SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
voorsprong. Tiotequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook keer een 4-4 bij Newcastle na 0-4 achterstand volgens mij. Of voorsprong was dat
0-4 voor en werd 4-4 (Tioté maakte de 4-4)quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook keer een 4-4 bij Newcastle na 0-4 achterstand volgens mij. Of voorsprong was dat
Dan hang je in ieder geval niet langer de internet held uitquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neergestoken waarschijnlijk, walgelijk volkje vaak.
Mad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hang je in ieder geval niet langer de internet held uit
Daar weten ze wel raad met die schreeuwerige mannetjes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hang je in ieder geval niet langer de internet held uit
Hafcfan moet zich even laten gelden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:55 schreef Sked het volgende:
Kunnen we nu gewoon weer aardig doen tegen elkaar
Sowieso gaat 1 van die 2 het niet halenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe staan die Ieren en Schotten ervoor dan?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Degene die graag opschept met stekende laffaards.
De Ieren lijkt me leuker danquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso gaat 1 van die 2 het niet halen
3 en 4 achter Polen en Duitsland. Duitsland naaide hun door te verliezen van Polen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe staan die Ieren en Schotten ervoor dan?
Poland 5 11quote:
Polen mag er wel heen met Milikgodquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3 en 4 achter Polen en Duitsland. Duitsland naaide hun door te verliezen van Polen.
Een halve goede aankoop?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal moet nog 1/2 goede aankopen doen en dan kunnen ze best meedoen om de titel volgend jaar.
Maar Wenger hè
Jammer dus ook geen Gibraltar op het EKquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poland 5 11
Germany 5 10
Scotland 5 10
Republic of Ireland 5 8
Georgia 5 3
Gibraltar 5 0
Volgens mij heb jij een voedselfetishquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Kun je geen plaatje van lekker eten posten?
Klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een voedselfetish
Dikzak
Fellainiquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:00 schreef Downwards het volgende:
United XI: De Gea, Valencia, Jones, Rojo, Blind, Carrick, Herrera, Mata, Fellaini, Young, Rooney.
en Villa niet posten he.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:00 schreef Downwards het volgende:
United XI: De Gea, Valencia, Jones, Rojo, Blind, Carrick, Herrera, Mata, Fellaini, Young, Rooney.
Kunnen er echt geen reet vanquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fellaini is in topvorm.
Young is in vorm
Jouw voetbalkennis.
Villa: Guzan, Hutton, Okore, Clark, Lowton, Delph, Sanchez, N’Zogbia, Weimann, Agbonlahor, Benteke.quote:
Godverdomme, Hutton ipv Bacuna. Sherwood out!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Villa: Guzan, Hutton, Okore, Clark, Lowton, Delph, Sanchez, N’Zogbia, Weimann, Agbonlahor, Benteke.
Bacuna moet vanmiddag mee doen bij Harkema.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme, Hutton ipv Bacuna. Sherwood out!
Geen Gil.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme, Hutton ipv Bacuna. Sherwood out!
waar moeten ze tegen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bacuna moet vanmiddag mee doen bij Harkema.
Dat is niet eens raar meer.quote:
Harkema is blijkbaar vrijquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moeten ze tegen?
[..]
Dat is niet eens raar meer.
Weet ik niet, het middenveld stond redelijk goed de afgelopen weken en Sherwood heeft wel duidelijk in zijn hoofd wat voor type spelers hij daar wil.quote:
Nee, want het is niet eens orgineel meer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nah ik vond het minimaal een 7/10 waard
Wat je vind moet je aan de politie gevenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan zo een clubje beginnen met Mexicanobakker en die andere kerel met slechte grappenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om tegengas te bieden aan jouw humorloze clubje met Cavaliers zekerquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan zo een clubje beginnen met Mexicanobakker en die andere kerel met slechte grappen
Je bent zelf niet origineel meer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, want het is niet eens orgineel meer.
wat een burnquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf niet origineel meer.
Zo.
Cavaliers en ik zijn nooit zuurquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om tegengas te bieden aan jouw humorloze clubje met Cavaliers zeker
Met jullie zure persoonlijkheid
Die vinden het wel best zoquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen heeft Arsenal al een tijdje niet meer gescoord
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3 punten wel binnen zijn.
Ik vind het beide prima in het geval van dropquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:11 schreef Downwards het volgende:
Wat de een zoet vindt, kan de ander zuur vinden.
Zure drop lijkt mij niet zo lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het beide prima in het geval van drop
goeie sigquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zure drop lijkt mij niet zo lekker
NoNickOne wil graag weten welke snack je nu eetquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kijk nu ook (half).
Sked is hier blij mee.
Nice sigquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toffe sig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
NoNickOne wil graag weten welke snack je nu eet
Ik drink Ice Tea.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
NoNickOne wil graag weten welke snack je nu eet
neequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd op welke positie Danny speelt.
Wenger zal wel gezegd hebben: "Danny speelt Welbeck"
Hmm, nah dit is niet veel. 5.4/10.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Succesquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
combo betmaar funbetje, 6 wedstrijden
Blinkt misschien wel dagelijks uit op de training.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Lucas Leiva is een waardeloze speler
-10/10quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het grapje was vrij onnOzil:P:P:P:P
Voor dat geld wil ik ook wel in Liverpool gaan wonen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Niet per se. Voor 3 ton in de week wil hij blijven.
-100/10quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind 135.000 pond per week niet genoeg.
Terwijl dat toch best zwaar is
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM en ik vinden jouw grappig pijnlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
*jouquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
GGMM en ik vinden jouw grappig pijnlijk om te lezen.
Je kunt wel merken dat je niet goed bekend bent met die stad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik ook wel in Liverpool gaan wonen.
Deze zin klopt van geen kantquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel vangt Neymar per week, als je even dat gesjoemel via zijn vader meerekent?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ik ken de genot verhalen van Andy.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je niet goed bekend bent met die stad.
Helaas ziet niemand zijn talentquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:25 schreef Yi-Long het volgende:
Met Super Mario had Liverpool dik gewonnen...
Dit is gewoon een ban waard.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Can zomaar wel eens waar zijn
Bijna net zo geweldig als Lord Bendtner.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
Valt best mee hoeveel talent Balotelli heeft
Verlaag je nou niet tot dat niveauquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef Downwards het volgende:
Ik Can mij er wel iets bij voorstellen uiteindelijk.
Southampton ook nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool haalt geen CL voetbal meer
Ik wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Sked het volgende:
Ik speel ook geen Champions League volgend jaar
In die tweede wedstrijd hadden ze zomaar alsnog door kunnen komen toenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
Arsenal is wel lekker bezig de laatste tijd he? Behalve in de CL dan
Dat is elk jaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
7e overwinning op rij in de competitie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
Echt idioot dat een club als Liverpool niet met iets beters kan komen jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:34 schreef Kopsterk het volgende:
Die Kolo Toure kan echt niet meer. Wat draait die traag zeg
Lovren hebben ze gekocht voor veel geld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt idioot dat een club als Liverpool niet met iets beters kan komen ja
Weer zo'n typische Liverpool-miskoopquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lovren hebben ze gekocht voor veel geld.
Oh, iets beters..
Misschien kunnen ze Alderweireld kopenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oh, iets beters..
Shawcross halenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oh, iets beters..
Harry Kane.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal moet wel wat beters halen in de spits ja
Zivkovic halen, nieuwe Van Persie, wat betreft vertrouwen krijgen van Wenger.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal moet wel wat beters halen in de spits ja
gaapquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inb4 hafcfan die met grote woorden komt.
Wie wordt de nieuwe manager dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Arsenal daarentegen kampioen van 2015-2016
Ben je ook bekend met het feit dat Chelsea eind april nog een inhaalwedstrijd speelt tegen Leicester?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu ik de stand zie zouden ze zelfs dit jaar nog kampioen kunnen worden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu ik de stand zie zouden ze zelfs dit jaar nog kampioen kunnen worden
Misschien verliezen ze die wel, hequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met het feit dat Chelsea eind april nog een inhaalwedstrijd speelt tegen Leicester?
Ja misschien wel ja. En dan worden ze alsnog kampioen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Misschien verliezen ze die wel, he
Er zijn nog 8 andere wedstrijden, doe niet zo gekquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja misschien wel ja. En dan worden ze alsnog kampioen.
Het idee dat Arsenal volgend seizoen kampioen wordt was wel iets minder absurd dan het idee dat ze dat dit seizoen nog zouden worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er zijn nog 8 andere wedstrijden, doe niet zo gek
eredivisie een topper noemenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht-Ajax een topper noemen
Twente-PSV een topper noemen
AZ-Feyenoord een topper noemen
De eredivisie kent geen toppers kerolquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht-Ajax een topper noemen
Twente-PSV een topper noemen
AZ-Feyenoord een topper noemen
Speelt arsenal nog tegen chelsea dit seizoen? misschien is het dan mogelijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het idee dat Arsenal volgend seizoen kampioen wordt was wel iets minder absurd dan het idee dat ze dat dit seizoen nog zouden worden.
Bij topclubs als PEC inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste positiespel ter wereld wordt daar gespeeld
Ja en theoretisch is het nog mogelijk, maar uiterst onwaarschijnlijk is het natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Speelt arsenal nog tegen chelsea dit seizoen? misschien is het dan mogelijk
Arsenal heeft wel vaker gekke dingen gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja en theoretisch is het nog mogelijk, maar uiterst onwaarschijnlijk is het natuurlijk wel.
Ja ach, ik acht de kans verwaarloosbaar, maar hoop doet leven zullen we maar zeggen (als het je überhaupt interesseert)quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Arsenal heeft wel vaker gekke dingen gedaan
wie weet he
Mensen die dat niet snappenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barcelona en Bayern hebben clubs als PEC en Vitesse als grote voorbeeld hoe het moet
Di Maria wordt overal neergezet behalve zijn eigen positie en Falcao wordt er elke keer afgehaald als hij een keer niet scoort en dan zit hij weer op de bank.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Di Maria en Falcao op de bank![]()
Terecht ook wel, wat zijn die slecht zeg de laatste maanden
Als het negertjes waren had de wereld op zn kop gestaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Di Maria wordt overal neergezet behalve zijn eigen positie en Falcao wordt er elke keer afgehaald als hij een keer niet scoort en dan zit hij weer op de bank.
Louis heeft gewoon een hekel aan Zuid-Amerikanen
Di Maria moet gewoon op linksbuiten jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Di Maria wordt overal neergezet behalve zijn eigen positie en Falcao wordt er elke keer afgehaald als hij een keer niet scoort en dan zit hij weer op de bank.
Louis heeft gewoon een hekel aan Zuid-Amerikanen
Als je Rooney, Falcao, Van Persie en nog James Wilson hebt moet je wel bijna met twee spitsen spelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Di Maria moet gewoon op linksbuiten ja
Rooney is de betere spits dan Falcao
... en als ie niet juicht is het ook een lul.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef McGrath het volgende:
Als Young juicht als ie scoort is ie een lul
toch jammer Di Maria was een wereldspelerquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Di Maria en Falcao op de bank![]()
Terecht ook wel, wat zijn die slecht zeg de laatste maanden
Gewoon Rooney in de spits en Wilson als stand-in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je Rooney, Falcao, Van Persie en nog James Wilson hebt moet je wel bijna met twee spitsen spelen
Dat is meer iets voor volgend seizoenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gewoon Rooney in de spits en Wilson als stand-in.
De Geaquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je Rooney, Falcao, Van Persie en nog James Wilson hebt moet je wel bijna met twee spitsen spelen
Begin van het seizoen was hij geniaalquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
toch jammer Di Maria was een wereldspeler
jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was hij geniaal
Louis had gewoon moeten inkopen op een 4-3-3 systeem met een nr. 10quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja
maar die gekke louis gebruikt hem ook niet goed
frappant dat die tegenwoordig daar speeltquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:14 schreef Downwards het volgende:
En Leicester komt op voorsprong (Cambiasso).
Wilde misschien nog graag een keer in Engeland spelen, al kun je je afvragen of dat dan niet nog bij een middenmoter had gekund (is al wel 34).quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
frappant dat die tegenwoordig daar speelt
Opleving gehad bij het WK maar daarna gewoon weer verder gegaan waar ie gebleven was. Jammer.quote:
Is ook veel geblesseerd geweest en nu ook pas weer net 'fit', maar het zou me niet verbazen als we hem weinig meer in de basis gaan zien dit seizoen. En dan mag hij in de zomer transfervrij een nieuwe club gaan zoeken..quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Opleving gehad bij het WK maar daarna gewoon weer verder gegaan waar ie gebleven was. Jammer.
Elke verdediger lijkt beter als er meer verdedigers zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Opleving gehad bij het WK maar daarna gewoon weer verder gegaan waar ie gebleven was. Jammer.
Julianna Guillquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen speelde hij niet
Wie is die chick uit je UI?
take a numberquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik eventueel best eens mijn piem0l in willen proppen
Jij wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Google haar eens.. Heb je die enkels gezien?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Google haar eens.. Heb je die enkels gezien?
Alsof je naar de enkels kijkt als je dat koppie zietquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Google haar eens.. Heb je die enkels gezien?
Hopelijk heeft hij een goede advocaatquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:41 schreef Downwards het volgende:
En Young gaat naar zijn rechter, natuurlijk gaat hij naar zijn rechter.
Hopelijk stopt hij wat sneller met zijn vak als voetbalcommentator danquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zal binnen nu en een halve eeuw ook wel gebeuren.
WK 2026 zijn laatste kunstje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk stopt hij wat sneller met zijn vak als voetbalcommentator dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |