Waar is dat filmpje ergens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Komen ze weer aan met de poedersuiker.
Mono zou me niet flessen met poedersuiker...quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Komen ze weer aan met de poedersuiker.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mono zou me niet flessen met poedersuiker...
(Toch?)
Nooitquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
(Toch?)
Jawel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
(Toch?)
Ik ook wel maar ik zat vorige week al aan de smarties, dus nog maar ff wachten danquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik had al bizar zin in een pilletje en een feestje maar nu al helemaal eigenlijk.
Feestje is er alquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik had al bizar zin in een pilletje en een feestje maar nu al helemaal eigenlijk.
JAJAJAJAJAJA BIEEERRR!!!!!!!quote:
Wel beter voor je jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik zat vorige week al aan de smarties, dus nog maar ff wachten dan
Ik moet morgen als de kerk uit is op familiebezoek, niet dat ik dat erg vind. Maar ik ga zuipen straks.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ook zin om af te gaan, maar morgen moet ik paasbest zijn.
Grolsch?quote:
Dan heb ik examensquote:
WOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETWOETquote:
Goeie!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Bierrrrrrrrrrrr pakkeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik ook #BOKSquote:
Er is zojuist over mij heen geplast.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij ken ik de man op de achtergrond
Ditquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Als ik dood ga moet Mono op mijn crematie begrafenis draaien![]()
![]()
![]()
Ik ken de man op de achtergrondquote:
Idem, al moet hij dan wel uitdelen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Als ik dood ga moet Mono op mijn crematie draaien![]()
![]()
![]()
Idd, je gaat je toch niet laten cremeren. Ik ga me laten bijzetten, dat ze me over 3000 jaar tentoonstellen in een museum.quote:
Die is hier helegaar niet.quote:
Groeten terug, jij weet vriendquote:Op zondag 5 april 2015 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken de man op de achtergrondgrotjes aan Ghünter!
Zulks een agressiequote:Op zondag 5 april 2015 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haal die naam eens weg hoerenmongool.
Je zou bijna een conducteur in elkaar slaanquote:Op zondag 5 april 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg hardkloppingen na al die tyfusherrie en pillen jwz
Je zou bijna een machinist worden.quote:Op zondag 5 april 2015 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zou bijna een conducteur in elkaar slaan
Huhquote:Op zondag 5 april 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Haha ouwe treinenfappert, ik wíst het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |