagexcursies. Ik verwacht dus geen problemen met bereikbaarheid of zo. Ben net terug uit Wales waar we de eerste week geen GSM-dekking, de tweede week geen Wifi en de laatste 4 dagen allebei niet hadden. Ga je niet direct dood aan![]()
En besides, al heb je zo'n ding, hartstikke leuk dat je in een sneeuwstorm precies kunt zeggen waar je zit, en dat je dat tegen andere mensen kunt vertellen. Maar een sneeuwstorm is een sneeuwstorm, en die mensen komen je dan ook niet halenDus de toegevoegde waarde van zulke dingen is eigenlijk vrij beperkt in mijn optiek.
Nee in augustus is de active layer ook alweer droog. In mei en juni is het wel erg drassig allemaal. Trouwens ik wou het op zich bij de gebaande paden houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hoef je je tijdens de zomer natuurlijk niet druk om te maken. Niet dat het lekker weer is, want het is er regenachtig, soms zon, erg vochtig, temperatuur gemiddeld net boven het vriespunt en winderigEn o ja, de bovenste laag van de toendra ontdooit in de zomer waardoor je dus constant door de blubber loopt te soppen
Paden?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in augustus is de active layer ook alweer droog. In mei en juni is het wel erg drassig allemaal. Trouwens ik wou het op zich bij de gebaande paden houden
Ga je trouwens ook naar Pyramiden? Want dat is wel echt een toffe plek om te bezoeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in augustus is de active layer ook alweer droog. In mei en juni is het wel erg drassig allemaal. Trouwens ik wou het op zich bij de gebaande paden houden
ja ze hebben gewoon asfaltwegen daar tegenswoordigsquote:
Nee, heb voor Barentsburg gekozenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:01 schreef xpompompomx het volgende:
Ga je trouwens ook naar Pyramiden? Want dat is wel echt een toffe plek om te bezoeken.
Ook niet meer dan een paar km.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze hebben gewoon asfaltwegen daar tegenswoordigs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |