De game zelf is wel tof , maar vind het op de ps niet zo lekker weg spelen vergeleken met de pc versie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef Slobeend het volgende:
Is War Thunder de moeite van het downloaden waard?
instabuyquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DICE is bezig met Star Wars Battlefront toch? Die komt eind dit jaar.
En dan wachten op de multiplayerpatchesquote:
Ik hoop dat ie aan mijn verwachtingen gaat voldoenquote:
gewoon doen, leuke games.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:10 schreef Akilla het volgende:
Kut bol.com![]()
Had vorige week woensdag daar dragonball xenoverse besteld (met een levertijd van 2-3 werkdagen) en verwachte deze morgen wel binnen te hebben... kijk ik op die site, 16 april wordt die pas verwacht!
Het is dat ik m online nergens (betrouwbaar) kan vinden... misschien dat ik vandeweeek nog even bij de mediamarkt rijswijk ga kijken, dan annuleer ik m bij bol wel..
Ik heb niks te spelen nual kan ik misschien wel valiant hearts en/of oddworld gaan spelen...
Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie aan mijn verwachtingen gaat voldoenBattlefront was altijd al dik destijds.
thnx voor de tip, gelijk even besteldquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:35 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:bol_com_games twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 10:25:46De Collector's Edition van The Witcher 3 weeg maar liefst 6,5 kilo en is weer te reserveren! http://t.co/6R2WUjL2kO http://t.co/jRGFP3FEBl reageer retweet
Nog nooit last gehad bij bol!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
Ik twijfel erover om hem te bestellen, mede omdat Bol nog wel eens problemen heeft met daadwerkelijk leveren volgens mij.
En anders krijg je een mailtjequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
Ik bestel al jaren bij Bol, en niet alleen games, en ik heb in al die jaren nog nooit problemen gehad. Altijd alles netjes de volgende dag in huis gehad.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk er nog even over na.De game haal ik sowieso op dag 1, maar als ik die limited edition haal, dan wil ik hem misschien wel sealed houden, maar tegelijkertijd wil je dat kreng ook neerzetten, dus dan zou ik er dus al 2 moeten bestellen...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Serieus?De originele Poolse taal zit er niet eens bij!
Niet!? God. Ver. Dom. Me. NO BUY!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Serieus?De originele Poolse taal zit er niet eens bij!
wat een lifestyle, speelgoed sealed houdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk er nog even over na.De game haal ik sowieso op dag 1, maar als ik die limited edition haal, dan wil ik hem misschien wel sealed houden, maar tegelijkertijd wil je dat kreng ook neerzetten, dus dan zou ik er dus al 2 moeten bestellen...
Staat al een paar maanden in de pre-orderquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:35 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:bol_com_games twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 10:25:46De Collector's Edition van The Witcher 3 weeg maar liefst 6,5 kilo en is weer te reserveren! http://t.co/6R2WUjL2kO http://t.co/jRGFP3FEBl reageer retweet
geen idee maar de boeken zijn pools dus ik koop het nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet!? God. Ver. Dom. Me. NO BUY!!!![]()
![]()
![]()
(hebben ze uberhaupt wel Poolse stemmen opgenomen deze keer dan...? )
echt raar dat deze generatie mensen ineens interesse hebben in een the witcher, bloodborne e.d.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit een witcher game aangeraakt. Deel 3 wel geinteresseerd in, maar ja.... dan wel doen?
Deze generatie mensen? wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:06 schreef Shrewd het volgende:
[..]
echt raar dat deze generatie mensen ineens interesse hebben in een the witcher, bloodborne e.d.
goede marketing blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |