Ik heb net een vlieg doodgeslagen dus badassquote:Op zondag 5 april 2015 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook best benieuwd naar jou eigenlijk
Ik heb andere verhalen gehoordquote:Op zondag 5 april 2015 15:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb net een vlieg doodgeslagen dus badass
En toch zie je eruit als iemand die geen vlieg kwaad doetquote:Op zondag 5 april 2015 15:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb net een vlieg doodgeslagen dus badass
quote:Op zondag 5 april 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
En toch zie je eruit als iemand die geen vlieg kwaad doetEn dat bedoel ik zeker positief
Ik geloof dit meteenquote:Op zondag 5 april 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
En toch zie je eruit als iemand die geen vlieg kwaad doetEn dat bedoel ik zeker positief
Ben je het leven zat?quote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Studiotje het volgende:
Superveelzin om morgen naar een woonboulevard te gaan
Lekker naar de IKEAquote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Studiotje het volgende:
Superveelzin om morgen naar een woonboulevard te gaan
Wat heeft dat met de woonboulevard te maken?quote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, vanavond gevulde eieren eten en ja, dat gaat meuren na een dagje
Vroeg ik me ook afquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de woonboulevard te maken?
quote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, vanavond gevulde eieren eten en ja, dat gaat meuren na een dagje
quote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik had een keer haast in de Ikea en dan zijn er allemaal van die dagjesmensen die in de weg lopen
Dan vergas ik iedereenquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de woonboulevard te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |