wtf is datquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:14 schreef Dingflofbips het volgende:
Mensen die niet met hun tampeloeres overweg kunnen
Fixed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:18 schreef Varg89 het volgende:
Ah dat zijn van die wc's zonder plateau erin, je stront valt dus meteen in het water. Slechte zaak, want je kunt je eigen stront daarna minder goed onderzoeken opeten.
Haha.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja ik kwam er net al achter, wilde het al bijna googlen!
vochtig wc-papier dan heb je een beetje van beidequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:37 schreef ps4014 het volgende:
In Azië vegen ze niet eens hun reet af maar gebruiken ze water en ik deed daar eerst lacherig over maar wat blijkt nou water maakt beter schoon dan wc papier en het is nog goedkoper ook. 😀
Zou goed kunnen, qua cultuur zijn we ook vrij barbaars en achterlijk in vergelijking met bijv. China en Japan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:37 schreef ps4014 het volgende:
In Azië vegen ze niet eens hun reet af maar gebruiken ze water en ik deed daar eerst lacherig over maar wat blijkt nou water maakt beter schoon dan wc papier en het is nog goedkoper ook. 😀
Niet je tampeloeres op je bovenbeen kunnen leggen tijdens het schijten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:05 schreef BasEnAad het volgende:
Mijn tampeloeres bungelt altijd in dat vocht
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef Varg89 het volgende:
Zou goed kunnen, qua cultuur zijn we ook vrij barbaars en achterlijk in vergelijking met bijv. China en Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |