Ga even lekker positief doen terwijl Penage erg verdrietig is.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
Maar een positieve draai, morgenavond verhuizen Pjo en zijn zusje hierheen.
Kusje op je penage.quote:
Ik probeerde hem te troosten.quote:Op zondag 5 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga even lekker positief doen terwijl Penage erg verdrietig is.
Yasmin is dan ook mijn lieverdjequote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Grapje ghahahahhaa. Ik grinnik regelmatig om je Yasminaaaa grapjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij hebt last van een 'drinker' ipv een 'feeder'?quote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
1 dagje niet dieten, word k meteen dronken gdvoerd.
Ik doe zo nog even een herdenkingsdienst na mijn paasshow.quote:Op zondag 5 april 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Moeten we een wake houden? Een stille tocht?
quote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe zo nog even een herdenkingsdienst na mijn paasshow.
Kuikentje had voorlopig de naam Pascha of Pasja, maar dat was meer een werktitel.
Ja nou ja, het is best sneu, maar die beestjes zijn de eerste 3 weken superkwetsbaar.quote:
Beetje chanant om te reageren op een bericht van zo lang geleden maar ik doe het toch maar: nee, hij loopt nooit los.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou ze brengt die stok niet altijd netjes terug, vooral als de ander in de buurt is heeft ze moeite met loslaten![]()
Loopt die van jou nooit los? Die van ons altijd eigenlijk, op het losloopgebied dan. Die zwarte blijft wel eens achter als hij ergens in ligt te rollen ofzo, maar als hij dan in de gaten heeft dat we ver weg zijn komt hij snel aanrennen.
Vaarwel naamloos kuikentje P.quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was wel gevoerd vanmiddag, al hoeft dat de eerste 12u niet, maar het is of gewoon doodgegaan of geplet. Pjo en Pearly zijn in elk geval uit de kooi gehaald omdat Pjo best wel door dat nest liep te stampen. Dat ging sowieso niet goed.
Kaarsje branden met tape over de mond.quote:Op zondag 5 april 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Haha, bericht was van gisterenquote:Op zondag 5 april 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje chanant om te reageren op een bericht van zo lang geleden maar ik doe het toch maar: nee, hij loopt nooit los.
Ja, in de tuin. Voor de rest vaak aangelijnd, wel aan een lange lijn, maar hij is nogal geprikkeld door verschillende geuren en dan kan hij zo weg zijn. De vorige hebben we nog een paar keer losgelaten om te kijken wat er zou gebeuren maar dat was nooit een groot succes.
#cut4paschaquote:Op zondag 5 april 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een beetje een rare naam voor een vogelquote:
Dit is dus echt weer zo'n post waar niemand iets mee kan.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een rare naam voor een vogelhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Pascha_%28Keulen%29
Nou daar gaat hij dan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe zo nog even een herdenkingsdienst na mijn paasshow.
Kuikentje had voorlopig de naam Pascha of Pasja, maar dat was meer een werktitel.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou daar gaat hij dan.vlieg vogeltje, vlieg!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?
A: Mad
B: Sad
C: Oad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |