Dat heb ik in 2012 gedaan, met de trein. Ook super vet inderdaad. Ga graag nog eens terug naar Noorwegen. Maar deze expeditie heeft een ander doelquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:12 schreef Ixnay het volgende:
Als je wat meer tijd had gehad zou ik je zeker adviseren om de route Trondheim - Mo i Rana - Bodø - Tromsø over land af te leggen.
Dat heb ik vorig jaar rond deze tijd gedaan.
Lange reizen, grote afstanden, maar zeker een mooie ervaring.
Ja gewoon binnen Longyearbyen, en verder ga ik dingen doen die helemaal niet zo boeiend zijn naar arctische maatstaven, maar goed, het i ook maar min eerste keer dus voor mij is het gewoon best vetquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook niet meer dan een paar km.Als je op je kaart kijkt zie je dat er niet meer asfalt is dan het stukje tussen Bjorndalen en Bolterdalen.
Altijd leuk om een extra graadje mee te pakkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon binnen Longyearbyen, en verder ga ik dingen doen die helemaal niet zo boeiend zijn naar arctische maatstaven, maar goed, het i ook maar min eerste keer dus voor mij is het gewoon best vetIk hoop dat die boot naar Ny Alesund even de bocht bij Kvadehuken wat ruim wil nemen zodat we daar nog net wel boven de 79 graden komen
beetje goed ingestelde gids zal er wel rekening mee houden. Je zal niet de eerste zijn die het zal vragen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die had ik al gezien jaMaar ja, een graad is 111 km he
kan ik niet echt vragen van die lui. Maar als ze bij Kvadehuken gewoon 2 of 3 km uit de kust blijven is dat wel het verschil tussen 78hoog en 79
Nee precies, daar gok ik ook een beetje opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:43 schreef ETA het volgende:
[..]
beetje goed ingestelde gids zal er wel rekening mee houden. Je zal niet de eerste zijn die het zal vragen.
Wie betaalt bepaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die had ik al gezien jaMaar ja, een graad is 111 km he
kan ik niet echt vragen van die lui.
Langzaamaan opbouwen naar 90°?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, dat boottochtje kost al genoeg geld (denk aan 500 euro voor een dagtochtje), en qua tijd wordt het ook redelijk onhaalbaar. Ander keertje weerIk ben stiekem ook al een lijstje aan het maken voor een volgende keer trouwens.
dat gaat wel ietsjes meer kosten dan 500 euroquote:
valt nog best mee qua prijs... ik heb hem in ieder geval gebookmarked, wie weet ooitquote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Noordsestern het volgende:
Ik ken iemand die met een zelf gebouwde zeilboot rondvaart tussen Groenland, Spitsbergen en Baffin Island.
Hij neemt tegen betaling passagiers mee, maar het geheel is nogal prijzig (vooral door vliegtickets). Wel ultieme kroeg kudos.![]()
https://www.facebook.com/pages/Bagheera-sailing/116849018344369
http://bagheera-sailing.com/
Dat is ook bij mij de statusquote:Op maandag 29 juni 2015 19:52 schreef ETA het volgende:
[..]
valt nog best mee qua prijs... ik heb hem in ieder geval gebookmarked, wie weet ooit
Maar liefst 6 graden inderdaad, dat gaat vast erg opschieten.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:56 schreef Duikbril112 het volgende:
De komende dagen zullen alle spitsbergen wel wegsmelten met die hittegolf!
kunnen wel eens kijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ETA zou je er wat voor voelen om eens wat ervaringen uit te wisselen nadat ik terug ben?
Nee niet echt. We gaan wel snel bijpraten nadat ik ook geweest benquote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:04 schreef Peter het volgende:
Heeft ze nog schema-veranderende-tips gegeven?
TRV / [REISVERSLAG] Spitsbergenquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef ETA het volgende:
TS inmiddels opgepeuzeld door een ijsbeer?
Kut ja, morgen terugkijken. Floortjequote:
Cool, ik ga wel meequote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut ja, morgen terugkijken. Floortje![]()
Maar hee. IK WAS DAAR OOK![]()
![]()
![]()
En niet voor het laatst
Nee Pyramiden ben ik niet geweest, alleen Barentsburg en Ny Alesund.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Cool, ik ga wel meeBen je ook bij Alexander geweest in Pyramiden? Zoals ik begreep wou hij er nog een jaar gids zijn en dan terug
Is dat die kerel met dat lange haar?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Cool, ik ga wel meeBen je ook bij Alexander geweest in Pyramiden? Zoals ik begreep wou hij er nog een jaar gids zijn en dan terug
en een baard dacht ikquote:Op donderdag 19 november 2015 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is dat die kerel met dat lange haar?
Klinkt bekend inderdaadquote:
Schuimkraagjesoverleg enigszins vertraagd, gaat volgende week vrijdag worden. Dan gaan we elkaar een beetje de-briefen en beslissen of (en dat) we volgende keer samen gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is terugEn ze wil niet alles verklappen. Schuimkraagjesoverleg wordt nog voor eind aug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |