SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk Bayern hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Vitesse - Groningen kijken.
Samen met davy
Wat een boefje ben je toch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit nu in het thuisvak bij Vitesse - Groningen
Helaas kon ik niet hardop JUICHEN bij de 0-1
Dus daarom is het uitvak zo leeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
boefjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
En ze staan nog voor ook. Hoop dat Sked in de tweede helft wat harder gaat zingen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Groningen speelt uit. Ik dacht dat die kut club 34x per seizoen thuis speelde, op zondag
Misschien gaat ie wel op een trommel slaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En ze staan nog voor ook. Hoop dat Sked in de tweede helft wat harder gaat zingen.
Wie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al.
[..]
Zullen we daarna samen Drizzt uitlachen?
Dat hoopt iedereen met enig verstand.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nac vanavond keihard koekie krijgt.
Dan zijn wij het daar over eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen met enig verstand.
Hij was toen nog een betere 360 no scoperquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is Ajax kampioen geworden met hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |