abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 07:21:21 #76
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151474138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:23 schreef tombolafan het volgende:
Even ter info; je kan makkelijk na het tegelen/keuken opleveren behangen hoor :Y
Moeten de behangers alleen ff goed afdekken/schoonmaken, maar behanglijm is geen secondelijm dus komt wel goed :s)

leuk project! *O*
Ah goed om te weten. Het leek me niet heel makkelijk tussen keukenkastjes en afzuigkap door en we willen in principe het behangen niet uitbesteden.
Maar ik neem het mee als ik naar vliesbehang ga kijken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 8 april 2015 @ 08:07:58 #77
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_151474401
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:40 schreef happyme28 het volgende:
Oh wat leuk, om de hoek :D ben heel benieuwd hoe het wordt!
haha, same here! Nouja, zo ongeveer.

Zal binnenkort eens door die wijk fietsen. Geloof dat de eerste woningen redelijk of al helemaal af zijn inmiddels en ben eigenlijk wel benieuwd.
Ook hoi!
  woensdag 8 april 2015 @ 09:04:53 #78
244125 laziness
pi_151475050
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:07 schreef Uitgebloed het volgende:

[..]

haha, same here! Nouja, zo ongeveer.

Zal binnenkort eens door die wijk fietsen. Geloof dat de eerste woningen redelijk of al helemaal af zijn inmiddels en ben eigenlijk wel benieuwd.
De eerste fases zijn al meer dan een jaar af.
Deze mensen hebben ook al hun eerste energienota ontvangen en de opbrengsten van de zonnepanelen zijn positief.
pi_151475232
Twee parkeerplaatsen is zelfs ruim in de meeste nieuwbouw. Parkeernorm is vaak maar 1,5 of 1,3.
Ik ben benieuwd naar de slaapkamer voor zoonlief, dat gaat vast mooi worden.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_151475253
p.p.p.p.p.piiiiiiiiinterest!!! :D ik ben de ochtend vrij, kom, doe eens een paar do's en dont's voor O. zn kamertje? O+
:)
  woensdag 8 april 2015 @ 09:29:52 #81
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_151475453
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef d.k. het volgende:
Twee parkeerplaatsen is zelfs ruim in de meeste nieuwbouw. Parkeernorm is vaak maar 1,5 of 1,3.
Het aantal hangt af van het verwachte inkomensniveau per huishouden denk ik :7
  woensdag 8 april 2015 @ 09:30:22 #82
244125 laziness
pi_151475465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
p.p.p.p.p.piiiiiiiiinterest!!! :D ik ben de ochtend vrij, kom, doe eens een paar do's en dont's voor O. zn kamertje? O+
*O*
Dos zijn bed, kast en leeshoekje.
Er zijn niet echte don'ts volgens mij. Beetje licht wel. Geen hele donkere muren e.d.
pi_151477004
Leeshoekjes O+

Leeshoek bij het bed kan eventueel ook nog, als het toch niet helemaal ideaal uitkomt qua ruimte.

Okay dit is meer meisjes, maar als je het bed bij het raam zou plaatsen, dan hou je wellicht een leuk knus hoekje over nog, afhankelijk van hoe groot het bed wordt.

Awesome bed :D

leeshoekje, en misschien ook idee voor de witte muur (toch?), iets van een draad of iets anders hoog en daar tekeningen en kunstwerkjes aan hangen.

Dat bergen-idee wat je had met behang, zoiets?

of een leeshoek onder een Ikea Kura

nog meer bergen!

leesplek en gelijk een plekje om te kleuren

bergen en sneeuw/stippen

een dichte kast voor alle boekjes enzo kan natuurlijk ook

leesplekje met een kleedje en beanbag en een bureautje ernaast om het echt een hoekje te maken

knus bed

voor als ie into dino's is :D

boekenbak op pootjes

pi_151477010
vanmiddag ff verder kijken!
  woensdag 8 april 2015 @ 12:14:14 #85
244125 laziness
pi_151479351
Haha een hele hoop had ik zelf ook gepind O+
Ik denk dat ik de bergen zelf ga schilderen.
En ik vind dit bed tof maar vreselijk onhandig in formaat vrees ik...
pi_151480281
och dat is idd heel erg tof O+ O+ wat is er niet handig aan formaat? Ik kan niet goed inschatten of dit een volwaardig eenpersoons is of niet eigk.
pi_151480622
Heel leuk projectp, Lazi!

Wij wonen ook in een duurzaam nieuwbouwhuis (2012) met zonnepanelen, ook een warmtepomp (elk huis eigen bron in tuin) en vloerverwarming en koeling op alle verdiepingen. Bevalt prima!

Uiteindelijk vorig jaar toch een afzuigkap naar buiten aangesloten, maar ervaar het eerst zou ik zeggen.

Veel shop en inspiratieplezier *O* ik volg!
pi_151481653
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Ah goed om te weten. Het leek me niet heel makkelijk tussen keukenkastjes en afzuigkap door en we willen in principe het behangen niet uitbesteden.
Maar ik neem het mee als ik naar vliesbehang ga kijken.
Je zou ook kunnen overwegen om te verven (ipv behang, of zelfs in plaats van tegels). Van bijv Sigma hebben ze verfsoorten die water- en schrobvast zijn. Dat kan je zelf doen (en is daardoor al snel goedkoper). Wij zijn van plan het in onze keuken te doen :P.

Wat een leuke inspiratieplaatjes!
  woensdag 8 april 2015 @ 14:15:15 #89
244125 laziness
pi_151482615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
och dat is idd heel erg tof O+ O+ wat is er niet handig aan formaat? Ik kan niet goed inschatten of dit een volwaardig eenpersoons is of niet eigk.
Ik denk dat het wel een heel groot blok vormt direct bij de ingang van de kamer. Bij voorkeur zet ik het bed neer op de plek waar die van jouw jongste ook staat.

Het is een 90x200cm dus dat is een volwaardig eenpersoons. De bovenkant kan er ook af als je kind zich te groot gaat voelen voor de tipi.
Wel duur trouwens :X
  woensdag 8 april 2015 @ 14:22:00 #90
244125 laziness
pi_151482760
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef Jipster het volgende:
Heel leuk projectp, Lazi!

Wij wonen ook in een duurzaam nieuwbouwhuis (2012) met zonnepanelen, ook een warmtepomp (elk huis eigen bron in tuin) en vloerverwarming en koeling op alle verdiepingen. Bevalt prima!

Uiteindelijk vorig jaar toch een afzuigkap naar buiten aangesloten, maar ervaar het eerst zou ik zeggen.

Veel shop en inspiratieplezier *O* ik volg!
Ah een ervaringsdeskundige!
Hebben jullie ook vloerverwarming op zolder? Dat kon ik aan laten leggen als extra optie maar hebben we geskipt. Ik begreep dat gezien het feit dat warmte naar boven trekt de temperatuur daar ook best aangenaam is zonder extra verwarming.
Merk je het ook aan je energierekening al die duurzaamheid? ;)

Haha die afzuigkap :D Misschien als we een paar jaar verder zijn dat ik het minder erg vind om een gat in mijn mooie huis te laten maken :P
  woensdag 8 april 2015 @ 14:23:05 #91
244125 laziness
pi_151482796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:36 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen overwegen om te verven (ipv behang, of zelfs in plaats van tegels). Van bijv Sigma hebben ze verfsoorten die water- en schrobvast zijn. Dat kan je zelf doen (en is daardoor al snel goedkoper). Wij zijn van plan het in onze keuken te doen :P.

Wat een leuke inspiratieplaatjes!
Ja maar dan moet ik de muur wel eerst goed egaal maken e.d. denk ik gezien de definitie van behangklaar bij bouwbedrijven.
pi_151488705
Wel mooi om te zien :D
De mannen in dit topic hebben het over de technieken in het huis.
En de vrouwen hebben het over inrichting en stouwen het topic helemaal vol met plaatjes (van iemand anders) van kinderkamers _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 18:08:09 #93
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_151489314
Goede isolatie e.d. merk je zeker wel aan je energierekening, dat is het hele idee ervan :) Daarnaast levert het ook extra comfort op.

Elke vorm van verwarming op zolder is alleen zinvol als je er een afgesloten verblijfsruimte gaat maken. Dus een muur met een deur die het grootste deel van de zolder afsluit van je overloop. Houd je alles open dan voegt verwarming op zolder weinig toe, warmte trekt wel naar boven. Als je de zolder alleen gebruikt om te slapen, voor opslag en/of je was drogen zou ik daar geen geld in steken.
pi_151491080
Je zou alvast in een hoekje van de zolder een aanvoer en een retour van de verwarming wegmoffelen.
Als je dan ooit een keer wat wilt dan ligt het al "klaar" op die verdieping.
Anders moet je jaren later een verdieping lager ook weer van alles slopen om vanaf daar de leiding naar de zolder door te trekken.
  woensdag 8 april 2015 @ 19:39:43 #95
244125 laziness
pi_151492236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Je zou alvast in een hoekje van de zolder een aanvoer en een retour van de verwarming wegmoffelen.
Als je dan ooit een keer wat wilt dan ligt het al "klaar" op die verdieping.
Anders moet je jaren later een verdieping lager ook weer van alles slopen om vanaf daar de leiding naar de zolder door te trekken.
Op zich een goede tip maar...
Aangezien alles vloerverwarming is zou ik dat toch wel moeten dat slopen of ik moet aan een elektrische radiator.
Ik wil niet weten wat het meerwerk voor die aan en afvoer voor wellicht (n)ooit zou kosten dus we hebben het er maar mee te doen zo.
Mochten we nog een tweede kind willen en dus ooit een tiener op zolder willen leggen moeten we ook al aan een maatwerk dakkapel dus dan moet alles maar op de schop ;)
  woensdag 8 april 2015 @ 19:44:41 #96
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_151492455
Tof huis! Prima prijs ook.
Wel erg relaxt dat ze het gelijk voorzien van warmtepomp en zonnepanelen.
  woensdag 8 april 2015 @ 20:11:07 #97
244125 laziness
pi_151493604
Ja shit mignonne nu moet ik misschien toch een tentje of tipi als leeshoekje en nu wil ik een witte muur met gekleurde draad voor vrolijke tekeningen en tierelantijntjes maar daar moet ook nog een kledingkast tegen aan.
En het tipi bed staat mooier middenin een kamer dan tegen een muur.

Conclusie die kamer is nu al te klein voor alles :P
pi_151493910
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef laziness het volgende:
Ja shit mignonne nu moet ik misschien toch een tentje of tipi als leeshoekje en nu wil ik een witte muur met gekleurde draad voor vrolijke tekeningen en tierelantijntjes maar daar moet ook nog een kledingkast tegen aan.
En het tipi bed staat mooier middenin een kamer dan tegen een muur.

Conclusie die kamer is nu al te klein voor alles :P
:D
muur doorbreken en jullie in de kleinste kamer dan maar? :+

Je gaat er vast wat leuks van maken, straks met een mooie basis kun je altijd kijken wat je nog toe kunt voegen toch?

Kan de deur nog goed open als je het bed op dezelfde plek als hier zet? Ik zie dat die muur 2.80 is, hoe breed is een standaard deur? 80 of 90 cm? Hier staat een peutedbedje, een 1persoons zou niet passen dus het is wel echt een fijne maat kamer denk ik, slag groter dan die van E. Zou zomaar meer in de buurt van die van A. kunnen komen.
pi_151493976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Wel mooi om te zien :D
De mannen in dit topic hebben het over de technieken in het huis.
En de vrouwen hebben het over inrichting en stouwen het topic helemaal vol met plaatjes (van iemand anders) van kinderkamers _O-
ofcourse! :7 ieder zn kwaliteiten :+
pi_151494281

Ik vind dit bed echt heel gaaf :Y Maar die tipi is ook wel echt heel tof O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')