Fuck dit. Met die vrieskou krimp ik ineen wanneer ik naar buiten ga. Doe mij maar weer waarbij ik direct een comfortabele warmte voel.quote:Op zondag 5 april 2015 12:27 schreef Ludd het volgende:
Waar het omgaat is dat je je tegen vrieskou prima kunt kleden, waar tegen warmte veel minder te doen is. Logisch dus dat daar meer over geklaagd wordt.
Tip van de week: je kan een jas aantrekken. Als je het met een jas aan in Nederland nog steeds koud hebt, heb je de verkeerde jas gekocht.quote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fuck dit. Met die vrieskou krimp ik ineen wanneer ik naar buiten ga. Doe mij maar weer waarbij ik direct een comfortabele warmte voel.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gelukkig!
Al is het slechts uitstel van executie.
Gelukkig dat we er in DASOO weinig van horenquote:
Daar krijgen zulke zolderkamerbewoners ruzie met hun pessimisme.quote:Op maandag 6 april 2015 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig dat we er in DASOO weinig van horen
quote:Woensdag 25 graden
Maandag wordt het nog een beetje fris, dinsdag komt de zon er al vaker doorheen en woensdag moet het echt mooi weer worden. Misschien wordt het in het zuidoosten zelfs wel 25 graden. Dat voorspelt Weeronline.nl zondag.
Dinsdag kan het de eerste officiële warme dag van 2015 worden. Dat is het geval als het in De Bilt meer dan 20 graden wordt. Afgelopen vrijdag, ook al een mooie dag, lukte dat net niet.
Mocht het dinsdag weer niet lukken, dan gaat het woensdag zeker gebeuren volgens Weeronline. In De Bilt wordt een middagtemperatuur van 22 graden verwacht en in het zuidoosten loopt de temperatuur nog iets hoger op. Ook na woensdag blijft het rustig en overwegend droog voorjaarsweer, maar wel iets minder warm.
De eerste officiële warme dag viel vorig jaar overigens een stuk vroeger, namelijk al op 20 maart.
Bron: Telegraaf
Mooi!quote:
Nee, zonder klapstoeltje ook niet trouwens.quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef Specularium het volgende:
Die foto, daar ga je toch niet tussen zitten met je klapstoeltje?
Snap ik ook niet idd. Alsof je alleen daar van mooi weer kunt genieten.quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef Specularium het volgende:
Je vergeet de lijdensweg die ze afleggen om er überhaupt te komen:quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef Specularium het volgende:
Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef Specularium het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |