Ja, best welquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn in die duizenden mensen
Nou Spezza loopt ook al weer een tijdje mee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was het zoals ze van de toren blazen in overleg gegaan had ik er vrede mee gehad.
Maar geen overleg.
Sorry Spezza, maar je bent er net.
Ik denk dat ik ondertussen het fossiel van dit station ben, maar het gaat nu elke kant op behalve de kant zoals het bedoeld was. Het begon niet voor niks in onzin.
Lekker boeiuh of ik er net bij ben. Ik had het er al een tijdje over met wat anderen van de oude garde die er zowat, danwel bij het begin er al waren. En heb toen het voorzetje gedaan aan Rob. Rob was het er mee eens en is toen gaan polsen bij de modjes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was het zoals ze van de toren blazen in overleg gegaan had ik er vrede mee gehad.
Maar geen overleg.
Sorry Spezza, maar je bent er net.
Ik denk dat ik ondertussen het fossiel van dit station ben, maar het gaat nu elke kant op behalve de kant zoals het bedoeld was. Het begon niet voor niks in onzin.
ik wil je niet meer kennen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik vermoed dat ik de enige Coldplay-liefhebber ben hier
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef ToT het volgende:
Maar zitten mensen serieus nu in Gup verzoekjes in te dienen dan?
Ja die staat er altijd de laatste tijdquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ja want ik zie ook een nummer in de wachtrij staan.
Ow!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die staat er altijd de laatste tijd
Het zal, maar ik ga voorlopig niet meer draaien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou Spezza loopt ook al weer een tijdje mee.
En dat dingen anders lopen zoals ze bedoeld waren; er zijn het afgelopen jaar sowieso wel een paar dingetjes veranderd.
Tja als je door een keuze van de FA's niet meer voor ons wil draaien, is dat wel jammer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het zal, maar ik ga voorlopig niet meer draaien.
geen 1890-1950 muziek meer. De muziek die ik naast mijn reguliere backup nog eens extra achter de hand hield juist om hier af en toe wat "raars" te draaien.
Ik niet iig... Dat het er wel in staat zou toeval zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef ToT het volgende:
Maar zitten mensen serieus nu in Gup verzoekjes in te dienen dan?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
Maar in ieder geval een prima show weer so far, Spezz!
Niet de verschillende tubes door elkaar halen hequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, zonder zaklamp toch de handcreme in mijn koffertje gevonden
Dat dacht een vriendin van me laatst ook, bleek het shampoo te zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, zonder zaklamp toch de handcreme in mijn koffertje gevonden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Niet de verschillende tubes door elkaar halen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |