En die andere eieren komen ook uit?quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
De ouders eten en dat geven ze dan terug aan de kuikens.
Gelukkig heb je een leuk karakt....oh nou ja, nevermindquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een leuk karakt....oh nou ja, nevermind
Ik denk deze keer niet allemaal, maar nog 1 of 2 denk ik wel.quote:
Hoeveel vogels heb je nu?quote:Op zondag 5 april 2015 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk deze keer niet allemaal, maar nog 1 of 2 denk ik wel.
Je bent wel lekker pittig bezig hequote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een leuk karakt....oh nou ja, nevermind
Deze zijn bij mijn ouders, ik heb er nu 3, komen er 2 bij van het vorige nest en misschien nog 1 vanuit dit nest als het er teveel worden.quote:
#TeamOpzijquote:
En die bij jou zitten ga je allemaal houden?quote:Op zondag 5 april 2015 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze zijn bij mijn ouders, ik heb er nu 3, komen er 2 bij van het vorige nest en misschien nog 1 vanuit dit nest als het er teveel worden.
Die bij mij zijn mijn vogels, dus ja die gaan nergens heen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En die bij jou zitten ga je allemaal houden?
#tuinbroekenniettestoppenquote:
Dacht misschien ga je ze verkopen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die bij mij zijn mijn vogels, dus ja die gaan nergens heen.
Aan de lokale Chinees.quote:
Nee, alleen als dit er nu echt weer 4 of 5 worden, zoeken we misschien voor een paar een goed huis.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
Nou hier is de prachtige baby...WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je hebt het topic hier wel weer mee gekilledquote:
Maakt niet uit, ik moest me toch scheren.quote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt het topic hier wel weer mee gekilled
Onder of boven?quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik moest me toch scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |