Bijna alles.. maar heb geen zin meerquote:
Vraag me toch af wat voor een troep je wel niet hadquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bijna alles.. maar heb geen zin meerHet standaard huishoudelijk werk is wel gedaan. De rest doe ik morgen wel
Geen troep, veel stofquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat voor een troep je wel niet had
Ooooooo!quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen troep, veel stofBen overal met een doekje langsgegaan en bed verschonen, was doen, badkamer en wc grondig schoonmaken, keuken helemaal schoonmaken.. Maar ben vanmiddag ook nog even de stad in geweest
Nee, niet ter voorbereiding van de party.. maar dan maak ik uiteraard van te voren wel even schoon jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ooooooo!
Allemaal ter voorbereiding van de party![]()
*neemt witte handschoenen mee en gaat met z'n vingertje over de lijst van een schilderij*
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, niet ter voorbereiding van de party.. maar dan maak ik uiteraard van te voren wel even schoon ja
Denk niet dat ik door je Rob Geus test ga komen overigensMaar dat hoeft ook niet
kwakjes tegen de muur als je met een blauwe lamp gaat schijnen? O.oquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, niet ter voorbereiding van de party.. maar dan maak ik uiteraard van te voren wel even schoon ja
Denk niet dat ik door je Rob Geus test ga komen overigensMaar dat hoeft ook niet
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Tuurlijk niet
*vind stofje, tussen z'n vingers draait* RANZIG GEWOON ECHT RANZIG DAT JE ZO KAN LEVEN
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kwakjes tegen de muur als je met een blauwe lamp gaat schijnen? O.o
Dat zou echt heel knap zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kwakjes tegen de muur als je met een blauwe lamp gaat schijnen? O.o
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Studiotje het volgende:
Blauwe lamp bij Mar en je word verblind![]()
Zei ik studie?quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:25 schreef Studiotje het volgende:
Wat als je een blauwe lamp in een trein aanzet..
Dan krijg je heel veel gegilquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:25 schreef Studiotje het volgende:
Wat als je een blauwe lamp in een trein aanzet..
Die wc's zijn zonder licht al te ranzig voor woordenquote:
True, maar de 2e klas, hoe ziet dat er uit..quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die wc's zijn zonder licht al te ranzig voor woorden
Denk dat het er vanaf hangt of het wagons zijn van de nachttreinquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
True, maar de 2e klas, hoe ziet dat er uit..
Nachttrein... ghehe, dan zie je dit soort dingen zonder dat die dingen er hangenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat het er vanaf hangt of het wagons zijn van de nachttrein
aan het eind van de dag als de pis tot aan de rand staat en de trein wiebelt een beetjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit hoeven pissen in een NS trein, wel in de ICE maar dat is prima.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
aan het eind van de dag als de pis tot aan de rand staat en de trein wiebelt een beetje
Ik snapte daarom ook niet waarom mensen zo'n stampij maakte over het feit dat sommige NS treinen geen wc hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit hoeven pissen in een NS trein, wel in de ICE maar dat is prima.
Pis tot de rand staat? Die shit word toch gewoon geloodst op het spoor?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
aan het eind van de dag als de pis tot aan de rand staat en de trein wiebelt een beetje
Nee tochquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pis tot de rand staat? Die shit word toch gewoon geloodst op het spoor?
je hebt altijd van die lolbroeken die de potten verstoppen met wcpapier blijkbaar, ben vaak in de trein gestapt 's avonds waar de pis over de rand heen was gegaan en zelfs de vloer van het instap coupe dingetje onder zat met zeikquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pis tot de rand staat? Die shit word toch gewoon geloodst op het spoor?
Google leert mij dat het inderdaad nog op het spoor terecht komtquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uhm... weet ik veel. Last time i checked (voor 2000) flikkerde het gewoon op het spoor
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt altijd van die lolbroeken die de potten verstoppen met wcpapier blijkbaar, ben vaak in de trein gestapt 's avonds waar de pis over de rand heen was gegaan en zelfs de vloer van het instap coupe dingetje onder zat met zeik
Zie! Zit toch ook een sticker in dat hok dat je niet moet doorspoelen als de trein stil staat?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Google leert mij dat het inderdaad nog op het spoor terecht komt
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zie! Zit toch ook een sticker in dat hok dat je niet moet doorspoelen als de trein stil staat?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
tijd voor een goddelijke maaltijd, friet & schnitzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |