Dat kan zijn, maar sinds ik meepost was het al Gertjequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee eerst was het Grönloh hier, maar ik bleef hameren op de versie van Gert!
Noob dus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar sinds ik meepost was het al Gertje
Je kan nog wel opstaan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, wist niet dat ik het nog in me had
Precies, broekiequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan nog wel opstaan?
O ja, jij bent net 40 natuurlijk.
Ik zie het probleem niet zo, maar ik vond altijd al dat het in MUZ hoordequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar sowieso dat hele gedoe naar MUZ is onzin,
Gutter mag toch blijven en dus had 49 /49 niet hoeven verlaten.
Was ook niet verplicht, maar het leek een aantal van ons een betere optie om het topic wat meer leven in te blazen. Vervolgens is er alleen maar oriënterend wat gevraagd, en ineens zaten we dus hier.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Is geen onzin… dat is door ons voorgelegd..quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Vond ik deels wel, maar ik was bang dat het hier allemaal te serieus zou moeten worden. Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, maar ik vond altijd al dat het in MUZ hoorde
Zolang er maar geen gekke plaatjes gepost worden komt het wel goed denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik deels wel, maar ik was bang dat het hier allemaal te serieus zou moeten worden. Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval.
Zachte boter mag ik hopen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister weer mee en val wel met mijn neus in de boter zeg
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang er maar geen gekke plaatjes gepost worden komt het wel goed denk ik
Ik vind dat het er ook redelijk serieus aan toe gaat hierquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik deels wel, maar ik was bang dat het hier allemaal te serieus zou moeten worden. Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |