Maar.. zo werkt het helemaal nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kastje staat beneden en daar is alleen internetaansluiting.
Ik heb wel eens iets gekocht, dat ik het beneden ook had, maar toen heb ik maanden last gehad met internetproblemen.
Misschien kan Mar je wel helpenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leg het maar uit, want ik ben echt een leek betreft WiFi en internet shizzle in huis
Je hebt zo'n verbindingsset nodig en die sluit je aan op je modem of router (beneden), Die gaat in een stopcontact (in de muur)quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leg het maar uit, want ik ben echt een leek betreft WiFi en internet shizzle in huis
Ik zet altijd alle spelers direct op mute.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:25 schreef Tassendief het volgende:
Zit in een lobby met GTA waar iemand loopt te schreeuwen
Dus dan zit er wifi tussen 2 van die stopcontactkastjes?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt zo'n verbindingsset nodig en die sluit je aan op je modem of router (beneden), Die gaat in een stopcontact (in de muur)
[ afbeelding ]
Vervolgens heb je nog een verbindingsset en die stop je in het stopcontact in je kamer (ook de muur). Vervolgens laat je die met elkaar verbinden en trek je een kabel van de verbindingsset in het slaapkamer door naar je PS4.
Easy peasy
Ik heb vaak last van iemand waarbij je jezelf hoortquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:25 schreef Tassendief het volgende:
Zit in een lobby met GTA waar iemand loopt te schreeuwen
Zoiets heb ik gehad, alleen dit ziet er veel simpeler uitquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt zo'n verbindingsset nodig en die sluit je aan op je modem of router (beneden), Die gaat in een stopcontact (in de muur)
[ afbeelding ]
Vervolgens heb je nog een verbindingsset en die stop je in het stopcontact in je kamer (ook de muur). Vervolgens laat je die met elkaar verbinden en trek je een kabel van de verbindingsset in het slaapkamer door naar je PS4.
Easy peasy
Nope. Daarom zeg ik ook heel bewust 'de muur', omdat het verloopt via de stopcontactenverbindinggedoe in je huis. Geen wifi dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus dan zit er wifi tussen 2 van die stopcontactkastjes?
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Daarom zeg ik ook heel bewust 'de muur', omdat het verloopt via de stopcontactenverbindinggedoe in je huis. Geen wifi dus
uuh.. okquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
jaja, geloof ik, maar mag het toch wel bullshit vinden
Ja sorryquote:
Dan weet ik genoegquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja sorrystroomdraden zijn niet gemaakt voor data-overdracht.
Daarom vind ik het zo lomp
maar lees al, hoe meer apparaten op je stroomnetwerk, hoe slechter het werkt
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dat technisch allemaal werkt weet ik niet.. weet alleen dat het via de muur moest omdat het anders niet zou werkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo lomp
maar lees al, hoe meer apparaten op je stroomnetwerk, hoe slechter het werkt
hallon tralalala je raad nooit waar ik benquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het thuis ook, werkt echt retegoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |