Fokken op deze telefoon is a biatchquote:
quote:
Ik ken het jaquote:
went vanzelfquote:
Sup?quote:
hoi essquote:
Oh balenquote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
hoi ess![]()
tijdens lopen met Joey gevallen... hand open, pijn in mijn pols, kan er ook nog wel bij
Je lijdt echt met je vrouw meequote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
hoi ess![]()
tijdens lopen met Joey gevallen... hand open, pijn in mijn pols, kan er ook nog wel bij
ik weet niet wie er meer lijdt....quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even een sinaasappelcake bakken voor morgen
Help jij ook al niet mee dan?quote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben er weer vanaf hoor.
Maar jullie doen er ook lang over om dit deel vol te spammen.
Dat is een beetje teveel inlevenquote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
hoi ess![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
hoi ess![]()
Nog ff doorpompen voor je'em vol kunt blaffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik wil eens van jouw baksels proevenquote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog ff doorpompen voor je'em vol kunt blaffen.Zeg moet het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik dacht dat als het over seks gaat topics altijd sneller vol zittenquote:
Hier niet joh, alleen tetten doen dan.quote:Op zondag 5 april 2015 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat als het over seks gaat topics altijd sneller vol zitten
Ah shit ja, sorryquote:Op zondag 5 april 2015 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier niet joh, alleen tetten doen dan.
Zie DMquote:
Mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij?Niet echt want jij antwoord niet op SMS...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
Ik zie het verband nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet echt want jij antwoord niet op SMS...
quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jou antwoord ze ook al niet...
Vrouwen !
Heb je je nummer wel verspreid onder de aanwezigen? Anders kun je lang wachten op berichtjes..quote:
Uhuhquote:
Nu heb ik trekquote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh
Staat nu in de oven,
morgen nog chocoladebotercrème maken voor erop![]()
*steekt hand uit met nibbits*quote:
I'm sure you do...quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*steekt hand uit met nibbits*
Ik heb ze ook gewoon uit een zak nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |