Wij hadden spack in onze vorige woning en ik vond het aardig om te zien, maar met sauzen is het inderdaad een pokke werk. Ook al laat je het in kleur spuiten, dan nog komt er een moment dat je het een keer moet sauzen en daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:20 schreef laziness het volgende:
Je kan het in alle kleuren laten doen dus sauzen hoeft dan juist niet meer![]()
Ik vind stucen te duur voor het hoge risico op scheuren.
Die verwacht ik met spack ook wel maar is een stuk liever voor de portomonnee.
Maar 2 meter ja? Hij oogt groter.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 07:56 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij werkt het ook goed. Ik zou eveneens vinden dat er anders te veel ruimte tussen tv en bank zit. En ook wij hebben de kastruimte echt nodig.
Onze bank is trouwens 2 meter breed ongeveer, denk ik.
Uh ja dan zou ik er ook niet zo dicht bovenop gaan zittenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:52 schreef Leandra het volgende:
Wij zitten aan de andere kant van de kamer (6,5 meter), maar we hebben ook een hele grote TV
55"![]()
Even opgemeten: 2.40 meter. Dus iets groter dan ik dacht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar 2 meter ja? Hij oogt groter.
Wij hebben nu een bank van 2,70m op het oog.
Dank je!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Even opgemeten: 2.40 meter. Dus iets groter dan ik dacht.
Da's toch wel flink balen zou ik zeggen als je tussen 2 woningen zit met beiden uitbouw. Zit je zo opgesloten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:29 schreef laziness het volgende:
Ze zijn weer iets verder. Het is echt maf om te beseffen dat op dat stukje je hele huis komt te staan. Het lijkt zo klein nu
[ link | afbeelding ]
Hier komt de zijtuin waardoor onze tuin breder is dan die van de tussenwoningen.
[ link | afbeelding ]
Op deze foto zie je goed het verschil tussen geen uitbouw, 1,2m uitbouw en 2,4m.
[ link | afbeelding ]
Nee die waren al verkocht en bovendien snap ik die uitbouw gekte niet zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kon je dan niet voor hetzelfde bedrag een tussenwoning nemen incl. Uitbouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |