SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Blijft lekker spannend onderin.quote:
Van Rhijn is consequent aan het slapenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Rhijn is verdedigend beter, Arias aanvallend. Scheelt niet veel overall.
Dit is niet waar. Hopelijk gebeurt het wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV tikt Twente scheel. Dan zal zo wel de 1-0 vallen.
Luuk is zo'n net-niet spits.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi gedaan Willems. Wat Luuk deed is me even een raadsel.
van Overeem is een leuk spelertjequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Goals van Dordrecht waren van Pisas en Van Overeem.
Van AZ toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Overeem is een leuk spelertje
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
BOEREEEEEEEEEEEE
BOEREEEEEEEEEEEE
BOEREEEEEEEEEEEE
BOEREEEEEEEEEEEE
Nee die is ergens in 2003 gestoptquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
Goed gelopen van Luuk, altijd ervan uitgaan dat Narsingh niet scoort.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles 2-1 achter zie ik. Hier word ik intens blij van.
alsof ik het over die albino heb. Ik heb het natuurlijk over luc nilis.quote:
Zingen jullie over Fritsje Philips ja?quote:
Ze eren het tv scherm in de ArenAquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zingen jullie over Fritsje Philips ja?
Rare jongens zijn jullie.
Haai Haaiquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Vieze ADO-supporterBah Bah
Ze hadden tot voor kort een Philips-scorebord. Niet zo vreemd dus, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
all you can eat?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Provincieclubs nemen altijd de liedjes van topclubs over.
Twente heeft you never wok alone
Ja GGMM maakte een leuk grapje waar niemand om moest lachen.quote:
Oh, jij vind dat een liedje valt te definieren door de tekst? Valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een lied heeft altijd een tekst, ja. Daarvoor is het een liedquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, jij vind dat een liedje valt te definieren door de tekst? Valt me tegen van je.
Als ik elke keer een euro kreeg kon ik elke dag een auto kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja GGMM maakte een leuk grapje waar niemand om moest lachen.
De 0-1 kan elk moment vallen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb Drizzt al een tijdje niet meer gezien.
Je weigert om jouw fout toe te geven. Wederom jammer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een lied heeft altijd een tekst, ja. Daarvoor is het een lied
Niemand wil voor paal staan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom staat er niemand van Twente bij de tweede paal?
Wat slechtquote:
Wat vind je ervan dat de derby weer terugkomt in de eredivisie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
Ik ben er weer jongens. Met afgekoeld bloed
Teleurstellendquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
oei oeiquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
Irritant jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is die Nederlander die Engels commentaar geeft bij Sky Sports 5, het is verschrikkelijk.
Meestal Mark Wotte.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is die Nederlander die Engels commentaar geeft bij Sky Sports 5, het is verschrikkelijk.
nogal jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Daar moet Kenneth zijn voordeel uit gaan halen bij het eerste van PSV.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guitarist je zit op het verkeerde account.
Ik vind het erg prettig. Dan kan de kijker weer een echte derby zien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat de derby weer terugkomt in de eredivisie?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou PSV, doe eens overtuigend kampioen worden voor een keertje.
picsquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alfred Schreuder heeft een bizar voorhoofd
Dat is Aad300 geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Kun je eens een topic voor Tete aanmaken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik een Eghan-topic heb gemaakt presteert hij nooit meer.
Dat was direct na z'n debuut.
Wie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je eens een topic voor Tete aanmaken?
Wie is dit?quote:
Waar is Gyasi eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik een Eghan-topic heb gemaakt presteert hij nooit meer.
Dat was direct na z'n debuut.
Roda JCquote:
Twente is echt e en heel zielig team.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Allemaal van die nep-talenten bij dit Twente.
Dikzak.quote:
PEC is uit Vorm.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet thuis tegen PEC en Heerenveen.
omstebeurt hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet thuis tegen PEC en Heerenveen.
HAHAHAHAHAHAquote:
Voor Sneek 5 wel jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Kusk een leuke speler?
Is goed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tweede helft ga ik wat anders doen denk ik
Dit is geen wedstrijd meer
Nee jij dan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga jij maar lekker Engels voetbal kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jawel , goed clubje hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Harkemase Boys speelt Oebele Schokker toch?
Alle voetballers in Engeland zitten nu in de pub Eredivisie te kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Engels voetbal kijken.
Dan kijkt ie lekker naar de herhaling. Of de Formule fucking E.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle voetballers in Engeland zitten nu in de pub Eredivisie te kijken
Allemaal competitievervalsingquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey bij ajaxshowtime hebben ze een topic over deze wedstrijd. Zo even lezen.
Dat is vandaag niet meer hoor?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Engels voetbal kijken.
Weet nie .quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waren die niet gedegradeerd?
Raar. Hij heeft toch 5* skills?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Depay doet een poging tot een McGeady spin. Het mislukt.
De familie Freo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freo schoot bijna die vrije trap erin
Tsssquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jou een verwarrende user
Nog zeven van Wijnaldum dan maar. Die levert me dubbele punten op vandaag.quote:
Die GGMM begint nu ook andere fora te vervuilen?quote:
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen alle PSV-ers even een langzame dood sterven aub? M.v.g. de Commissie van Feestelijke Aangelegenheden.
Watquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen alle PSV-ers even een langzame dood sterven aub? M.v.g. de Commissie van Feestelijke Aangelegenheden.
Dat is een vrij ruime doodsverwensing.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nou zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Op vakantie toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kapi is op zoek naar een bannetje.
Waar is Stijn?
TRquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Die 10-0 zit nog diep blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Doe even normaalquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ze worden hier tegenwoordig wel snel uitgedeeld heb ik het idee idd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kapi is op zoek naar een bannetje.
Waar is Stijn?
Geen TR gemaakt. Ik ga wel aangifte doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Goed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen TR gemaakt. Ik ga wel aangifte doen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn brein beveelt mij om een peuk te gaan roken.
Lijkt me vervelend om geen wilskracht te hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Beveelde je brein nou maar te stoppen met Fok.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Sorry, ik zet hem zo weer terug.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wtf, waarom zapt mijn stream naar een sekszender?
Welke stream en welke sekszender?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wtf, waarom zapt mijn stream naar een sekszender?
Zwakkelingquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
De mensen die dit op het internet gooien, als je hun hoofden ziet dan begrijp je het meteen.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Beveelde je brein nou maar te stoppen met Fok.
Vraag je broertje gelijk of hij er mee wil stoppen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De mensen die dit op het internet gooien, als je hun hoofden ziet dan begrijp je het meteen.
Wil je me niet op fok hebben dan. Het is leuk hier.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Beveelde je brein nou maar te stoppen met Fok.
Is goed, bedankt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sorry, ik zet hem zo weer terug.
Je moet hier postenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
Twente had een pingel verdiend.
Wat een kut club dat PSV hun geluk kent geen grenzen!!
lucky pisveequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen even naar de Free Record Shop om de nieuwe 538 Dance Smash Hits cd op te halen.
Nu ga je te verquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
Zelfs davy heeft wel eens een leukere grap gemaakt
Wat is er gelijk met Excelsior - ADO dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super weekend.
En dan die 2 toppers tegelijkertijd.
Kneuzen.
Snowgoons zuigen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik luister de laatste tijd naar 'Jedi mind tricks presents: army of the pharaohs' en de 'Snowgoons'. Redelijke rapmuziek.
Gekke Turkiestwitter:GalatasarayNL twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 21:40:07ACTUEEL | Fenerbahçe-spelersbus onderweg naar Trabzon aangevallen door gewapende man. Buschauffeur overleden, zo meldt LigTV. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#opdebrommer
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Gekke Turkiestwitter:GalatasarayNL twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 21:40:07ACTUEEL | Fenerbahçe-spelersbus onderweg naar Trabzon aangevallen door gewapende man. Buschauffeur overleden, zo meldt LigTV. reageer retweet
Wat?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
De spelersbus van Borussia Dortmund is zaterdagmiddag beschoten. Onbekenden hebben met een niet nader gedefinieerd projectiel een zijraam uit de bus geknald.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Afkomst van de daders?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Die is al een tijdje on the movequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor Barthezz.
Niet die keeper.
Barthezzgod.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
twitter:GalatasarayNL twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 21:46:37Spelers van Fener gaan met een andere bus richting Trabzon. Politie heeft het gebied afgezet. http://t.co/d70uBmrx0J reageer retweet
Ik dacht het wel maar dit durf ik niet uit te spreken!quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel weer een Turk of Marokkaan geweest zijn.
De supporters van Twente ook, naar huis.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is al een tijdje on the move
Kan Kuyt niet de bus besturen? Die is toch ruim inzetbaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:GalatasarayNL twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 21:46:37Spelers van Fener gaan met een andere bus richting Trabzon. Politie heeft het gebied afgezet. http://t.co/d70uBmrx0J reageer retweet
Kun je mij taggen daarin?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Dat over die bus verdient een eigen topic.
Die ga ik nu maken.
Wil je Tong zijn werk nou echt ontnemen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Dat over die bus verdient een eigen topic.
Die ga ik nu maken.
Tong heeft geen werk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je Tong zijn werk nou echt ontnemen?
Jazekerquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft Maaskant nou alweer een punt gehaald?
jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft Maaskant nou alweer een punt gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |